Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Mee eens ABE
En fijn dat je het begrijpt. Voel mezelf best wel een zeur, maar door bij mij thuis te slapen voelt het alsof zij 'wint'. Dan krijgt ze weer haar zin.. Ik zie wel of ik gordijnen heb morgen, if not, dan is het pech voor haar en blijf ik mooi bij mijn vader
En fijn dat je het begrijpt. Voel mezelf best wel een zeur, maar door bij mij thuis te slapen voelt het alsof zij 'wint'. Dan krijgt ze weer haar zin.. Ik zie wel of ik gordijnen heb morgen, if not, dan is het pech voor haar en blijf ik mooi bij mijn vader
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi Reev!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara en Zwoesj, jullie hebben allebei een PM, Jordana ook.
Marin: Nee, facebook zal ik voorlopig niet verwijderen, wees maar niet bang
Marin: Nee, facebook zal ik voorlopig niet verwijderen, wees maar niet bang
Gast- Gast
Mijn oudste zusje is ook het prinsesje thuis. Als zij er is vind ik het niet fijn om bij mijn ouders te zijn.
Gast- Gast
Hey, ABE! Jij hebt zojuist je post aangepast, net ging het nog over de auto van je broer ...
Gast- Gast
Alex schreef:Hey, ABE! Jij hebt zojuist je post aangepast, net ging het nog over de auto van je broer ...
Klopt. Ik zat alleen te bedenken dat het niets aan het forum toevoegde. Sommige dingen moet je niet melden en ik heb mezelf daarin maar even aangepast toen ik dat besefte.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik heb eigenlijk zin om mn naam aan te passen naar Anouschie
Dan praat ik niet meer tegen je. Doe dan Nouschie!
Gast- Gast
ABE schreef:Alex schreef:Hey, ABE! Jij hebt zojuist je post aangepast, net ging het nog over de auto van je broer ...
Klopt. Ik zat alleen te bedenken dat het niets aan het forum toevoegde. Sommige dingen moet je niet melden en ik heb mezelf daarin maar even aangepast toen ik dat besefte.
Oké, dat kan. Ik was het wel eens met je post overigens
Gast- Gast
ABE schreef:Anousch schreef:Ik heb eigenlijk zin om mn naam aan te passen naar Anouschie
Dan praat ik niet meer tegen je. Doe dan Nouschie!
Hahaha is ook nog een optie
Gast- Gast
Nog gefeliciteerd Nouschie, wanneer begin je?
Try- Kletskop
Alex schreef:ABE schreef:Alex schreef:Hey, ABE! Jij hebt zojuist je post aangepast, net ging het nog over de auto van je broer ...
Oké, dat kan. Ik was het wel eens met je post overigens
Gelukkig. Ik voel me weleens alleen in mijn gedachten. Mijn vader ondersteunt mijn gedachten en ik ondersteun de zijne, maar als ik het dan verwoord richting de andere kant, dan moet ik vooral mijn vader in de kont kruipen en wegblijven. Och, zo is het leven nu eenmaal. Verspilde moeite om erover na te blijven denken.
Gast- Gast
Dat heb ik ook. Ik erger me aan haar gedrag "pap/mam, pak eens dit voor me. Ik wil drinken. Ik heb 50 euro nodig." Etc... Kind kan ook gewoon lopen, werken, etc, belachelijk. Ergste is nog dat ze niet dankbaar is voor wat ze krijgt..Alex schreef:Mijn oudste zusje is ook het prinsesje thuis. Als zij er is vind ik het niet fijn om bij mijn ouders te zijn.
Try- Kletskop
Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Gisteren onder een steen gelegen, Revie?
Gast- Gast
Try schreef:Nog gefeliciteerd Nouschie, wanneer begin je?
Thankyou Try-ie
Ik moet donderdag mn contract tekenen! dus zal wel 2 mei worden
Gast- Gast
Ik heb niet echt ervaring met prinsjes / prinsesjes - gedrag...
Maple, PM terug
Maple, PM terug
Qiara- Ratel
ABE schreef:Reva schreef:Jammer dat het Ik vind topic niet meer loopt. Te laat thuisie
Gisteren onder een steen gelegen, Revie?
Vandaag ABE
Qiara- Ratel
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: