Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Balen joh, waar ergens in het land woon je?Luthien schreef:Ja gezellig is anders. Het meest vervelende eraan is eigenlijk nog wel dat mijn eigen familie heel ver weg woont en dat ik hier nog steeds niet echt een sociaal netwerk heb opgebouwd. Wordt tijd dat ik echt ga werken.. maar eerst in juli afstuderen.
Edit: het is inderdaad voor z'n werk. Hij is militair en gaat na het vertrek van de f16's naam Kunduz, de boel daar definitief afbreken.
Lijkt me helemaal niks, een man die dat soort werk doet
Gast- Gast
Lily schreef:ik vind fruit van de markt helemaal niet zo lekker en duurder als in de winkel :S Kan jij nog fietsen met 2 tassen aan je stuur? Ik zie znu zo`n hele vol bepakte fiets voor me
Ik krijg altijd beurse appels en de bananen worden niet egaal rijp.. haal het dus ook liever bij de super
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil ook op vakantie!
Maar meer als een (paar) nachtje(s) ziekenhuis zit er niet in...
Maar meer als een (paar) nachtje(s) ziekenhuis zit er niet in...
Gast- Gast
Lily schreef:ik vind fruit van de markt helemaal niet zo lekker en duurder als in de winkel :S Kan jij nog fietsen met 2 tassen aan je stuur? Ik zie znu zo`n hele vol bepakte fiets voor me
Zo zag het er ook uit, met 2 aan het stuur haha; het fietste langzaam, maar ging prima!
Het fruit hier is héérlijk, en onwijs vers, die markt is ook 4 dagen in de week, dus elke keer komt er weer vers binnen. Ik haal daar elke week mijn fruit en het is beter en lekkerder dan de supermarkt, hier iig. Ik heb een kilo appels voor 1 euro; een kilo peren voor 1 euro & 10 kiwi's voor 1,50. Owja en ik heb aardbeien gehaald, bakje voor 1 euro.. Dat kan ik echt niet bij de supermarkt halen voor dat geld en die kwaliteit.
Gast- Gast
Alex, waar wil je in september heen gaan? Wij willen ook in september gaan; en over 3.5 week zit ik lekker op het strand van Turkije
Gast- Gast
Ik woon in het oosten van het land. (en mijn familie in het westen)
Ik ben al heel blij dat mijn man geen vechtfunctie heeft. Dan had ik em denk ik al meerdere malen verzocht om ander werk te gaan zoeken.
Ik ben al heel blij dat mijn man geen vechtfunctie heeft. Dan had ik em denk ik al meerdere malen verzocht om ander werk te gaan zoeken.
Luthien- Prater
Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
We willen gewoon ergens heen waar het warm is (25-30 graden) en waar het voor A. ook leuk is. Zit nu te kijken bij KidsWorldClub, echt hartstikke leuk!
We willen gewoon ergens heen waar het warm is (25-30 graden) en waar het voor A. ook leuk is. Zit nu te kijken bij KidsWorldClub, echt hartstikke leuk!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
Het lijkt me te grappig als we elkaar tegen gaan komen
Gast- Gast
Alex schreef:Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
Ik was (en mijn ouders ook) vroeger fan van Gran Canaria!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Alex schreef:Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
Mij ook Gaan jullie ook naar Alanya? Welke plaats?
Gast- Gast
Welk hotel zit je?Alex schreef:Isabella schreef:Alex schreef:Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
Gast- Gast
Alex schreef:Isabella schreef:Alex schreef:Ik zit over 3 weken in het vliegtuig (óf ik ben er al!!!), ik heb er zo'n zin in
Ja, Alanya
Gast- Gast
Ik wil ook wel op vakantie, maar dat zit er voorlopig ook niet in. op z'n vroegst in de herfstvakantie...
Luthien- Prater
WOW! Kom ik dan altijd met budget vakanties haha...Alex schreef:Hotel Doganay Beach Club
Gast- Gast
Volgende week lekker weekendje weg met de hele familie..16 man voor mn oma haar 95e verjaardag, heb er helemaal zin in
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Oh, das ook wel leuk Kqip. Dat vind ik ook altijd erg leuk met mijn familie. Gaan jullie naar een vakantiepark ofzo?
Luthien- Prater
Hellooo!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
:oKqip schreef:Volgende week lekker weekendje weg met de hele familie..16 man voor mn oma haar 95e verjaardag, heb er helemaal zin in
Gast- Gast
Ja Het Timmerholt in Westerbork, 25 persoonsbungalow met een gezamelijke ruimte (keuken, tv's, zithoek eettafel) en in de andere gedeeltes heb je slaapkamers en eigen zithoek, tv etc.. dus we kunnen ons ook terugtrekken als we even rust willen ofzo . En een groepsbbq is er ook nog Hoop dat het mooi weer wordt !
Kqip- Prater
klinkt goed qkip zal zeker wel gezellig worden. Kan je oma dat nog wel aan op haar 95e? Die drukte enzo?
Gast- Gast
Ja het is met mijn vader en moeder en dan 2 ooms en een tante, allemaal met aanhang en dan kleinkinderen met aanhang en 1 achterkleinkind.
Mijn oma kan dat wel aan ja . Misschien dat het haar af en toe te druk zal worden vooral tijdens eten denk ik en als iedereen gezellig met elkaar zit te borrelen. Maar normaal doet ze ook alles nog zelf..schoonmaken, wassen, ramen zemen (ja dan staat ze op een klein wankel trapje ) ! Komt wel goed denk ik
Mijn oma kan dat wel aan ja . Misschien dat het haar af en toe te druk zal worden vooral tijdens eten denk ik en als iedereen gezellig met elkaar zit te borrelen. Maar normaal doet ze ook alles nog zelf..schoonmaken, wassen, ramen zemen (ja dan staat ze op een klein wankel trapje ) ! Komt wel goed denk ik
Kqip- Prater
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: