Stuur e-smile
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stuur e-smile
"Om kinderen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht op te vrolijken, roepen HP en het Ronald McDonald Kinderfonds Nederlanders op om eSmiles te sturen. Een eSmile kan van alles zijn; een tekening, verhaal, grapje, foto of gedicht.
Iedereen kan zijn of haar eSmile e-mailen naar de ePrinter met emailadres: eSmiles@hp.com in de Ronald McDonald Huiskamer in het WKZ in Utrecht.
Voor elke ingestuurde eSmile voor 25 april 2011, doneert HP 1 Euro aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Meer info: http://www.hpesmiles.nl "
Filmpje:
Mijn foto is al onderweg
Edit: Eigenlijk weet ik niet zeker of dit mag, omdat het misschien reclame is... hmm. Sorry als dat het is! Ik vond het gewoon een erg leuk en goed idee.
Iedereen kan zijn of haar eSmile e-mailen naar de ePrinter met emailadres: eSmiles@hp.com in de Ronald McDonald Huiskamer in het WKZ in Utrecht.
Voor elke ingestuurde eSmile voor 25 april 2011, doneert HP 1 Euro aan het Ronald McDonald Kinderfonds. Meer info: http://www.hpesmiles.nl "
Filmpje:
Mijn foto is al onderweg
Edit: Eigenlijk weet ik niet zeker of dit mag, omdat het misschien reclame is... hmm. Sorry als dat het is! Ik vond het gewoon een erg leuk en goed idee.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stuur e-smile
Wat een leuke actie zeg! Ik ga ook eens wat bedenken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Stuur e-smile
Ik zag dat een aantal mensen grappige foto's van hun huisdier hadden gestuurd, dat is ook een goed idee
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Smile tandenpoeder
» Vtech V-smile spelcomputer
» Vakantiekaart stuur topic
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Vtech V-smile spelcomputer
» Vakantiekaart stuur topic