Pijn in borsten
+2
schuddebuikje
_Femme
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pijn in borsten
Ik heb sinds 3 dagen last van mijn borsten. Ze voelen een soort beurs, een beetje alsof ze geplet zijn of alsof iemand er hard op duwt. Als ik de trap afloop doet het pijn en vanmorgen moest ik een sprintje trekken naar de trein en ben zelfs gestopt met rennen van de pijn. Ik heb maar cupmaat B en heb er nooit eerder last van gehad dus het ligt niet daaraan. Volgens mijn vriend zijn ze iets groter (ik had deze klachten niet eens aan hem verteld), maar kan dat wel? Kunnen je borsten nog groeien op je 22e?! Dat zou ik dan niet eens zo erg vinden maar ik heb er zo'n verrekte last van! Herkent iemand dit? Of een idee wat het zou kunnen zijn?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Pijn in borsten
heb je al een zwangerschapstest gedaan ?? dit waren bij mij de eerste symptomen
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ben je niet zwanger?
Dat is het eerste waar ik aan denk.
Of moet je ongesteld worden? Worden ze ook gevoeliger van.
Dat is het eerste waar ik aan denk.
Of moet je ongesteld worden? Worden ze ook gevoeliger van.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik slik de pil (wel altijd door tot ongeveer 5 weken) en ben 2 weken geleden nog ongesteld geweest.. Is het dan zinvol om morgen een test te doen? Heb wel seks gehad.
_Femme- Prater
Zou ik wel doen. Zijn genoeg verhalen van zwanger door de pil heen en toch 'ongesteld' worden.
Sam- Kletskop
Ik ben nu 23 en mijn borsten zijn het afgelopen jaar ook flink gegroeid (van cup b naar cup d) terwijl ik in gewicht zelf niet aan ben gekomen.
Ook voelen mijn borsten de laatste twee weken aan zoals jij beschrijft. Heb echt geen idee hoe dit kan..
Ook voelen mijn borsten de laatste twee weken aan zoals jij beschrijft. Heb echt geen idee hoe dit kan..
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Waarschijnlijk is het niet zo, maar je kunt het maar beter uit sluiten toch?
Sam- Kletskop
Sam schreef:Zou ik wel doen. Zijn genoeg verhalen van zwanger door de pil heen en toch 'ongesteld' worden.
Ai Is dat wel al zichtbaar nu dan, op een test?
_Femme- Prater
Saga schreef:Ik ben nu 23 en mijn borsten zijn het afgelopen jaar ook flink gegroeid (van cup b naar cup d) terwijl ik in gewicht zelf niet aan ben gekomen.
Woei als dat me te wachten staat
_Femme- Prater
Mijn vriend vind het wel leuk_Femme schreef:Saga schreef:Ik ben nu 23 en mijn borsten zijn het afgelopen jaar ook flink gegroeid (van cup b naar cup d) terwijl ik in gewicht zelf niet aan ben gekomen.
Woei als dat me te wachten staat
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. Dan zal ik het groeien maar voor lief nemen
_Femme- Prater
Vervelend Femme! Wel fijn dat je niet zwanger bent.
Ik heb het ook heel vaak en ik heb nog steeds geen kindje, dus ik denk dat het ook wel kan zonder zwangerschap.
Heb je wel goede bh's? Ik heb het heel snel als ik een dagje geen bh draag, maar ook nu weer nu m'n bh's te groot zijn geworden. Mijn borsten groeien echt te pas en te onpas, nu zijn ze weer naar cup C, maar vorig jaar had ik nog D, en daarvoor weer C, dus het wisselt nogal eens bij mij. Dus borsten die groeien op je 22e kan zeker, bij mij gebeurt het in m'n late twenties nog zelfs.
Ik heb het ook heel vaak en ik heb nog steeds geen kindje, dus ik denk dat het ook wel kan zonder zwangerschap.
Heb je wel goede bh's? Ik heb het heel snel als ik een dagje geen bh draag, maar ook nu weer nu m'n bh's te groot zijn geworden. Mijn borsten groeien echt te pas en te onpas, nu zijn ze weer naar cup C, maar vorig jaar had ik nog D, en daarvoor weer C, dus het wisselt nogal eens bij mij. Dus borsten die groeien op je 22e kan zeker, bij mij gebeurt het in m'n late twenties nog zelfs.
Laatst aangepast door Marin op di 28 mei 2013 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb vanaf mijn 16e altijd dezelfde maat gehad.. en heb daarvoor veel goede bh's omdat ik nooit ben gewisseld van maat. Maar nu zijn ze allemaal te klein
Wel fijn om te horen dat er meer mensen last van hebben!
Wel fijn om te horen dat er meer mensen last van hebben!
_Femme- Prater
Ik heb ook een hele tijd pijnlijke borsten gehad, maar sinds ik ben overgestapt op een andere pil is dat helemaal over
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Frappuccino schreef:Ik heb ook een hele tijd pijnlijke borsten gehad, maar sinds ik ben overgestapt op een andere pil is dat helemaal over
Heb je die pijn direct na het beginnen van de pil gekregen of pas veel later? Ik slik namelijk al 6 jaar dezelfde pil en het zou me verbazen als ik opeens na al die tijd deze verschijnselen krijg?
_Femme- Prater
_Femme schreef:Frappuccino schreef:Ik heb ook een hele tijd pijnlijke borsten gehad, maar sinds ik ben overgestapt op een andere pil is dat helemaal over
Heb je die pijn direct na het beginnen van de pil gekregen of pas veel later? Ik slik namelijk al 6 jaar dezelfde pil en het zou me verbazen als ik opeens na al die tijd deze verschijnselen krijg?
Bij mij pas na heel veel jaar, ik slikte ook al sinds mijn 18e de pil en kreeg pas op mijn 25ste last hiervan. Ik ben helemaal niet van pil veranderd voor die pijnlijke borsten maar merkte al wel heel snel het verschil toen ik eenmaal veranderd was.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Volle borsten
» borsten na het stoppen van bv
» Borsten na zwangerschap
» Grotere borsten
» Last van mijn borsten.
» borsten na het stoppen van bv
» Borsten na zwangerschap