Bij verdriet...
+22
_Lacey_
Jilke
Chocolate Cookie
SoGood
Suus
Susan
Mida4you
Blond
Niekske
PluDan
Janelie
Caramba
Mari
Polly
Lieke128
Lotus
girli
Oasis
Ploen
Ugly Betty
VeryCherry
Jeanette
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bij verdriet...
Volgens mij hangt dat echt helemaal van de situatie af.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:+1Oasis schreef:Ik kan altijd eten, helaas.. en waarschijnlijk eet ik dan ook gewoon veel te veel om het verdriet maar niet te hoeven voelen..
+2
Gast- Gast
Alex schreef:Elodie schreef:+1Oasis schreef:Ik kan altijd eten, helaas.. en waarschijnlijk eet ik dan ook gewoon veel te veel om het verdriet maar niet te hoeven voelen..
+2
+3
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan dan helemaal niks meer eten. Verdriet slaat meteen op mijn darmen. De afgelopen maanden b.v. Ik heb een rot periode achter de rug en ben dus binnen 2 a 3 maanden 11 kilo afgevallen.
Zo snel dat ik op een gegeven moment gewoon om viel en me heel erg flauw voelde.
Nu kan ik weer wat eten maar het is bitter weinig. Mijn zoontje eet het 3 dubbele van wat ik eet.
Zo snel dat ik op een gegeven moment gewoon om viel en me heel erg flauw voelde.
Nu kan ik weer wat eten maar het is bitter weinig. Mijn zoontje eet het 3 dubbele van wat ik eet.
Gast- Gast
Dan eet ik ook bijna niks.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
9 van de 10 keren dat ik verdrietig ben vreet ik mezelf vol.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dan ga ik jammer genoeg eten. Ik kan altijd eten, en al helemaal als ik mezelf zielig vind
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Ik krijg dan geen hap door mijn keel.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ligt aan de situatie. Zit ik er middenin en ben ik overstuur krijg ik geen hap naar binnen, maar is het verdriet dat 'sluimert', dan krijg ik vreetbuien. Een beetje het idee van wat afleiding in de vorm van chocola of een zak chips heb ik vandaag wel verdiend.
Gast- Gast
Ik krijg dan ook geen hap door mn keel.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ligt aan mijn verdriet.
Bij zelfmedelijden vreet ik de kasten leeg. Bij echt verdriet, ziekte, overlijden, etc., kan ik niet eten.
Bij zelfmedelijden vreet ik de kasten leeg. Bij echt verdriet, ziekte, overlijden, etc., kan ik niet eten.
Gast- Gast
Ik heb geen eetlust en eet amper. Vorig jaar had ik enorm veel verdriet en at ik met moeite een pakje sultana verdeeld over de hele dag. Ik stond minimaal 3x per dag te kokhalzen, omdat mijn lichaam geheel blokkeerde. Val dan ook echt kilo's af.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb geen idee..
Er zijn 20 Audi A3's op elkaar geklapt, allemaal totalloss. Hoeveel trek heb je nu?
Gast- Gast
Nee, ik krijg dan echt geen hap door mijn keel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dan eet ik helemaal niks.
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Oasis schreef:Ik kan altijd eten, helaas.. en waarschijnlijk eet ik dan ook gewoon veel te veel om het verdriet maar niet te hoeven voelen..
+1
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Ligt eraan, heb beiden wel meegemaakt. Toen een goede vriend van mij overleed kreeg ik niks meer door mijn keel, en dat heb ik ook gehad bij een verbroken relatie, maar bij kleiner verdriet (b.v. ik heb gewoon een rotdag, dingen lopen niet lekker, iemand maakt een opmerking die me raakt) ga ik soms wel lekker veel snoepen, een hele chocoladereep ofzo. Vaak denk ik dan na een uurtje van: wat lig ik weer lekker lamlendig te doen, en dan raap ik mezelf op en ga hardlopenPurple schreef:Ga je dan juist je verdriet weg eten of krijg je geen hap naar binnen?
Gast- Gast
Allebei niet geloof ik. Ik link eten niet aan verdriet. Heb er ook nog nooit aan gedacht wat ik dan doe. Ik weet wel dat ik ga eten als ik onrustig ben.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gradaties van verdriet
» Angst en verdriet
» Nog steeds verdriet!
» Het verdriet van een ander voelen.
» Verdriet bij afscheid nemen psz
» Angst en verdriet
» Nog steeds verdriet!
» Het verdriet van een ander voelen.
» Verdriet bij afscheid nemen psz