Benen epileren
+6
Siem
Caresses
Punk'd
Char1
smurfie
Springflower
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Benen epileren
Wie van jullie gebruikt er een epileer apparaat om de haartjes van je benen te verwijderen?
Ik zou het graag eens proberen maar weet niet goed welk apparaat nou echt handig is...
Dus welk apparaat gebruik jij en waarom zou jij mij deze aanbevelen?
En is het erg pijnlijk? Niet dat ik straks een duur apparaat aanschaf en het vervolgens maar 1x gebruik omdat het te pijnlijk is.. Ik ben geen pieperd, kan een boel hebben, maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik zou het graag eens proberen maar weet niet goed welk apparaat nou echt handig is...
Dus welk apparaat gebruik jij en waarom zou jij mij deze aanbevelen?
En is het erg pijnlijk? Niet dat ik straks een duur apparaat aanschaf en het vervolgens maar 1x gebruik omdat het te pijnlijk is.. Ik ben geen pieperd, kan een boel hebben, maar toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Benen epileren
ik epileer al een aantal jaar. Heb een braun epliator, mijn moeder heeft hem ooit voor zichzelf gekocht maar eigenlijk nooit gebruikt.
De eerste paar x epileren waren wat pijnlijk maar prima te doen. Inmiddels doet het helemaal geen pijn meer. Alleen in de knieholtes een beetje.
Ik vind het ideaal, epileer ongeveer 1x per 14 dagen en heb geen last van stoppeltjes maar gewoon dunne zachte haartjes die weer doorkomen.
De eerste paar x epileren waren wat pijnlijk maar prima te doen. Inmiddels doet het helemaal geen pijn meer. Alleen in de knieholtes een beetje.
Ik vind het ideaal, epileer ongeveer 1x per 14 dagen en heb geen last van stoppeltjes maar gewoon dunne zachte haartjes die weer doorkomen.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb ook een braun silk epil. Mijne is een combinatie met ook een ladyshave (twee verschillende koppen). Ik heb 'm denk ik inmiddels zeker tien jaar en hij doet het nog prima. De epileerkop gebruik ik eigenlijk alleen in de zomer. Dan is het een kwestie van eerst even doorzetten. Maar als je het daarna bijhoudt valt het reuze mee.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe hetzelfde als Smurfie (wel met name in de zomer). In de winter ben ik er wat losser in een scheer ik soms ook gewoon even snel onder de douche. Het doet de eerste keer ff pijn, maar daarna is het prima.
Ik combineer het soms ook met harsen. Dan hars ik eerst alle stuggere haartjes weg en de haartjes die niet zijn meegenomen met harsen epileer ik dan met de epilator.
Ik combineer het soms ook met harsen. Dan hars ik eerst alle stuggere haartjes weg en de haartjes die niet zijn meegenomen met harsen epileer ik dan met de epilator.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ook ik heb een Braun silk Epil. Prima ding. Heb hem al 10+ jaar en werkt op zich nog prima (al heb ik wel het idee dat hij minder haartjes pakt dan eerst maar hij is ook oud).
Eerste paar keren deed echt heel erg pijn. Ik had hem toen bijna weg gedaan. Dat vond ik zonde, dus toch eventjes doorgezet en nu vind ik het wel lekker voelen .
Ik vind het een enorme aanrader. Scheren zou ik echt om de dag moeten doen en dit doe ik 2x per maand (en je haartjes komen zacht terug).
Op de dag dat ik heb geëpileerd heb ik rode puntjes op mijn benen, dus zorg dat die dag dan niet met blote benen loop. De volgende dag is daar niets meer van te zien.
Eerste paar keren deed echt heel erg pijn. Ik had hem toen bijna weg gedaan. Dat vond ik zonde, dus toch eventjes doorgezet en nu vind ik het wel lekker voelen .
Ik vind het een enorme aanrader. Scheren zou ik echt om de dag moeten doen en dit doe ik 2x per maand (en je haartjes komen zacht terug).
Op de dag dat ik heb geëpileerd heb ik rode puntjes op mijn benen, dus zorg dat die dag dan niet met blote benen loop. De volgende dag is daar niets meer van te zien.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nu ook een braun. Daar heb ik voor gekozen omdat hier nog een extra opzetstuk bij waardoor ik ook mijn oksels kan doen. Ik vind het niet echt pijnlijk en hoe vaker je het doet des te beter het gaat.
Hiervoor had ik er 1 met een icepack die koelt als het ware eerst je huid en daardoor is het ook minder pijnlijk. Waarschijnlijk heb ik die nog wel ergens liggen. Dus als je wilt mag je die wel voor een klein prijsje van me overnemen. Dan kan je kijken of het iets voor je is. Hij is geloof ik van de philips maar dat weet ik even niet meer zeker..
Hiervoor had ik er 1 met een icepack die koelt als het ware eerst je huid en daardoor is het ook minder pijnlijk. Waarschijnlijk heb ik die nog wel ergens liggen. Dus als je wilt mag je die wel voor een klein prijsje van me overnemen. Dan kan je kijken of het iets voor je is. Hij is geloof ik van de philips maar dat weet ik even niet meer zeker..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Caresses schreef:Ook ik heb een Braun silk Epil. Prima ding. Heb hem al 10+ jaar en werkt op zich nog prima (al heb ik wel het idee dat hij minder haartjes pakt dan eerst maar hij is ook oud).
Dit heb ik ook met mijn silk epil. Maar dat komt omdat mijn haartjes dunner zijn geworden. Als ik bijvoorbeeld een paar keer scheer en dan weer ga epileren werkt het wel weer goed.
Ben ook tevreden met dit apparaat, gebruik het al jaren. Heerlijk om niet meer om de paar dagen te hoeven scheren en heb geen last meer van lelijke stoppeltjes. De eerste paar keer deed het pijn bij mij, maar nu al lang niet meer.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
De mijne heet Braun Silkepil Xpressive en ik heb deze gekozen omdat hij draadloos is en ook onder water gebruikt kan worden. De batterij houdt lang genoeg om allebei je benen te doen, maar als je dan ook nog je oksels en bikinilijn wil doen moet je hem weer opladen, dat vind ik wel een beetje een nadeel. Mijn oksels doe ik 1x per week, mijn benen als het zo uitkomt of als het nodig is en mijn bikinilijn probeer ik steeds weer maar kan niet aan de pijn wennen en dan scheer ik maar weer. Benen epileren vind ik wel lang duren,ik moet er echt 100x overheen voor alles weg is.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik heb ook een silk epil, ik vind het echt ideaal! De eerste keer deed het echt wel heel erg pijn, de twee keren erna minder en nu voel ik er praktisch niets meer van. Ik doe trouwens mijn oksels en bikinilijn niet, dat durf ik niet, dat lijkt me zo'n pijn doen!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Bedankt voor alle reacties, denk dat ik toch maar een epileer apparaat ga kopen!
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
En ik ga er ook voor! Een vriendin van mij zweert er ook bij, al heeft ze me er wel voor gewaarschuwd dat de eerste keer pijn zal doen
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: