Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Hallo meiden,
Ik had vanmiddag al eerder iets geschreven, maar normaal reageer ik hier nooit. Ik verveel me dus vandaag wel.
Ik ben vandaag al 11 jaar samen met m'n man. zette het net in m'n www op hyves en dacht:' jeetje, das eigenlijk best heel lang...'
Over de bloemen van eerder vanmiddag, ik denk dat het een combinatie is van de warmte en de slechte kwaliteit van de ranonkels. Heb ook wat duizendschoon gehad en die staan nog prima. Zondag was het nog zo vrolijk, maar nu wordt het een beetje triestig...
Ik verwacht ook geen nieuwe bloemetjes van m'n man vandaag, dus ik denk dat ik vanavond weer ranonkelloos ben. Waar een mens zich al niet meebezig kan houden...
Ik had vanmiddag al eerder iets geschreven, maar normaal reageer ik hier nooit. Ik verveel me dus vandaag wel.
Ik ben vandaag al 11 jaar samen met m'n man. zette het net in m'n www op hyves en dacht:' jeetje, das eigenlijk best heel lang...'
Over de bloemen van eerder vanmiddag, ik denk dat het een combinatie is van de warmte en de slechte kwaliteit van de ranonkels. Heb ook wat duizendschoon gehad en die staan nog prima. Zondag was het nog zo vrolijk, maar nu wordt het een beetje triestig...
Ik verwacht ook geen nieuwe bloemetjes van m'n man vandaag, dus ik denk dat ik vanavond weer ranonkelloos ben. Waar een mens zich al niet meebezig kan houden...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Gefeliciteerd met je jubileum!! Ik ben bijna 6 jaar getrouwd en dat vond ik al lang haha!!
En welkom hier, gewoon vaker komen, is gezellig hier. Behalve nu, nu lijkt het wel uitgestorven...
En welkom hier, gewoon vaker komen, is gezellig hier. Behalve nu, nu lijkt het wel uitgestorven...
Gast- Gast
Ken het probleem...Anousch schreef:Nou mn spijkerrokje past niet meer, ben dus toch te dik geworden dusss helaas..
Gast- Gast
Ik ben echt lui. Dit weer maakt dat ik best wel moe ben, met name eind van de middag.
Gast- Gast
je bent niet de enigste, ik wordt ook futloos van die weer, ook heb ik met dit weer geen zin om te koken
Gast- Gast
Herkenbaar. Ik denk dat het vanavond heel simpel iets van soep, brood en salade gaat worden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ken het probleem...Anousch schreef:Nou mn spijkerrokje past niet meer, ben dus toch te dik geworden dusss helaas..
maar jij hebt een goede reden, jij krijgt 2 prachtige kindjes
Gast- Gast
Hier ook, ben totaal futloos. Gaf mijn zwangerschap de schuld, maar meerderen hebben er last van dus...Megara schreef:Herkenbaar. Ik denk dat het vanavond heel simpel iets van soep, brood en salade gaat worden.
Gast- Gast
Nou we zijn dit jaar pás 3 jaar getrouwd. Dat jubileum zal ik alleen alleen moeten vieren(voor de tweede keer al), want meneer gaat over 3 weken voor minimaal 3 maanden naar Verwegistan.
Ik heb nu twee weken vakantie, dus zal wel wat vaker op het forum te vinden zijn. Als m'n man weg is ook wel trouwens.
En over het warme weer, ik heb ook helemaal nergens trek in, behalve in een waterijsje ofzo...
Ik heb nu twee weken vakantie, dus zal wel wat vaker op het forum te vinden zijn. Als m'n man weg is ook wel trouwens.
En over het warme weer, ik heb ook helemaal nergens trek in, behalve in een waterijsje ofzo...
Luthien- Prater
Kom ook weer eens hier kijken, alweer een tijdje geleden!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goed weer is blijkbaar ook een vrijbrief om de meest vreselijke muziek keihard aan te zetten met ramen en deuren open. Soms ben ik helemaal niet zo dol op buren.
Gast- Gast
Luthien: Voor werk zo ver weg? Lijkt me zo ongezellig
Hoi Carola!!
@Megara: Ja, of zo'n aangebrand vlees lucht rond 11 uur 's avonds. Brrr...
Hoi Carola!!
@Megara: Ja, of zo'n aangebrand vlees lucht rond 11 uur 's avonds. Brrr...
Gast- Gast
Megara schreef:Goed weer is blijkbaar ook een vrijbrief om de meest vreselijke muziek keihard aan te zetten met ramen en deuren open. Soms ben ik helemaal niet zo dol op buren.
Ja herkenbaar probleem
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja gezellig is anders. Het meest vervelende eraan is eigenlijk nog wel dat mijn eigen familie heel ver weg woont en dat ik hier nog steeds niet echt een sociaal netwerk heb opgebouwd. Wordt tijd dat ik echt ga werken.. maar eerst in juli afstuderen.
Edit: het is inderdaad voor z'n werk. Hij is militair en gaat na het vertrek van de f16's naam Kunduz, de boel daar definitief afbreken.
Edit: het is inderdaad voor z'n werk. Hij is militair en gaat na het vertrek van de f16's naam Kunduz, de boel daar definitief afbreken.
Laatst aangepast door Luthien op vr 22 apr 2011 - 4:00; in totaal 1 keer bewerkt
Luthien- Prater
Hoi!
Ik zit een vakantie uit te zoeken voor september, zit er echt 1 hele leuke bij en ik wilde de prijs opzoeken. Nergens dat hotel te vinden op internet. Dus ik belde het reisbureau, blijkt het hotel overgenomen te zijn door een Rus en daarom is het er bij Holland International (de aanbieder van de reis) uitgehaald. Nederlanders zijn niet bepaald dol op Russen (mijn man en ik niet in ieder geval). Dus nu moet ik weer verder zoeken
Ik zit een vakantie uit te zoeken voor september, zit er echt 1 hele leuke bij en ik wilde de prijs opzoeken. Nergens dat hotel te vinden op internet. Dus ik belde het reisbureau, blijkt het hotel overgenomen te zijn door een Rus en daarom is het er bij Holland International (de aanbieder van de reis) uitgehaald. Nederlanders zijn niet bepaald dol op Russen (mijn man en ik niet in ieder geval). Dus nu moet ik weer verder zoeken
Gast- Gast
Megara schreef:Goed weer is blijkbaar ook een vrijbrief om de meest vreselijke muziek keihard aan te zetten met ramen en deuren open. Soms ben ik helemaal niet zo dol op buren.
Ik heb ook van die 'ik-heb-een-cd-namelijk-van-tvoranje' buren. Vandaag heb ik ze nog niet gehoord, gelukkig.
Luthien- Prater
Pff ik ben niet vooruit te branden vandaag
Maar ik heb wel op de fiets boodschappen voor 2e paasdag gedaan; met 2 tassen aan het stuur & ik heb fruit gehaald op de markt. En ik wilde wat in huis doen, maar het is echt te warm vandaag.. haha!
Maar ik heb wel op de fiets boodschappen voor 2e paasdag gedaan; met 2 tassen aan het stuur & ik heb fruit gehaald op de markt. En ik wilde wat in huis doen, maar het is echt te warm vandaag.. haha!
Laatst aangepast door Isabella op vr 22 apr 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik vind fruit van de markt helemaal niet zo lekker en duurder als in de winkel :S Kan jij nog fietsen met 2 tassen aan je stuur? Ik zie znu zo`n hele vol bepakte fiets voor me
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: