Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav G's topic: Zwaardere borsten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nav G's topic: Zwaardere borsten Empty Nav G's topic: Zwaardere borsten

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:11

Hòòòi (á la Bridget M.),

Ik heb me aangemeld op die site 'van' Melisje, www.2style4you.com en ik zit een beetje te neuzen. Nu kijk ik bij foto's van celebrities en zie ik deze tekst staan:

"De truc bij zwaardere borsten is om er geen nadruk op te leggen en het oog te misleiden. Dit kan door ze vanaf de onderkant uit te balanceren of ze geen focuspunt te geven. Dit is bij Jill (rechts) niet helemaal gelukt. Ze lijkt 'topzwaar' door de empirenaad en 'klevende' stof.

Links is OK! De V-hals trekt het oog naar binnen. De overslag geeft mooie onderverdeling van haar borsten en de wijd uitlopende mouwen geven op speelse wijze op heuphoogte meer volume. Door het drukke patroon blijft het oog niet hangen op een bepaald lichaamsdeel. Way the go Jill!"

De dikgedrukte tekst snap ik dus niet, veel te abstract uitgelegd voor mij. Wát kan ik doen om mijn borsten "vanaf de onderkant uit te balanceren of ze geen focuspunt te geven"? Ik snap daar echt niets van Rolling Eyes. Dus ik dacht: misschien kunnen jullie het me uitleggen?

En als er meer meiden zijn met zwaardere borsten, wat soms best een last kan zijn, kunnen we hier wel een (kleding)tip-topic van maken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav G's topic: Zwaardere borsten Empty Re: Nav G's topic: Zwaardere borsten

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 22:15

Ik heb het even opgezocht, maar dat plaatje is toch echt veel de klein om die benoemde details te zien? Dus ik snap de uitleg ook niet helaas.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 22:31

Nee, die plaatjes kunnen niet groter en daar baal ik ook van. De website is under construction, dus ik hoop dat ze dat ook gaan veranderen. Toch verklaart de tekst 9 van de 10 keer veel. Behalve deze keer, want ik begrijp gewoon niet wat ze bedoelen. Allemaal te wiskundig voor mij smile.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je zo 24 apr 2011 - 19:09

Ik vind het plaatje ook erg klein, maar volgens mij is dit het idee: links is een V-hals, breekt de borsten, daarna loopt de jurk wijd uit. De mouwen lopen ook wijd uit, waardoor de heupen breder lijken en de vrouw in verhouding hogere borsten lijkt te hebben. Maar omdat het zo'n speelse jurk is, blijf je er niet naar staren.
Rechts is een strakke stof, waardoor je ziet dat de heupen van die vrouw in verhouding smal zijn. Omdat hij saai en effen is, je geen been of schoen of welk interessant detail ook ziet, kan je maar naar één opvallend punt kijken: haar gigantische borsten.
Je ziet dat ze links veel meer een zandloperfiguur lijkt te hebben en rechts meer een recht figuur.

Nav G's topic: Zwaardere borsten Jill
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Melis_je zo 24 apr 2011 - 19:14

Rechts zie je goed hoe smal haar onderlijf is. Ze heeft echt een appelfiguur. Ik vind de kleurrijke jurk het mooiste staan.
Nav G's topic: Zwaardere borsten Jill_scott_why_premieres
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 5:06

Ze zijn inderdaad gigantisch!

Bedankt voor je uitleg, ik begrijp nu wel wat beter wat er staat. Nu nog even leren toepassen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: