Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reparatie/garantie bank

+2
TukTuk
JD
6 plaatsers

Ga naar beneden

Reparatie/garantie bank Empty Reparatie/garantie bank

Bericht  JD za 23 apr 2011 - 10:18

Wij hebben onze bank nu een maand of 8, en hij is nu al 4 x gerepareerd, en nu is er wéér wat mis mee.
Ben er een beetje klaar mee, en heb dus aangegeven dat ik in dezelfde winkel een andere bank wil uitzoeken, wat ik meer kwijt ben leg ik wel gewoon zelf bij....maar hier beginnen ze dus niet aan.

Maar ja...straks is mijn garantieperiode om (1 jaar) en moet ik eventuele andere reparaties zelf betalen en regelen....
Wat zouden jullie doen? ik wil eigenlijk gewoon doordrammen tot ze me een nieuwe bank geven, maar heb zomaar het idee dat dat geen zin heeft.

we hebben al 2x nieuwe kussens gehad, er zijn al 2 poten afgebroken, de rechterleuning is al vervangen en gister ben ik door de linkerleuning heengegaan (en dan doe ik niks geks hoor, ik ging gewoon even verzitten en leunde daarbij met mijn arm op de bank)

Dit moet toch niet kunnen? Ze adverteren hier met "1 jaar volledige garantie".....dan moet het na zoveel reparaties toch tijd zijn voor een stukje klantvriendelijkheid en de mogelijkheid geven tot aanschaf van een nieuwe bank?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reparatie/garantie bank Empty Re: Reparatie/garantie bank

Bericht  TukTuk za 23 apr 2011 - 10:19

Ik zou er idd mee terug gaan, en desnoods hoger op een klacht in dienen bij de winkel, ipv rechtstreeks bij het personeel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon za 23 apr 2011 - 10:20

Jeetje, dat is echt niet normaal.... Wat voor bank heb je in hemelsnaam gekocht? Haha.
Wel 'slecht' dat de winkel hier niets mee wil. Ik krijg een beetje het gevoel dat jullie gewoon een gevalletje pech heben gekocht!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  JD za 23 apr 2011 - 11:02

Ik ben eerst naar de winkel geweest van de week. Daar beaamde de medewerker dat het inderdaad niet normaal was, en dat we gewoon een "maandagochtend" modelletje hadden.... zij kon er echter niks aan doen op dat moment, omdat alle reparaties via hun hoofdkantoor gaan.
Hoofdkantoor gebeld, waar me doodleuk verteld wordt dat dit niet kan gebeuren bij "normaal gebruik"....kortom, ze denken dat ik abnormaal met de bank omga....wat uiteraard niet zo is. Ja ik zit er elke avond op, alleen, heb er geen wilde seks op ofzo haha....

Alle reparaties worden wel netjes uitgevoerd hoor, kosteloos, maar ja...het een is net gemaakt en het volgende is alweer stuk....nu is dat nog oke omdat het binnen de garantie is, maar straks.....

Als het hoofdkantoor volhoudt, wat kan ik dan verder nog doen?
Ik ga morgen samen met mn moeder even een brief schrijven, doe daar foto's bij van de problemen, hopelijk helpt dit.....?

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Floor za 23 apr 2011 - 18:35

ik zou volhouden dat je de gehele bank wilt omruilen voor een nieuwe bank (ik zou hetzelfde model nemen, maar als je zegt er echt geen vertrouwen meer in te hebben dan proberen of je een ander model bank kunt krijgen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 19:17

Op papier zetten en als klacht versturen, mét foto's. Dat is stap 1, en aan de hand van hun reactie bepaal je verdere stappen.

Gast
Gast

Bericht  Pien za 23 apr 2011 - 20:03

Volgens mij hebben we al heel vaak gezegd dat je je niet meer moet laten af schepen met minder Als een nieuwe bank. Je moet echt op je strepen gaan Staan hoor!!! Het is belachelijk Hoe ze met jullie omgaan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  TukTuk za 23 apr 2011 - 20:27

Heb je rechtsbijstand? Dan zou ik daar naar toe stappen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  JD zo 24 apr 2011 - 1:09

Pien schreef:Volgens mij hebben we al heel vaak gezegd dat je je niet meer moet laten af schepen met minder Als een nieuwe bank. Je moet echt op je strepen gaan Staan hoor!!! Het is belachelijk Hoe ze met jullie omgaan.

jep je hebt helemaal gelijk... Elke keer als er iets stuk was liet ik me weer afschepen met een gratis reparatie...maar nu kan het gewoon echt niet meer langer zo... dus je hebt gelijk, ik moet nu écht op mn strepen gaan staan.
Ik ga beginnen met die brief....kijken wat voor reactie daarop volgt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 2:16

*Marietje* schreef:
Pien schreef:Volgens mij hebben we al heel vaak gezegd dat je je niet meer moet laten af schepen met minder Als een nieuwe bank. Je moet echt op je strepen gaan Staan hoor!!! Het is belachelijk Hoe ze met jullie omgaan.

jep je hebt helemaal gelijk... Elke keer als er iets stuk was liet ik me weer afschepen met een gratis reparatie...maar nu kan het gewoon echt niet meer langer zo... dus je hebt gelijk, ik moet nu écht op mn strepen gaan staan.
Ik ga beginnen met die brief....kijken wat voor reactie daarop volgt.

Heb je geen rechtsbijstand? Want dan zou ik daar naar toe stappen ipv zelf een brief te sturen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry zo 24 apr 2011 - 3:13

volgens mij kun je niet een andere/nieuwe bank 'afdwingen'. Zo lang zij het probleem kosteloos verhelpen, doen zij precies wat ze moeten doen..

Misschien eens op de website zoeken van dat tv-programma *hoe heet dat ook alweer*. Met diezelfde vrouw van radar geloof ik. Daar worden dit soort dingen ook altijd besproken en daarbij wat je rechten en plichten zijn...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud