Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Nee hier helemaal niet, maar woon dan ook in het ´hoge´ noorden.
Zoals ik het weer bericht las houden wij het hier voorlopig droog!
Zoals ik het weer bericht las houden wij het hier voorlopig droog!
Gast- Gast
Goeiemorgeeeeeeeen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hen nog niet weekend
Vandaag wel vrij maar moet morgenvroeg nog een aantal uurtjes werken.
Daarna snel even langs de kapper (ze gaat m´n vriend knippen en mijn pony moet even gedaan worden dus kan mooi even tegelijk, handig dat het een bekende is )
Vandaag wel vrij maar moet morgenvroeg nog een aantal uurtjes werken.
Daarna snel even langs de kapper (ze gaat m´n vriend knippen en mijn pony moet even gedaan worden dus kan mooi even tegelijk, handig dat het een bekende is )
Gast- Gast
Goedemorgen Lily en de rest!!
Ik ga zo even naar het winkelcentrum lopen, heerlijk vanmiddag hopelijk nog even naar het park met zoonlief en vriend (als ie zin heeft..)
Vanavond lekker op de bank hangen.
Morgenvroeg paaseitjes zoeken met mijn zoontje en daarna met schoonmams de stad in om schoenen voor mijn zoon te halen...en morgenavond komt er een goede vriend langs.
Zondag de hele dag bij mijn ouders, paasbrunch en s' avonds gourmetten met mijn oma erbij. Mjammm, heb er nu al zin in!
Ik ga zo even naar het winkelcentrum lopen, heerlijk vanmiddag hopelijk nog even naar het park met zoonlief en vriend (als ie zin heeft..)
Vanavond lekker op de bank hangen.
Morgenvroeg paaseitjes zoeken met mijn zoontje en daarna met schoonmams de stad in om schoenen voor mijn zoon te halen...en morgenavond komt er een goede vriend langs.
Zondag de hele dag bij mijn ouders, paasbrunch en s' avonds gourmetten met mijn oma erbij. Mjammm, heb er nu al zin in!
Gast- Gast
Mijn plannen voor het weekend:
Morgen: Werken, kapper, ´s middags gaat mijn vriend met z´n broertjes de achtertuin opnieuw betegelen en daarna Bbq.
Zondag: 11u brunchen bij mijn ouders, de rest van de dag nog onbekend
Maandag: Brunchen bij schoonouders (ga ik vanuit maar is nog niks besproken) en dan blijven we daar vaak hangen..
Morgen: Werken, kapper, ´s middags gaat mijn vriend met z´n broertjes de achtertuin opnieuw betegelen en daarna Bbq.
Zondag: 11u brunchen bij mijn ouders, de rest van de dag nog onbekend
Maandag: Brunchen bij schoonouders (ga ik vanuit maar is nog niks besproken) en dan blijven we daar vaak hangen..
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Het eerste wat ik ga doen op mijn vrije dag is hardlopen, nu mijzelf nog motiveren
Het eerste wat ik ga doen op mijn vrije dag is hardlopen, nu mijzelf nog motiveren
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb morgen 2 verjaardagen en zondagavond ga ik als het goed is naar We Will Rock You. Voor maandag heb ik eigenlijk nog geen idee
Chocolate Cookie- Ratel
wat leuk allemaal
Ik moet nog werken tot 18u daarna eventjes hier naar het tuincentrum bloemetjes halen want de bolletjes zijn uitgebloeid. Morgenvroeg onze trouwringen ophalen en daarna met een vriendin naar den bosch, morgenavond feest van mijn oom en tante want die zijn zoveel jaar getrouwd, en uhm zondag/maandag m`n boeket afmaken.
Ik moet nog werken tot 18u daarna eventjes hier naar het tuincentrum bloemetjes halen want de bolletjes zijn uitgebloeid. Morgenvroeg onze trouwringen ophalen en daarna met een vriendin naar den bosch, morgenavond feest van mijn oom en tante want die zijn zoveel jaar getrouwd, en uhm zondag/maandag m`n boeket afmaken.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik mag helaas het hele weekend werken. Nouja ben morgen wel vrij, maar heb vanavond slaapdienst.
Leuk den Bosch Lily
Ik mag helaas het hele weekend werken. Nouja ben morgen wel vrij, maar heb vanavond slaapdienst.
Leuk den Bosch Lily
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Ja, m`n vriendin wilde eerst naar EHV gaan maar dat had ik een beetje gehad en vind den bosch ook wel gezellig
Gast- Gast
Ja den Bosch is ook zeker gezellig
Lotus_- Prater
Even van hak op de tak... Ik ga voor mijn vader zijn 50ste verjaardag bij mijn zangdocente een cdtje opnemen (met 2 of 3 liedjes maar hoor maar toch)
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Even van hak op de tak... Ik ga voor mijn vader zijn 50ste verjaardag bij mijn zangdocente een cdtje opnemen (met 2 of 3 liedjes maar hoor maar toch)
Leuk!
Gast- Gast
leuk,
Ben net wakker gisteravond eerst ff met een paar op terras gezeten die gingen redelijk op tijd weer naar huis. Toen kwam ik mijn broertje tegen daar nog wat mee gedronken, kwamen mijn ouders en een vriendin ook nog langs dus het was gezellig.
Ben net wakker gisteravond eerst ff met een paar op terras gezeten die gingen redelijk op tijd weer naar huis. Toen kwam ik mijn broertje tegen daar nog wat mee gedronken, kwamen mijn ouders en een vriendin ook nog langs dus het was gezellig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Thanks Lily en Patriesje Ik weet niet of het nog steeds orgineel is als ik zeg dat ik Dochters van Marco Borsato (wel de tekst wat aangepast) ga zingen en Papa van Stef Bos
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Thanks Lily en Patriesje Ik weet niet of het nog steeds orgineel is als ik zeg dat ik Dochters van Marco Borsato (wel de tekst wat aangepast) ga zingen en Papa van Stef Bos
Dat is juist leuk!
Gast- Gast
Ik vind het dan ook nog orgineel hoor. Het is niet zo dat iedereen een cd opneemt.
Lotus_- Prater
Lotus_ schreef:Ik vind het dan ook nog orgineel hoor. Het is niet zo dat iedereen een cd opneemt.
+1
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: