Kan ik hier werk van maken ?????
Pagina 1 van 1
Kan ik hier werk van maken ?????
Ik zou donderdag van mijn oude werkgever ( daar ben ik sinds 2 maanden weg, zelf ontslag genomen ) mijn eindafrekening krijgen ( vakantiegeld en vakantieuren )
Maar donderdag stond er niets op de rekening waardoor ik dacht ok dan staat het er zeker vrijdag wel op, maar gister dus ook helemaal niets.
Toen heb ik dus de loonadministratie gebeld en gevraagd hoe het zat, toen zei die man aan de telefoon dat ze wegens een overgang naar een ander betalingssysteem een achterstand hebben opgelopen en ze mij dat volgende maand pas betalen. Dus moet ik omdat hun een fout maken maar een hele maand langer wachten op mijn geld.
En tja eerlijk gezegd heb ik dit geld nu heel hard nodig, kunnen ze dit zomaar maken ? Ik werd gister al boos aan de telefoon en heb gezegd dat ik mijn geld wou en door hun fout geen maand ging wachten, maar die eikel aan de telefoon zei ik kan er niets aan doen, ik kan niets voor je doen nu, wacht maar tot volgende maand
Maar donderdag stond er niets op de rekening waardoor ik dacht ok dan staat het er zeker vrijdag wel op, maar gister dus ook helemaal niets.
Toen heb ik dus de loonadministratie gebeld en gevraagd hoe het zat, toen zei die man aan de telefoon dat ze wegens een overgang naar een ander betalingssysteem een achterstand hebben opgelopen en ze mij dat volgende maand pas betalen. Dus moet ik omdat hun een fout maken maar een hele maand langer wachten op mijn geld.
En tja eerlijk gezegd heb ik dit geld nu heel hard nodig, kunnen ze dit zomaar maken ? Ik werd gister al boos aan de telefoon en heb gezegd dat ik mijn geld wou en door hun fout geen maand ging wachten, maar die eikel aan de telefoon zei ik kan er niets aan doen, ik kan niets voor je doen nu, wacht maar tot volgende maand
Gast- Gast
Re: Kan ik hier werk van maken ?????
Bedoelen ze eind volgende maand, of begin volgende maand (over 1,5 week al)? Ik weet niet of je er werk van kunt maken en of ze nu uberhaupt de mogelijkheid hebben om salarissen uit te betalen, maar ik vraag me af of alle werknemers dan ook later hun salaris krijgen. Dat vind ik nogal wat en ik denk dat niemand zou accepteren eigenlijk.
Maar je zou eens contact op kunnen nemen met de rechtswinkel. Moreel gezien zou ik er werk van maken, maar ik weet niet of dat rechtsmatig ook zo is.
Maar je zou eens contact op kunnen nemen met de rechtswinkel. Moreel gezien zou ik er werk van maken, maar ik weet niet of dat rechtsmatig ook zo is.
Gast- Gast
Maple schreef:Bedoelen ze eind volgende maand, of begin volgende maand (over 1,5 week al)? Ik weet niet of je er werk van kunt maken en of ze nu uberhaupt de mogelijkheid hebben om salarissen uit te betalen, maar ik vraag me af of alle werknemers dan ook later hun salaris krijgen. Dat vind ik nogal wat en ik denk dat niemand zou accepteren eigenlijk.
ze bedoelen eind volgende maand, volgens mij heeft het personeel wel gewoon hun loon gekregen, dus ik vind het maar een raar verhaal
Gast- Gast
Misschien heb je wat aan deze link?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteren was het wel goede vrijdag, dus dat is niet zo raar. Ik heb ook geen salaris gehad (en maandag komt het dus ook niet, grrr).
Edit: oh ik las niet verder, sorry!
Edit: oh ik las niet verder, sorry!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
» Dingen bespreekbaar maken op je werk
» werk.nl
» PGB werk
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
» Dingen bespreekbaar maken op je werk
» werk.nl
» PGB werk
» Meiden hier die zelf sieraden maken?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: