Dagcafé
+27
Kqip
Cheesegirl
Tullow
nina
Jeanette
Luthien
Caroow
Sjaantje
sonly
Try
Zwoesj
Flippin' Bitch
Lejow
_Lacey_
Qiara
Lotus
Minx
Suus
ekiaam87
Snoes
Burn
Serena
TukTuk
Lotus_
Moezie
VeryCherry
Chocolate Cookie
31 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Hé Qiara, je hebt er een ster bij
Wij gaan denk ik zo (of straks) een pizza in de oven zetten. We zitten nog zo heerlijk in het zonnetje, de zin om te koken is er absoluut niet
Wij gaan denk ik zo (of straks) een pizza in de oven zetten. We zitten nog zo heerlijk in het zonnetje, de zin om te koken is er absoluut niet
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Tuurlijk, ik broed 2 kinderen uit, is al nuttig genoegEline schreef:ProudMama schreef:Zo... eten is ook weer binnen...
Straks ff lekker douchen, verder blijf ik gewoon niks doen zoals de hele dag al!
Moet ook een keertje kunnen toch?
Gast- Gast
Goed geregeld, Lize!
Morgen ben je alles vergeten, Eline
Niets te doen, PM? Of zit je te HOG'gen (huishouden ontwijkend gedrag)
Regenboog?
Yep, Snoes
Morgen ben je alles vergeten, Eline
Regenboog?
Yep, Snoes
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ow, hou die regen maar bij! Of stuur ze maar naar het Noorden als je de regen echt kwijt wilProudMama schreef:Hey, het regent. En de zon schijnt...
Snoes- Lady Post-a-lot
Qiara en Eline een extra ster.... welkom bij de groep
Laatst aangepast door ProudMama op do 21 apr 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Qiara en Elize een extra ster.... welkom bij de groep
Qiara- Ratel
Snoes schreef:Ow, hou die regen maar bij! Of stuur ze maar naar het Noorden als je de regen echt kwijt wilProudMama schreef:Hey, het regent. En de zon schijnt...
Ja? Hallo? Wij hebben geen regen en willen het ook niet krijgen. Geef me een beter cadeautje als je wat kwijt wilt.
Gast- Gast
't Is vast maar een buitje. En dan ruikt het gelijk zooooo lekker...Snoes schreef:Ow, hou die regen maar bij! Of stuur ze maar naar het Noorden als je de regen echt kwijt wilProudMama schreef:Hey, het regent. En de zon schijnt...
Gast- Gast
ABE, ik wil ook een plaatje voor mijn 3000 posts
Het mag niet regenen, het mag niet, niet eens voorspeld
Het mag niet regenen, het mag niet, niet eens voorspeld
Qiara- Ratel
Qiara schreef:ABE, ik wil ook een plaatje voor mijn 3000 posts
Laatst aangepast door ABE op do 21 apr 2011 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daar doe ik al de hele week aan zo ongeveer haha. Er is hier echt een bom ontploft in ons huis, maar we hebben wel het geluk dat we het op de verhuis kunnen steken nu (al heeft al die rommel door het huis helemaal niets met de verhuis te maken, meer met het mooie weer en geen zin hebben om dan binnen te moeten opruimen).Qiara schreef:
Gingen we straks een paar uurtjes weg, komen we terug, heeft onze poes gewoon geen poot uitgestoken. Nou zeg, betaal je zoveel geld voor een poes, steekt ze gewoon geen poot uit. Pfff
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja dat laatste is wel waar. Maar ik wil niet binnen gaan zittenProudMama schreef:'t Is vast maar een buitje. En dan ruikt het gelijk zooooo lekker...Snoes schreef:Ow, hou die regen maar bij! Of stuur ze maar naar het Noorden als je de regen echt kwijt wilProudMama schreef:Hey, het regent. En de zon schijnt...
Snoes- Lady Post-a-lot
Het krengSnoes schreef:
Gingen we straks een paar uurtjes weg, komen we terug, heeft onze poes gewoon geen poot uitgestoken. Nou zeg, betaal je zoveel geld voor een poes, steekt ze gewoon geen poot uit. Pfff
Gast- Gast
Thanks, ABE!
Wanneer ga je verhuizen, Snoes? Gelijk heb je, als het mooi weer is, moet je er wel van genieten!
Wanneer ga je verhuizen, Snoes? Gelijk heb je, als het mooi weer is, moet je er wel van genieten!
Qiara- Ratel
Eigenlijk wil ik dit jaar wel op vakantie. Maar dit jaar wil ik eigenlijk ook wel graag nieuwe rolgordijnen. Het kan ook beiden, maar dan zou er in Juni mijn persoonlijke bonus moeten worden uitgekeerd en we weten niet zeker of dat in Juni ook gaat gebeuren. Dus voor nu sta ik voor een dilemma; Rolgordijnen voor tegen de zon? Of op vakantie?
Gast- Gast
Hee meiden, wat zouden jullie doen in verband met mijn geld verhaal van de gemeente?
hier regent het trouwens ook
hier regent het trouwens ook
Gast- Gast
Ik heb hetzelfde dilemma ABE! Maar wij gaan dit jaar lekker op vakantie, als ik heel veel last heb van de zon trek ik gewoon het gordijn een stukje dicht!
Gast- Gast
Anousch, kan je niet even bij die vrouw langs gaan? En dan evt haar gegevens noteren en morgen zelf naar de gemeente gaan? Als je voor de deur staat laat je je misschien wat minder snel afschepen. En anders moet zij het zolang maar voorschieten hoor als jij dat geld echt nodig hebt!
Gast- Gast
Ik ben er weer vandoor, bye!
Qiara- Ratel
PM, ja, ze profiteert van het mooie leven. Slapen op haar krabpaal in het zonnetje enz. Soms denk ik wel eens dat ik beter mijn geld aan een goede poestvrouw had gegeven dan aan een poes. Haha nee, ik zou ze niet meer kunnen missen
Qiara, ja het komt echt dichtbij nu! Zondag krijgen we de sleutel en de zaterdag erop verhuizen we. En volgende week gaan we dan nog schilderen daar, we hebben beiden een paar dagen vrij.
ABE, wij kiezen nu voor het tweede jaar op rij om niet op (luxe)vakantie te gaan, maar om gewoon simpelweg te gaan kamperen. Dan zijn we voor een week samen 100 euro kwijt ofzo. En daarnaast hebben we ons vakantiegeld en extra premies altijd gespaard voor ons huis wat we nu hebben haha. Dus je kan ook een kampeervakantie doen, kost weinig geld, en dan gewoon alsnog je rolgordijnen!
Qiara, ja het komt echt dichtbij nu! Zondag krijgen we de sleutel en de zaterdag erop verhuizen we. En volgende week gaan we dan nog schilderen daar, we hebben beiden een paar dagen vrij.
ABE, wij kiezen nu voor het tweede jaar op rij om niet op (luxe)vakantie te gaan, maar om gewoon simpelweg te gaan kamperen. Dan zijn we voor een week samen 100 euro kwijt ofzo. En daarnaast hebben we ons vakantiegeld en extra premies altijd gespaard voor ons huis wat we nu hebben haha. Dus je kan ook een kampeervakantie doen, kost weinig geld, en dan gewoon alsnog je rolgordijnen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: