Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarheen op vakantie?

+4
mzcharlotte
Atelier Madame
rapa nui
ShallY
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waarheen op vakantie? Empty Waarheen op vakantie?

Bericht  ShallY za 23 apr 2011 - 7:17

Ik heb al eerder een topic geopend waarin ik vroeg wat jullie van Malta en Cyprus vinden maar nu twijfelen we toch weer. We weten gewoon echt niet waar we heen willen.
Wat vinden jullie een aanrader om heen te gaan. We willen graag cultuur en strand, wel binnen Europa.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarheen op vakantie? Empty Re: Waarheen op vakantie?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 18:33

Portugal?

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 24 apr 2011 - 4:47

Slovenië of Croatië? Alleen heb je volgens mij in Slovenië niet echte zandstranden. Nooit geweest maar ik hoor dat Macedonië ook erg mooi moet zijn, geen idee of je daar strand hebt maar er zijn in elk geval meren waar je kunt zonnen.

En op zich zijn de mensen die ik spreek die naar Malta en Cyprus zijn geweest ook wel tevreden. Waarom twijfel je over deze bestemmingen?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 5:15

Cultuur en strand heb je natuurlijk best veel in Europa. Ik zou een aantal landen opschrijven voor mezelf waar ik me toe aangetrokken voel en van daaruit kijken wat je wilt besteden, wat daar dan in past, wat er te boeken valt, wat er te zien valt, hoe de stranden zijn etc... Ik kan wel zeggen dat ik Mallorca erg leuk was, dat Slovenie schitterend schijnt te zijn en ik het in Kroatie ook erg naar mijn zin heb gehad. Maar mijn smaak hoeft jouw smaak niet te zijn natuurlijk dus dat vind ik altijd wel lastig.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 24 apr 2011 - 5:27

Ik zou zeggen, ga VIA een touroperator in het keuze menu de optie cultuur aanvinkedn..komen altijd leuke bestemmingen uit.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ShallY ma 25 apr 2011 - 7:30

rapa nui schreef:Slovenië of Croatië? Alleen heb je volgens mij in Slovenië niet echte zandstranden. Nooit geweest maar ik hoor dat Macedonië ook erg mooi moet zijn, geen idee of je daar strand hebt maar er zijn in elk geval meren waar je kunt zonnen.

En op zich zijn de mensen die ik spreek die naar Malta en Cyprus zijn geweest ook wel tevreden. Waarom twijfel je over deze bestemmingen?

Nou ik moet me er niks van aantrekken maar dat komt mede omdat ik veel negatieve reacties heb gelezen op zoover. Ik moet me er eigenlijk niks van aantrekken want mijn vorige vakantie stond ook niet zo goed aangeschreven maar dat was een prima vakantie.
Het komt ook omdat ik zowiezo nog niet zeker ben van welke bestemming het wordt.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte ma 25 apr 2011 - 8:51

Slechte ervaringen worden vaak omschreven omdat de mensen er hele hoge verwachtingen van hebben. Ik kijk voor hotelreviews ook wel op tripadvisor, maar neem een omschrijving als 'basic' wel erg ruim bijvoorbeeld. Voor de één is dat 'slecht', omdat ze meer willen van een vakantie-onderkomen, voor de ander is het meer dan voldoende als er een schone wc/badkamer en bed.

Malta staat hoog op mijn verlanglijst, juist door de vele goede ervaringen. Je moet je niet te veel van de wijs brengen hoor, door zulke 'recencies'.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Zininzon ma 25 apr 2011 - 9:00

Ik heb ook veel negatieve reacties gelezen over Cyprus en Malta, met name over de appartementen/hotels. Maar dat wil inderdaad niet zeggen dat alles zo slecht is. Er schijnen veel Engelsen te komen en het toerisme schijnt er ook erg op gericht te zijn.

Wat dacht je van een Grieks eiland? Daar heb je ook mooie combi's van cultuur en strand! Ik ben zelf op Rhodos, Kreta en Corfu geweest, daar kun je je prima vermaken.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  ShallY di 26 apr 2011 - 8:28

Ja het is inderdaad maar wat je zelf wil en wat je verwachtingen zijn.

We hebben het inderdaad ook al over gehad om naar een Grieks eiland te gaan. Op Rhodos zijn we al geweest, misschien Kos of Zakynthos. we zullen het wel zien hoor. Mijn vriend maakt zelf ook geen aanstalten om een knoop door te hakken dus we zullen zien.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Jeanette di 26 apr 2011 - 20:31

Lagio Maggiore in Italie! Als je van cultuur, natuur en strand houdt, zit je hier wel goed. Het is er een hele mooie omgeving! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba di 26 apr 2011 - 22:56

De kust van Lissabon is erg mooi, dat is iets waar ik zeker nog een keer heen wil.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  ShallY wo 27 apr 2011 - 8:23

Jeanette schreef:Lagio Maggiore in Italie! Als je van cultuur, natuur en strand houdt, zit je hier wel goed. Het is er een hele mooie omgeving! Very Happy

Kan je daar heen met het vliegtuig of met de auto?
Want mijn vriend wil niet met de auto namelijk:P!

Opzich wel jammer dat hij dat niet wil want in Italie zou ik best wel eens willen kijken maar dan zou ik met de auto willen.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Fred wo 27 apr 2011 - 9:46

Sicilië zou ook kunnen. Veel opgravingen en de Etna.

Spanje (omgeving Malaga) zou ook kunnen. Als je daar aan het strand zit en een auto huurt kun je de bergen in trekken en naar bijv. Ronda en in het zuiden Gibraltar en verschillende Moorse dorpjes gaan.

Griekenland binnenland is veel cultuur (oa Olympia en Delphi). De kuststrook van het binnenland zitten veel plaatjes met stranden waar de gemiddelde toerist niet zo snel komt.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette wo 27 apr 2011 - 11:07

ShallY schreef:
Jeanette schreef:Lagio Maggiore in Italie! Als je van cultuur, natuur en strand houdt, zit je hier wel goed. Het is er een hele mooie omgeving! Very Happy

Kan je daar heen met het vliegtuig of met de auto?
Want mijn vriend wil niet met de auto namelijk:P!

Opzich wel jammer dat hij dat niet wil want in Italie zou ik best wel eens willen kijken maar dan zou ik met de auto willen.

Denk dat er ergens wel een vliegveld in de buurt moet zijn.. Ik ben toen met de auto geweest.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: