Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Jeanette schreef:Mooie kamer ABE!
Dank je. Dat was mijn slaapkamer in "het ouderlijk huis".
Gast- Gast
Wel een neger met rode knieholtes, helaaschJeanette schreef:
*jaloers*
Ben nog steeds een melkfles..
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed of deze vraag een eigen topic waard is, maar wat vinden jullie van deze (nep-wicker) loungeset? Wel even doorbladeren naar pagina 6 bovenaan, wist zo even niet hoe ik hem anders moest plaatsen.
Het zijn losse elementen en ik vraag me af of zoiets wel netjes bij elkaar blijft staan als je erop zit? Iemand ervaring met zo'n losse set?
Het zijn losse elementen en ik vraag me af of zoiets wel netjes bij elkaar blijft staan als je erop zit? Iemand ervaring met zo'n losse set?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Wel een neger met rode knieholtes, helaaschJeanette schreef:
*jaloers*
Ben nog steeds een melkfles..
*Auw* dat is pijnlijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaan, hij is leuk hoor! Maar ik vind dat zo moeilijk te zeggen. Je moet toch voelen of ie lekker zit.
ABE, oh die dingen! Sorry ik was in gedachten in je woonkamer, had wel die kandelaars op mijn netvlies, maar was even niet tot je slaapkamer gekomen Maar ik heb er eigenlijk niets aan want ik heb al een schilderij van een rode roos (ja die héél grote van Ikea ) dus dan wordt het too much.
Die kandelaars wist ik dus nog wel, maar als je die wegdoet, kun je mij er ook niet mee blij maken. De kleur is mooi maar verder is het niet mijn smaak. Dus ik hoop dat je ze dan aan iemand anders kunt geven!
En ja, haal maar weg! I remembered
Die kandelaars wist ik dus nog wel, maar als je die wegdoet, kun je mij er ook niet mee blij maken. De kleur is mooi maar verder is het niet mijn smaak. Dus ik hoop dat je ze dan aan iemand anders kunt geven!
En ja, haal maar weg! I remembered
Haha, helemaal niet erg. Ik dacht alleen, ze houdt van rood, dus wellicht vindt ze dit mooi. Maar het is niet jouw smaak, hoezo niet?
Wanneer kom je deze kant weer op, trouwens?
Gast- Gast
Hoi Lexie!
Ik weet het dus ook niet zo goed dus wil wel een keer naar Van Cranenbroek om te kijken hoe het zit. Mijn eerste keus ging uit naar deze:
want die vind ik zo leuk! Zus en zwager hebben m ook en hebben m voordelig kunnen kopen bij Van Cranenbroek maar ik heb geen idee of dat toen in de aanbieding was en of ze hem vast in de collectie hebben en wat de huidige prijs is. Maar bij het zoeken op hun site kwam ik de vorige set tegen, die hoekbank, en ik denk dat die veel mooier uit gaat komen in mijn 'nieuwe' tuin... Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Ik weet het dus ook niet zo goed dus wil wel een keer naar Van Cranenbroek om te kijken hoe het zit. Mijn eerste keus ging uit naar deze:
want die vind ik zo leuk! Zus en zwager hebben m ook en hebben m voordelig kunnen kopen bij Van Cranenbroek maar ik heb geen idee of dat toen in de aanbieding was en of ze hem vast in de collectie hebben en wat de huidige prijs is. Maar bij het zoeken op hun site kwam ik de vorige set tegen, die hoekbank, en ik denk dat die veel mooier uit gaat komen in mijn 'nieuwe' tuin... Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Ik vind de laatste die je post eigenlijk wat mooier. Maar misschien komt dat ook wel door de rose kussens.
ABE schreef:Haha, helemaal niet erg. Ik dacht alleen, ze houdt van rood, dus wellicht vindt ze dit mooi. Maar het is niet jouw smaak, hoezo niet?
Tja rood... is een mooie kleur, maar daarbinnen heb je nog zoveel uitvoeringen van datgene dat rood is De schilderijen vind ik wel mooi op zich, maar als ze hier hangen, slaat het als een tang op een varken. En die kandelaars... tja ik vind het een beetje ehm, ik wou 'kitcherig' zeggen maar dat is volgens mij niet het goede woord... Het is me in ieder geval niet 'strak' genoeg ofzo. Of tja... ik weet niet hoe ik moet omschrijven wat ik bedoel...
Sorry kandelaartjes!!!
Haha ja die roze kussens springen er wel echt uit he? Misschien doe ik die er ook wel bij dan, maar ze kunnen natuurlijk ook bij de hoekbank
ABE, ik weet nog niet wanneer ik langskom, maar echt... BINNENKORT! Heb afgelopen woensdag voor t laatst pizza op dus moet niet té snel achter elkaar he
ABE, ik weet nog niet wanneer ik langskom, maar echt... BINNENKORT! Heb afgelopen woensdag voor t laatst pizza op dus moet niet té snel achter elkaar he
Mijn slaapkamer was ook best kitcherig. Ik vond het destijds erg leuk, maar zou er nu ook niet meer voor vallen.
Maar je hebt mijn laatste vraag nog niet beantwoord. Edit; Nu wel!
Maar je hebt mijn laatste vraag nog niet beantwoord. Edit; Nu wel!
Gast- Gast
ABE schreef:Mijn slaapkamer was ook best kitcherig. Ik vond het destijds erg leuk, maar zou er nu ook niet meer voor vallen.
Maar je hebt mijn laatste vraag nog niet beantwoord.
Jawel, had ik ondertussen al wel gedaan maar was het in mijn eerdere post inderdaad vergeten. Solly!
Edit: je hebt het al gezien!
Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Truste, zij die gaan slapen. Mietjes
Heeft er iemand, als er nog mensen wakker zijn, een goede tip voor een boek? Moeilijk detail: vrouw van 60, die ontzettend veel leest (en dus al heeft).
Heeft er iemand, als er nog mensen wakker zijn, een goede tip voor een boek? Moeilijk detail: vrouw van 60, die ontzettend veel leest (en dus al heeft).
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Ja, jij en ABE negeren ons
Jullie zijn een groepje!
Gast- Gast
Negeer ik je? Waarom, omdat ik even met ABE in gesprek was?Alex schreef:Sjaantje schreef:Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Jullie zijn een groepje!
Och meiske toch... niet verdrietig zijn...
Reva, als kado? Mijn eerste ingeving was een bieb-abbo En verder zou ik het niet weten...
Herman Koch - Zomerhuis met een zwembad. Of hoe het ook heet. Heel goed boek, leest lekker weg. Vind het allen jammer dat ik er te laat achter dat Herman Koch van Jiskefet is. Jiskefet vind ik KUT.
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Jullie zijn een groepje!
Jaaaahhhhh, want we zijn een groep.
Gast- Gast
ABE schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Jullie zijn een groepje!
Jaaaahhhhh, want we zijn een groep.
Ik wil niet met ABE in één groepje!!!! Ik vind haar alleen aardig omdat er bij haar om de hoek zulke lekkere pizza's te eten zijn!
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: