Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Oh ja, ik kan natuurlijk Ook bellen voor advies! Bedankt! Zijn voetje zit al ingepakt in een verband met vitamine E crème, maar ik hoef er maar naar te kijken en hij gilt het uit. Met een schoen aan gaat het wel beter dan wanneer hij alleen sokken aanheeft.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh echt sneu voor hem Echt slecht ook van de school dat ze je niet even gebeld hebben!
Hopelijk krijg je goed advies van de huisartsenpost waar je hem mee kan helpen! Ik weet alleen niet of je vitamine E creme op een open wond mag smeren, staat me iets van bij dat dat niet zo goed was, maar dat weet ik niet zeker.
Hopelijk krijg je goed advies van de huisartsenpost waar je hem mee kan helpen! Ik weet alleen niet of je vitamine E creme op een open wond mag smeren, staat me iets van bij dat dat niet zo goed was, maar dat weet ik niet zeker.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hellooo!
Ik mag zo dadelijk eindelijk weer mijn eigen auto gaan ophalen. Heb nu ruim een week met een vervangwagen rondgereden omdat ze de mijne in elkaar hadden gereden, maar vanavond krijg ik 'm weer terug (Al moet ik zeggen dat mijn vervangauto wel enorm handig was, maar niets boven mijn eigen lieve auto )
Ik mag zo dadelijk eindelijk weer mijn eigen auto gaan ophalen. Heb nu ruim een week met een vervangwagen rondgereden omdat ze de mijne in elkaar hadden gereden, maar vanavond krijg ik 'm weer terug (Al moet ik zeggen dat mijn vervangauto wel enorm handig was, maar niets boven mijn eigen lieve auto )
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nou, ik heb gebeld. Moet het weer ontsmetten in een bak soda en er betadine opsmeren en zijn voet weer inpakken. Als hij er over 24 uur nog stress zo'n last van heeft moet ik weer bellen en eventueel langsgaan.
Hij is trouwens ingeënt, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Maar ik ben er weer even vandoor
Fijn dat je iig even advies hebt kunnen inwinnen! Succes er mee!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Hey ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
hoi hoi
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoe is het hier?
Burn- Lady Post-a-lot
Hoi allemaal! Kom heel even langs, want er staat zo een vriendin voor de deur Heb een heerlijk relaxt dagje gehad
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lekker hoor Suus, haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Veel plezier Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
VC: Ik zou je zoontje even met zn voet in de badedas, soda of iets dergelijks zetten.
Bruist het helemaal schoon. Verder goed verbinden met een paar gazen met jodium en verband erover. Morgen naar de HAP dan!
Bruist het helemaal schoon. Verder goed verbinden met een paar gazen met jodium en verband erover. Morgen naar de HAP dan!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Nou, ik heb gebeld. Moet het weer ontsmetten in een bak soda en er betadine opsmeren en zijn voet weer inpakken. Als hij er over 24 uur nog stress zo'n last van heeft moet ik weer bellen en eventueel langsgaan.
Hahaha, dit had ik niet gelezen. Maar goed dat je dat advies gekregen hebt
Gast- Gast
Hey meiden,
Ik kom ook is even koekeloeren:)
Wat hou ik van dit heerlijke weer!!
Ik kom ook is even koekeloeren:)
Wat hou ik van dit heerlijke weer!!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik lees dit nu pas, fijn zeg dat je weer met je 'oude' auto mag gaan rijdenSnoes schreef:Hellooo!
Gast- Gast
Hey Elsje!
Welkom..
Het weer is heerlijk.. Vandaag alleen weinig van meegekregen!
Welkom..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb ontdekt dat wij een enorme Fatboy op zolder hebben liggen Toch vreemd dat ik daar pas na 1.5 jaar in mn eigen huis achter kom. Dus die ga ik morgen eens heerlijk in de zon leggen en dan niksen.
Gast- Gast
Lekker Lize,
I kben er vandoor! Flikken kijken!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Hey Elsje!
Welkom..
Jammer, moeten werken?
Lekker lize
Laatst aangepast door Elsje op vr 22 apr 2011 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foute naam)
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Burn schreef:Lekker Lize,
Dat keken wij ook, maar vind dat wel zo slecht geacteerd. Erg jammer!
Gast- Gast
PFF mannen wat moet je ermee. Is ie chaggie omdat ik morgen (thuis) mijn verjaardag vier en geen tijd heb om alcoholvrij bier te halen voor hem. UHm ja ik sta letterlijk de hele dag op het sportveld en heb geen idee of de winkels na die tijd nog open zijn. Daarbij anders drinkt ie maar wat anders.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:PFF mannen wat moet je ermee. Is ie chaggie omdat ik morgen (thuis) mijn verjaardag vier en geen tijd heb om alcoholvrij bier te halen voor hem. UHm ja ik sta letterlijk de hele dag op het sportveld en heb geen idee of de winkels na die tijd nog open zijn. Daarbij anders drinkt ie maar wat anders.
Of hij rijdt gewoon zelf even op en neer..
Gast- Gast
verjaardag bij mij thuis. beetje lullig om dan je eigen drinken mee te nemen. Maar toch nu moet mijn vader morgen nog bier halen. Dus heeft ie geluk maar om daar nou zo om te doen. JA daag ben zijn slaaf niet
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: