Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oksels epileren

+10
Blond
minoessepoes
Jeanette
ButterflyEffect
Minx
Tyrael
Melis_je
teletascha
Beachgirl
lyke
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Oksels epileren

Bericht  lyke zo 27 maa 2011 - 3:44

Hi!

Ben bezig mijn oksels te epileren met de philips satin perfect.
Mijn god wat doet dat pijn.
Epileren jullie je oksels? of scheren jullie gewoon?
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Beachgirl zo 27 maa 2011 - 3:48

Ik scheer ze. Ik vind oksels epileren ook te pijnlijk. M'n benen epileer ik wel altijd.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  teletascha zo 27 maa 2011 - 3:51

Ik epileer wel mijn benen. Maar oksels: no way!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  lyke zo 27 maa 2011 - 3:52

Ik heb mijn oksels tot nu toe ook altijd geschoren. Maar heb dikke zwarte haren dus dan zie je altijd nog zo'n schaduw.
Ik doe het in etappes en heb een koelelement naast me liggen.
Nog even doorzetten haha
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 3:53

Ik denk dat er maar heel weinig vrouwen zijn die hun oksels epileren. Mij in elk geval niet gezien, no way.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Melis_je zo 27 maa 2011 - 4:00

Ik doe het met een epilator. De eerste paar keer deed het veel pijn (daarna geen deo spuiten!), maar na ongeveer 3-4 keer voelde ik er niets meer van. En het is ideaal, je hebt er geen omkijken naar en je hebt ook geen zwarte waas.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 9:08

Ik trek zo nu en dan de haartjes eruit met een pincet.. Niet allemaal, maar zoveel mogelijk als ik me verveel.. Dan duurt het heel lang voordat ze terugkomen, erg handig haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Tyrael zo 27 maa 2011 - 9:28

Eerste 2 keer heb ik mijn oksels geharst. Strip erop en in 1 ruk alle haartjes weg. Nu epileer ik ze met het apparaat. Vind het trouwens geen pijn doen, ook het harsen de eerste keren niet. Hooguit een raar gevoel.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 9:52

Ik epileer ze in de lente en zomer altijd, echt al jaren. In de herfst en winter wil ik er zo af en toe weleens snel met een mesje overheen gaan.
Maar ik vind een ge-epileerde oksel ook een stuk mooier dan een geschoren oksel.
In het begin doet het ff pijn, maar na verloop van tijd slijt dat wel. Voel er nu amper meer iets fijn. Maar de haartjes zijn nu nauurlijk ook stukken zachter/dunner en de haargroei aanzienelijk minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  lyke zo 27 maa 2011 - 10:16

Coco schreef:Ik epileer ze in de lente en zomer altijd, echt al jaren. In de herfst en winter wil ik er zo af en toe weleens snel met een mesje overheen gaan.
Maar ik vind een ge-epileerde oksel ook een stuk mooier dan een geschoren oksel.
In het begin doet het ff pijn, maar na verloop van tijd slijt dat wel. Voel er nu amper meer iets fijn. Maar de haartjes zijn nu nauurlijk ook stukken zachter/dunner en de haargroei aanzienelijk minder.

Ja ik vind het ook mooier, als ik scheer heb ik heel snel weer stoppels en je blijft het altijd zien.
Dus idd maar even doorzetten en hopelijk doet het snel minder pijn!

Hoe lang blijft bij jou t haar weg? en hoe vaak moet je epileren?
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Minx zo 27 maa 2011 - 10:26

oksels epileren is het pijnlijkste stuk van je lichaam. Bikinilijn begin ikal neit eens aan laat staan oksels.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:04

lyke86 schreef:Hi!

Ben bezig mijn oksels te epileren met de philips satin perfect.
Mijn god wat doet dat pijn.
Epileren jullie je oksels? of scheren jullie gewoon?

Oh my dat heb ik jaren gedaan met de silk epil. Doet zeer he?! Ik ben ermee gestopt. De haartjes bleven bij mij ook nog eens niet lang weg, na 5 dagen ofzo zag ik alweer stoppeltjes. Ik doe het dus niet meer. Man als ik er weer aan denk, wat een pijn deed dat inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:06

Oh en het bleef bij mij zeer doen hoor, hoe vaak ik het ook gedaan had. Maar wellicht verschilt dat per persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:06

Niet echt op gelet hoelang precies, ik doe het meestal 1 per week even snel. Dan is het 1-2 minuutjes werk, het groeit niet allemaal gelijk dus gaat meestal maar om een paar haartjes, die ik er soms ook met een pincet uittrek ipv epileerapparaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 11:09

Coco schreef:Niet echt op gelet hoelang precies, ik doe het meestal 1 per week even snel. Dan is het 1-2 minuutjes werk, het groeit niet allemaal gelijk dus gaat meestal maar om een paar haartjes, die ik er soms ook met een pincet uittrek ipv epileerapparaat.

Ja, dat is ook weer zo inderdaad. Maar het blijft nooit 4 tot 6 weken (al helemaal niet 6) weg bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  ButterflyEffect zo 27 maa 2011 - 11:10

Coco schreef:Niet echt op gelet hoelang precies, ik doe het meestal 1 per week even snel. Dan is het 1-2 minuutjes werk, het groeit niet allemaal gelijk dus gaat meestal maar om een paar haartjes, die ik er soms ook met een pincet uittrek ipv epileerapparaat.
+1
ik zou nog even doorzetten het is veel handiger dan scheren en alleen de eerste 2 keer deed het vreselijk pijn, nu is het alleen een raar gevoel.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Jeanette zo 27 maa 2011 - 11:32

Mimpie schreef:Ik scheer ze. Ik vind oksels epileren ook te pijnlijk. M'n benen epileer ik wel altijd.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  minoessepoes zo 27 maa 2011 - 19:16

_Donnaa schreef:Ik trek zo nu en dan de haartjes eruit met een pincet.. Niet allemaal, maar zoveel mogelijk als ik me verveel.. Dan duurt het heel lang voordat ze terugkomen, erg handig haha Very Happy

Zo doe ik het ook! haha maar ik hou het gewoon bij, ik trek er elke dag een haartje of 3 a 4 uit en dan heb ik altijd nette oksels en inderdaad minder last van die donkere waas en mijn huid vind scheren helemaal niet leuk, dus wat dat betreft is dit ook een goede oplossing.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 19:47

Ik heb mijn oksels nu een aantal keer laten harsen en vind het ideaal! Geen prettig gevoel maar de pijn is goed te doen vind ik,, de eerste keer bleef het ruim 2 weken volledig weg voordat de eerste haartjes in zicht kwamen. De 2e keer duurde het al bijna een week langer en nu blijven mijn oksels ruim 3 weken stoppel vrij.

En door het harsen worden je haren dunner en komen er ook minder terug dus het laten 'groeien' voor de volgende harssessie is niet zo vervelend meer aangezien je het toch niet zo goed meer ziet zitten smile Ben 14 euro kwijt doe dit dus 1 keer in de 4a5 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Blond zo 27 maa 2011 - 20:51

Ik heb dat twee keer gedaan, maar bij mij kwamen die haartjes ook alweer retesnel terug. Ik scheer ze nu wel gewoon.

Ik heb trouwens wle jarenlang mijn bikinilijn geharst (laat het nu flitsen), en dat vond ik prima te doen. Misschien moet ik maar eens gaan harsen, ik heb toch nog een paar strips liggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Jerry ma 28 maa 2011 - 6:43

ik hars/epileer m'n oksels ook altijd. De eerste keer deed heeeeel erg zeer, maar 't gaat steeds minder zeer doen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 4:48

Ik epileer mijn oksels ongeveer 1x per week. In het begin deed het pijn, maar nu voel ik er eigenlijk bijna niks meer van. Er groeien ook maar weinig haartjes tegelijk terug, dus ik hoef er elke week maar een paar te epileren. van scheren kreeg ik altijd een erg geirriteerde huid, dus dat ging op een gegeven moment echt niet meer. Mijn bikinilijn probeer ik eens in de zoveel tijd te epileren, maar dat blijft maar pijn doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  smooch di 29 maa 2011 - 5:04


Ik epileer mijn oksels nu 2 jaar. In het begin deed het echt heel erg pijn, maar nu voel ik er niks van. Er groeit ook bijna geen haar meer terug en wat terug groeit is zachter en dunner.

ff doorbijten....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 5:45

Ik moet toch maar weer eens naar zo`n epileer apparaatje kijken denk ik.. Lijkt me toch wel erg handig én pijnlijk haha.. Maar vooral handig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:32

Ik vind harsen toch wel fijner. Nooit epileren gedaan eigenlijk. Ik hoor zo vaak dat het zo'n zeer doet... Enig nadeel van harsen is dat je het eerst moet laten groeien, blegh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oksels epileren Empty Re: Oksels epileren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum