Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benen epileren

+7
Majo89
Ugly Betty
VeryCherry
Sweety
Jeanette
Melis_je
Atelier Madame
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Benen epileren - Pagina 2 Empty Re: Benen epileren

Bericht  PapillonRose do 21 apr 2011 - 4:06

Dan heb ik vast het verkeerde apparaat in huis ofzo Rolling Eyes Ik heb hem al een tijdje, maar als ik hem gebruik is het op de ladyshave stand (heb een verwisselbaar opzetstuk). Meestal doe ik het gewoon met een scheermesje. Af en toe probeer ik de epilator nog even, maar dan zit ik echt tegen het plafond! Mij krijg je niet snel meer aan het epileren van mijn benen in elk geval laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 4:51

Bij mij duurt het ook altijd zo lang. Het doet overigens ook helemaal geen pijn. Mijn oksels deden wel pijn de eerste keer, maar nu ik het 1x per week doe, voel ik er niks meer van en groeien er 5 haren per week, dus ik vind het wel ideaal. Ben nu ook consequent mijn bikinilijn aan het bijhouden, 1x per week bijwerken en steeds een klein beetje extra weghalen. Dat doet bij mij dus wel pijn, dus ik doe elke keer maar een centimeter ofzo, haha. Maar die hou ik dan elke week bij en dan voel je daar ook niks meer van.
Ik heb een epileerapparaat van Braun die ook onder de douche en in bad kan, en ik heb het idee dat die ook de kleine haartjes beter weghaalt dan mijn oude apparaat. Ik heb alleen niet superveel haar, dus ik epileer in de winter eigenlijk nooit, met als gevolg dat ik in de zomer weer helemaal opnieuw kan beginnen, want dan groeit dus wel alles terug. Nu maar eens een keer echt bij blijven houden!

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 21 apr 2011 - 5:09

Ik denk er ook over om ze misschien te gaan epileren.
Momenteel doe ik het altijd met Veet. Werkt ook wel prima hoor, maar ik vind het geen aangename geur hebben. Ik moet daarna altijd nog mijn benen even laten weken in bad, anders blijft die geur erin haha. Al blijven mijn benen wel een week echt glad en daarna groeien ze heel langzaam. Dus 1x om de 3 weken is dan vaak wel genoeg. Dat is natuurlijk wel relaxed, maar het is ook altijd zo'n werk.

Je moet het normaal maar 3 min laten intrekken, maar na 3 minuten heb ik echt alles nog niet mee. Dus ik doe het altijd maar 10 minuten laten inwerken. Dus ben meestal alsnog wel een kwartier bezig ofzo.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2