Wakker liggen van werk
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wakker liggen van werk
Ik kan soms 's nachts echt een tijd wakker liggen van m'n werk. Dan lig ik echt te piekeren over hoe ik sommige dingen het beste aan kan pakken. Of ik ben een gesprek of brief in m'n hoofd aan het voorbereiden. Super irritant vind ik dat. Ik wil 's nachts gewoon slapen. Maar ik krijg het gewoon echt niet naast me neergelegd.
Hoe is dat bij jullie? Piekeren jullie ook regelmatig? Of kan je heel makkelijk die deur op je werk achter je dicht trekken?
Hoe is dat bij jullie? Piekeren jullie ook regelmatig? Of kan je heel makkelijk die deur op je werk achter je dicht trekken?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wakker liggen van werk
Mijn vriend heeft dat ook en door zijn gedraai wordt ik dan weer wakker. Voor hem werkt het het beste om dan de dingen die hij niet moet vergeten even op te schrijven. Ik heb ook aangegeven dat ik liever heb dat hij even de lamp aan doet en opschrijft wat er in zijn hoofd zit, dan dat hij de hele nacht wakker ligt en ligt te woelen. Misschien kan dat voor jou ook werken?
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik heb het heel soms een keer. En dat is zeker super irritant! Als ik met iets zit op het werk, probeer ik het altijd daar ter plekke op te lossen, dus het niet mee naar huis te nemen, maar soms gebeurt er gewoon iets 5 minuten voor sluitingstijd en is er geen tijd meer om op het werk met collega's te overleggen of met een leidinggevende te praten. In zo'n geval gebeurt het soms wel eens dat ik er thuis mee zit.. En er wakker van lig..
Ik probeer er dan wel met mijn vriend over te praten, maar ik ken mezelf, het blijft me in de greep houden totdat het daadwerkelijk is opgelost.
Ik probeer er dan wel met mijn vriend over te praten, maar ik ken mezelf, het blijft me in de greep houden totdat het daadwerkelijk is opgelost.
Gast- Gast
Over wat voor dingen pieker je dan bijv? Welke dingen die je moet aanpakken bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Ik heb wel eens vaker gehoord bij mensen. Zij vertelde als oplossing dat ze een boekje met pen naast hun bed hadden liggen.
En hun gevoel/piekermomentje/ding wat ze niet mochten vergeten in dat boekje schreven.
Misschien helpt dat een beetje?
En hun gevoel/piekermomentje/ding wat ze niet mochten vergeten in dat boekje schreven.
Misschien helpt dat een beetje?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Over wat voor dingen pieker je dan bijv? Welke dingen die je moet aanpakken bijvoorbeeld?
Ja, ik ben 1 januari begonnen met deze baan. Ik heb geen ervaring met dit werk en daarnaast ben ik ook nog eens de enige die dit doet. Het is een nieuwe functie. Ik kan soms dus moeilijk iets bij iemand navragen als ik het niet weet.
Ik ga in augustus een opleiding volgen, dan leer wat regels en wetten enzo. Ik hoop dat dit me wat zekerder maakt.
Linda- Ratel
Ik ga inderdaad eens proberen om het op te schrijven, misschien dat het helpt.
Ik ben soms ook een muts hoor. Dan ga ik m'n werk Voicemail afluisteren vlak voordat ik naar bed ga. Dat is ook niet echt handig... Of tussendoor als ik vrij ben.
Maar dat piekeren is ook wel een beetje het aard van het beestje. Dat is nu niet alleen door m'n nieuwe baan. Ik had dat bij m'n vorige werk ook, terwijl ik daar 5 jaar gewerkt heb.
Ik ben soms ook een muts hoor. Dan ga ik m'n werk Voicemail afluisteren vlak voordat ik naar bed ga. Dat is ook niet echt handig... Of tussendoor als ik vrij ben.
Maar dat piekeren is ook wel een beetje het aard van het beestje. Dat is nu niet alleen door m'n nieuwe baan. Ik had dat bij m'n vorige werk ook, terwijl ik daar 5 jaar gewerkt heb.
Linda- Ratel
Nee dat moet je niet doen inderdaad!
Werk is werk. Ze kunnen heus wel eens bellen of vragen of ik langer blijf o.i.d. maar na 21:00 uur is echt mijn eigen tijd.
Geen voicemail meer luisteren!
Werk is werk. Ze kunnen heus wel eens bellen of vragen of ik langer blijf o.i.d. maar na 21:00 uur is echt mijn eigen tijd.
Geen voicemail meer luisteren!
Gast- Gast
Mijn leidinggevende is echt super aardig. Maar hij is wat dat betreft wel echt een workaholic. Hij vind het ook vrij normaal als ik op m'n vrije dag even een telefoontje beantwoord. Die tijd moet ik dan gewoon opschrijven, zegt tie dan.
Linda- Ratel
Ik lig ook regelmatig wakker van mijn werk. Heb vanmiddag mijn ontslag ingediend.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Lissa schreef:Ik lig ook regelmatig wakker van mijn werk. Heb vanmiddag mijn ontslag ingediend.
Dat is vervelend! Ik hoop voor je dat het oplucht en dat je snel wat anders hebt.
Linda- Ratel
Ook ik lig regelmatig wakker van mijn werk. Dit komt omdat ons kantoor sluit en ik opzoek moet naar nieuw werk, en dat is niet bepaald makkelijk in deze tijd.
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Het is zeker een opluchting. Ik had al wat anders, maar ik wist niet hoeveel uren ik daar kon krijgen (ben oproepkracht met 0-urencontract daar). Nu had ik mail gehad en ik kan zowat iedere dag van half 8 tot half 12 werken. En ik ben ook bezig met het flex/wijk bureau bij de stichting waar ik nu nog werk. Dan kan ik zelf ook indelen wanneer ik wel en niet wil werken en dat is met elkaar te combineren zodat ik altijd genoeg uren kan doen.Linda schreef:Lissa schreef:Ik lig ook regelmatig wakker van mijn werk. Heb vanmiddag mijn ontslag ingediend.
Dat is vervelend! Ik hoop voor je dat het oplucht en dat je snel wat anders hebt.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Soms, maar ik pieker er dan eerder s avonds over. Of word vroeg wakker en kan dan niet slapen. Maar eigenlijk bij deze baan zelden, of er moet wat gebeurt zijn zoals vandaag....
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wakker liggen in bed
» 's nachts wakker liggen in bed
» zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??
» Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» 's nachts wakker liggen in bed
» zal ik mijn zoontje wakker maken of lekker laten liggen??
» Moeilijk in slaap komen, slecht slapen/vaak wakker liggen
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: