Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stemmingswisselingen door de pil..

4 plaatsers

Ga naar beneden

stemmingswisselingen door de pil.. Empty stemmingswisselingen door de pil..

Bericht  remover27 wo 20 apr 2011 - 23:24

Hoi,

Ik slik al heel lang een 3 fasen pil.

Helaas merk ik de laatste tijd dat mijn libido echt ver te zoeken is en heb heel vaak last van stemming wisselingen en een naar gevoel.

Was al aan het denken om gewoon te stoppen met de pil en het met condoom te doen maar ben dan zooooo bang dat ik zwanger ga worden want dat wil ik echt absoluut niet.

Een spiraaltje wil ik ook niet!!

Bestaat er eigenlijk een nog lichtere pil dan de 3 fasen pil? of zouden jullie stoppen?

groetjes.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

stemmingswisselingen door de pil.. Empty Re: stemmingswisselingen door de pil..

Bericht  Atelier Madame wo 20 apr 2011 - 23:26

Je zou ook eens andere vormen van anticonceptie kunnen denken. Bijvoorbeeld de nuvaring, prikpil oid.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  remover27 wo 20 apr 2011 - 23:34

nee wil geen spiraaltje of iets erin heb ik weleens gehad maar daar kan ik niet tegen.

Zit er al aan te denken om het maar gewoon met condoom te gaan doen voortaan. En als er dan eens iets gebeurd met scheuren of iets de morning after te pakken.

Heb ook het probleem dat ik absoluut geen kinderen wil!! ben veels te bang dat, dat dan gaat gebeuren!!

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame do 21 apr 2011 - 0:24

Bij zorgvuldig gebruik is er geen probleem hoor met een condoom.. iig ik heb vriendinnen die ook alleen een condoom gebruiken en die hebben nog steeds geen kinderen.
Je zou sowieso elke 2/3 maanden een zwangerschapstest kunnen doen voor de zekerheid, dan weet je iig zeker dat je niet 'te laat' bent, mocht er een zaadje doorheen glippen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 0:26

Ik wil eigenlijk ook van de pil af omdat mijn libido bijna tot het nulpunt is gedaald. Vriend wil geen condooms. Ik vind het ook wel weer lekker makkelijk dat je de pil gewoon een paar keer door kan slikken, dus ik twijfel ook heel erg.

Gast
Gast

Bericht  remover27 do 21 apr 2011 - 0:38

Eigenlijk wil ik gewoon stoppen en alleen maar aan condooms doen maar durf het echt niet denk ik.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Joli86 za 23 apr 2011 - 13:44

Eline schreef:Ik wil eigenlijk ook van de pil af omdat mijn libido bijna tot het nulpunt is gedaald. Vriend wil geen condooms. Ik vind het ook wel weer lekker makkelijk dat je de pil gewoon een paar keer door kan slikken, dus ik twijfel ook heel erg.
Voor mij zou dit echt een reden om aan de pil te blijven hoor, je bent samen verantwoordelijk voor de anticonceptie, niet jij alleen.. Vind het wel erg makkelijk gezegd van je vriend, omdat híj degene is die niet wil vrijen met condoom, schuift hij wel de verantwoordlijkheid in jouw schoenen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Puk di 26 apr 2011 - 0:30

Wij gebruiken ook condooms, en dat is echt geen probleem. Ik zie het probleem er ook niet zo van, mijn vriend zegt wel dat het anders voelt, minder lekker, maar hij vindt mijn welzijn belangrijker. Ik voelde me ook niet prettig bij de pil, ik voel me nu veel lekkerder in mijn vel!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Joli86 di 26 apr 2011 - 9:21

Puk schreef:Wij gebruiken ook condooms, en dat is echt geen probleem. Ik zie het probleem er ook niet zo van, mijn vriend zegt wel dat het anders voelt, minder lekker, maar hij vindt mijn welzijn belangrijker. Ik voelde me ook niet prettig bij de pil, ik voel me nu veel lekkerder in mijn vel!

Maar jullie vinden het beiden prima om het zo te doen. Ik krijg het gevoel nav de post van Eline dat ze niet met de pil wil stoppen omdat haar vriend het niet ziet zitten om het met condoom te doen. Zolang jullie het er beide mee eens zijn is er niets aan de hand.
Als Eline zich er niet meer prettig bij voelt om de pil te blijven slikken ben ik van mening dat ze dat ook echt niet hoeft te doen omdat haar vriend condooms vervelend vindt. Je bent beide verantwoordelijk voor anticonceptie..

Sorry als ik een beetje vaag over kom!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: