Personeel Mc Donalds filmt mishandeling vrouw
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Personeel Mc Donalds filmt mishandeling vrouw
Sweety schreef:Ik zeg eerlijk als ik het filmpje zo zie dan zou ik haar echt willen helpen. Het probleem is altijd, je staat alleen. Tenminste niet altijd maar in de meeste gevallen gaat er iemand of meerdere staan filmen of staan gewoon toe te kijken.Reva schreef:Nou het drukt je weer even met je neus op de feiten, verder heeft zo'n filmpje idd geen nut. Verschrikkelijk vernederend ook voor de dame in kwestie dat je weet dat praktisch de hele wereld jou in die situatie ziet.
Al verbaas ik mij er heel vaak over hoe niét behulpzaam mensen zijn, in tegenstelling tot hoe behulpzaam mensen wel zijn op papier (tuuuuurlijk zou ik helpen...etc etc).
Toen mijn ex en ik 3 jaar geleden op vakantie gingen was er op schiphol ook een ruzie ontstaan bij een cafe waar we zaten. Mijn ex sprong er toen tussen en hielp de barman de 3 dronken mannen van het terrasje af. Eentje kwam nog met een kruk aangelopen. Uiteindelijk gingen de 3 mannen weg en omdat de barman zo blij was dat mijn ex hielp kregen we koffie van hem. Maar er stonden ook genoeg mensen te kijken en te wijzen.
Ja, het is ook eng om in te grijpen. Denk dat de mensen die het doen ook meer 'impulsief' doen ipv eerst staan afwachten. Maar ik bedoel vooral de momenten dat het slachtoffer tegen het muurtje zit en later gaat staan en het moment dat ze ligt te schokken op de grond. Op dat moment zijn de daders niet aan het slaan/schoppen, maar dan helpt er nog niemand..
Gast- Gast
Re: Personeel Mc Donalds filmt mishandeling vrouw
Moon schreef:Iedereen heeft het hier over ontslaan... Dat ten eerste maar ik zou het daar zeker niet bij laten wat het personeel betreft. Ik zou ze daarnaast nog een taakstraf en/of boete geven voor het filmen, en het weigeren van hulp in te schakelen van hulpdiensten.
En die 2 'wijven' ... zou ik aan de schandpaal hangen.. Nee ik zou in deze zaak geen rechter kunnen zijn, ik zou een straf eisen die onmogelijk is..
Overigens heb ik het filmpje gisteren gezien en ik had direct spijt, ik werd er echt misselijk van..
+1. Mijn man stond ook echt met verbazing en open mond te kijken!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Uitspraak mishandeling grensrechter
» Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!
» Man 51 en vrouw 16!
» what to do...verliefd op een vrouw
» Uitspraak mishandeling grensrechter
» Ryanair leert personeel passagiers geld af te troggelen!
» Man 51 en vrouw 16!
» what to do...verliefd op een vrouw
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: