Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Was een grapje, Sjaan.
Reev, niks mietje. Ik zit morgen om 7 uur te ontbijten met mijn dochter. Waarschijnlijk pit jij dan nog door tot zeker 11 uur. Nog meer commentaar, naamrat?
Reev, niks mietje. Ik zit morgen om 7 uur te ontbijten met mijn dochter. Waarschijnlijk pit jij dan nog door tot zeker 11 uur. Nog meer commentaar, naamrat?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE schreef:Alex schreef:Sjaantje schreef:Nou... gaan jullie mij / ons ineens allemaal verlaten? Slaap lekker!
Ja, jij en ABE negeren ons
Jullie zijn een groepje!
Jaaaahhhhh, want we zijn een groep.
Ik wil niet met ABE in één groepje!!!! Ik vind haar alleen aardig omdat er bij haar om de hoek zulke lekkere pizza's te eten zijn!
Nooit meer pizza voor Sjaan. Lekker wel voor ABE!
Gast- Gast
Alex schreef:Was een grapje, Sjaan.
Weet ik toch, daarom kreeg je van mij een sarcastische knuffel
Ennehh beetje lief doen tegen Reevje he...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Nooit meer pizza voor Sjaan. Lekker wel voor ABE!
Lekker puh!
Alex schreef:Was een grapje, Sjaan.
Ik ga zeer zeker uitslapen, al zou het voor de planning beter zijn van niet. Gisteren dacht ik, zal ik zorgen dat ik om 8u over de markt loopt, hoe hilarisch zou dat zijn. Vandaag vodn ik het maar een dom plan.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE schreef:Nooit meer pizza voor Sjaan. Lekker wel voor ABE!
Lekker puh!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ga zeer zeker uitslapen, al zou het voor de planning beter zijn van niet. Gisteren dacht ik, zal ik zorgen dat ik om 8u over de markt loopt, hoe hilarisch zou dat zijn. Vandaag vond ik het maar een dom plan.
Hahahaha! Kwam je zeker achter toen vanmorgen je wekker ging?
ABE, niet huilen...
he... verloren met monopoly....
De rest is al zo lang aan het door spelen... Saai!
De rest is al zo lang aan het door spelen... Saai!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ja joh, ik ben zo onvoorspelbaar als het weerABE schreef:Me eerst beledigen en nu knuffelen? *Wil zo'n armen over elkaar smiley*
Als je zo'n hekel aan me hebt, dan wil ik gewoon nooit meer met je omgaan. Dan is het klaar. Finito, basta!Sjaantje schreef:Ja joh, ik ben zo onvoorspelbaar als het weerABE schreef:Me eerst beledigen en nu knuffelen? *Wil zo'n armen over elkaar smiley*
Gast- Gast
Ok.ABE schreef:Als je zo'n hekel aan me hebt, dan wil ik gewoon nooit meer met je omgaan. Dan is het klaar. Finito, basta!Sjaantje schreef:Ja joh, ik ben zo onvoorspelbaar als het weerABE schreef:Me eerst beledigen en nu knuffelen? *Wil zo'n armen over elkaar smiley*
Kan ik het goedmaken met pizza??
Sjaantje schreef:Ok.ABE schreef:Als je zo'n hekel aan me hebt, dan wil ik gewoon nooit meer met je omgaan. Dan is het klaar. Finito, basta!Sjaantje schreef:Ja joh, ik ben zo onvoorspelbaar als het weerABE schreef:Me eerst beledigen en nu knuffelen? *Wil zo'n armen over elkaar smiley*
Kan ik het goedmaken met pizza??
Perhaps. Wat had je in gedachten?
Gast- Gast
ABE schreef:Sjaantje schreef:Kan ik het goedmaken met pizza??
Een Dinamite!
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:Kan ik het goedmaken met pizza??
Een Dinamite!
Gast- Gast
Waarom kan je jezelf niet naar bed flitsen. Het van bank naar bed verplaatsen vind ik echt een hel.
Gast- Gast
+314824!!Reva schreef:Waarom kan je jezelf niet naar bed flitsen. Het van bank naar bed verplaatsen vind ik echt een hel.
Ik moet mijn bed nog opschudden!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Waarom kan je jezelf niet naar bed flitsen. Het van bank naar bed verplaatsen vind ik echt een hel.
Nou inderdaad.... maar van het bed naar de bank 's ochtends is nog erger en vooral aankleden Bah!
Elsje- Prater
Reva schreef:Waarom kan je jezelf niet naar bed flitsen. Het van bank naar bed verplaatsen vind ik echt een hel.
Same problem. Want same solution.
Gast- Gast
En ik moet eigenlijk nog afwassenJeanette schreef:Ik moet mijn bed nog opschudden!
Sjaantje schreef:En ik moet eigenlijk nog afwassenJeanette schreef:Ik moet mijn bed nog opschudden!
Morgen weer een dag!
Elsje- Prater
Ja Elsje, daar heb je gelijk in maar dat zeg ik al 3 avonden Doe het zo toch maar even, het is niet veel maar tis lastig dat ik bijna geen schone kopjes/bekers meer heb. En als ik nu afwas, is het morgenochtend vanzelf droog geworden!
Meiden! Ik ga slapen. Morgen om 07.15u gaat de eerste wekker weer (Ik heb der meerderen). Werken. Net als vandaag een dooie dag. Zo'n dag waarop je alles kunt doen. Dus mijn collega gaat me eerst helpen met mijn offertes. Ik heb er 50 in de wacht, dus zijn we de halve dag wel zoet mee. En vervolgens, dat weet hij nog niet, gaat hij mij leren hoe ik een ouderwetse hostingpakket ga opzeggen en dan meld ik zelf nieuwerwets hosting aan.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja Elsje, daar heb je gelijk in maar dat zeg ik al 3 avonden Doe het zo toch maar even, het is niet veel maar tis lastig dat ik bijna geen schone kopjes/bekers meer heb. En als ik nu afwas, is het morgenochtend vanzelf droog geworden!
Haha dat is waar, en kan je morgen lekker rlxt opstaan
Elsje- Prater
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: