Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ja dat is dan wel je nadeel.. Die rode is echt heel mooi knalrood, maar dat zou weer niet staan in mijn droomsmaak haha..Sjaantje schreef:Dat valt niet tegen dan! Maar met dat moeilijke lijf van mij ben ik zo veeleisend..
Maar ik zie nu dat hij ook in rood verkrijgbaar is dus dan zou ie toch niet misstaan hier in huis
Gast- Gast
Ik heb van 7 tot 2 op het terras gezeten en op het laatst kwamen de rosé biertjes per twee tegelijk.. Vanochtend 3 keer geknuffeld met de pot en toen ging het wel redelijk goed.. Vanmiddag heerlijk op het strand gelegen, maar nu ben ik weer min en misselijk en bluhhh..Jeanette schreef:Haha te hard los gegaan Donnaa?
Gast- Gast
ABE schreef:Nog behoefte aan twee rode rozen op soort van schilderijdingen, Sjaan?
If so, dan moet je die kopen
Gast- Gast
Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja dat is dan wel je nadeel.. Die rode is echt heel mooi knalrood, maar dat zou weer niet staan in mijn droomsmaak haha..Sjaantje schreef:Dat valt niet tegen dan! Maar met dat moeilijke lijf van mij ben ik zo veeleisend..
Maar ik zie nu dat hij ook in rood verkrijgbaar is dus dan zou ie toch niet misstaan hier in huis
Hahaha maar goed dan dat we niet allemaal dezelfde inrichting hebben
Trouwens, wat doe je hier op vrijdagavond???
Revaleva!!!
Abe, kom je ze zelf ophangen dan? Wat heb je eigenlijk? Probeer me je huis te herinneren maar weet even niet wat je bedoelt?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:ABE schreef:Nog behoefte aan twee rode rozen op soort van schilderijdingen, Sjaan?
If so, dan moet je die kopen
Nou nee...
Gast- Gast
Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Je kijkt FANS! joh, whahahahhahahahaha.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Holy fuck, van 7 tot 2 dat zijn 7 uren.. Ik dacht steeds aan 5..
Omgekeerd geteld? 2 tot 7?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Nee. Dat staat inderdaad wel in de tv gids, maar dat zenden ze niet uit nu.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Princess schreef:Jeanette schreef:
Princess, ik ben aan het werk, want ik heb slaapdienst tot morgenmiddag 13.00 uur en daarna lekker ee weekje vakantieeeeee!!!
Haha lekker he! Ik heb 2 weken vakantie
Ja lekker he! Hopen dat het weer zo blijft aan houden. Nog plannen in je vakantie?
Yep, ik ga volgende week naar de eindweek in Val Thorens!
Met dit weer vraag ik me toch echt af waarom ik de sneeuw ga opzoeken, maar ik ben nog nooit op witersport geweest, ik ga met een geweldige groep mensen en er zijn superleuke feesten, dus komt goed!
Ga jij nog wat leuks doen of van het weer genieten?
Gast- Gast
[quote="Reva"]
Oooh, dus toch die wijde mouwen.
Naamrat, whahaha
Alex schreef:Reva schreef:
Whahahahaha ik moet altijd om jou lachen waar haal je ze vandaan?
Heel wijde mouwen, naamrat
Oooh, dus toch die wijde mouwen.
Naamrat, whahaha
Gast- Gast
Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Geef niet, ik zou het ook ontkennen.
Gast- Gast
Truste Storm!
ABE, wat heb je dan? Of ben je gewoon op zoek naar een verkapte uitnodiging zodat ik weer eens langskom voor een pizza van V.?
ABE, wat heb je dan? Of ben je gewoon op zoek naar een verkapte uitnodiging zodat ik weer eens langskom voor een pizza van V.?
Sjaantje schreef:
Abe, kom je ze zelf ophangen dan? Wat heb je eigenlijk? Probeer me je huis te herinneren maar weet even niet wat je bedoelt?
Zal een foto voor je zoeken.........
*zoekt*
Laatst aangepast door ABE op vr 22 apr 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Whahahahaha!
Heb dat pas zitten kijken met Nick & Simon. God, wat was dat mens een graftak zeg!
Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Holy fuck, van 7 tot 2 dat zijn 7 uren.. Ik dacht steeds aan 5..
Dat zou best kunnen.. Nu je het zegt..
Maar 1 voordeel, ik ben als een neger van het strand gekomen!
Gast- Gast
Reva schreef:Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Mooie kamer ABE!
Truste Storm!
Truste Storm!
_Donnaa schreef:Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Holy fuck, van 7 tot 2 dat zijn 7 uren.. Ik dacht steeds aan 5..
Dat zou best kunnen.. Nu je het zegt..
Maar 1 voordeel, ik ben als een neger van het strand gekomen!
*jaloers*
Ben nog steeds een melkfles..
Ow, en ik zit erover te denken om deze twee beauty's weg te doen....
*
*
Laatst aangepast door ABE op vr 22 apr 2011 - 11:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Megara schreef:Reva schreef:Megara schreef:Zo heel af en toe kijk ik naar SBS als er verder even niets op is. Ze zenden nu een soort docusoap uit over drie vriendengroepen met een keet. Plat vermaak maar best geestig.
Haha bitch.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: