Kerstkaarten, stuur jij die?
+41
*Lookie*
Guusje
May
mo-lola
Mari
Thalissa
Katrien
Rush
mii_joyce
Lavendel
Océane
Aziraphale
Snoes
kajaka88
Rouxxxe
Lot
Tazz
Cato
Flippin' Bitch
Livine
mezzoforte
Roodkapje
Shisha
Caramba
Kaboutertje
SDL
girli
CCC
Bimbam
Mizz_S
Japie
Burn
banjer49
Fayebella
Red Velvet
nina
Cheesegirl
Sarah1985
Blond
Jerry
loura
45 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kerstkaarten, stuur jij die?
Sturen jullie echte kerstkaarten? Zo ja, welke kaarten heb je gekocht? Waar? En hoeveel kaarten stuur jij op? En wanneer?
Edit; en wat schrijf je erop? Alleen je naam, of een tekst voor iedereen? Of persoonlijk?
Vertel
Edit; en wat schrijf je erop? Alleen je naam, of een tekst voor iedereen? Of persoonlijk?
Vertel
Gast- Gast
Re: Kerstkaarten, stuur jij die?
Ik ga ze dit jaar wel versturen, ik moet ze nog kopen! Ik heb geen idee nog hoeveel, zal rond de 25 zijn denk ik.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ze een paar maanden terug al gekocht, 40 kaarten (leuke kaarten ook) voor een paar euro op een braderie. Hoeveelheid wisselt, maar vaak toch 20 minimaal. Wat ik erop zet, wisselt ook. Voor gewoon familie alleen onze namen, voor mensen die wat dichterbij staan schrijf ik toch al gauw even een wens op.
Gast- Gast
Ja, ik stuur ze ook. Heb even een lijstje gemaakt, kom rond de 65 kaarten uit
Haal de bij de Action ofzo, anders wordt 't me veels te duur...! Gelukkig heb ik geen 65 postzegels nodig, de meeste kaarten kan ik zelf rondbrengen
Haal de bij de Action ofzo, anders wordt 't me veels te duur...! Gelukkig heb ik geen 65 postzegels nodig, de meeste kaarten kan ik zelf rondbrengen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dit jaar wel, omdat ik ook rond die tijd ga verhuizen. Geen idee nog hoeveel en wat ik erop zet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
ja ik verstuur ze. Zn 60 denk ik.Bij de meesten zet ik gewoon mijn naam erop bij sommigen een verhaaltje
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
60? Zoveel mensen ken ik niet eens, haha! Dat is veel! Of heb je een grote familie?
Gast- Gast
Ik stuur ook kerstkaarten, heb er rond de 25. Vaak haal ik ze bij de Action, dit jaar ook en nog bij een klein uitverkoopwinkeltje. Ik schrijf trouwens alleen onze namen erop.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ja grote familie beide. Stuur niet eens alle ooms en tantes.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Nee, wij maken elk jaar geld over aan een goed doel.
Ik denk dat wij dit jaar €100 overmaken aan de kankerstichting. Mijn vriend fietst volgend jaar namelijk de Alpe d'HuZes.
Ik denk dat wij dit jaar €100 overmaken aan de kankerstichting. Mijn vriend fietst volgend jaar namelijk de Alpe d'HuZes.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
nina schreef:Nee, wij maken elk jaar geld over aan een goed doel.
Dat vind ik altijd een veeeel mooier gebaar dan kerstkaarten sturen.
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Red Velvet schreef:
Dat vind ik altijd een veeeel mooier gebaar dan kerstkaarten sturen.
Het een sluit het ander niet uit, toch?
Gast- Gast
Ja ik doe dat eigenlijk ieder jaar. Vind het zelf ook zo leuk om te krijgen. Alleen een beetje jammer dat ik mijn adresboekje na de verhuizing niet meer gevonden heb (ruim een half jaar geleden al verhuisd ).
Gast- Gast
Haha, muts! En je hebt het niet op de computer staan ook? Je hebt 1 adres iig
Gast- Gast
Ja ik stuur ze ook. Zo rond de 25 stuur ik er. Ik koop ook goedkope bij de Action, Kruidvat net waar ik leuke tegenkom.
Ik zet er bij iedereen een boodschap/wens op. Bij de een iets algemener dan bij de ander. Maar wel persoonlijk.
Ik zet er bij iedereen een boodschap/wens op. Bij de een iets algemener dan bij de ander. Maar wel persoonlijk.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ja ik stuur ze heb kaarten gekocht bij action en kruidvat, heb ze vanmorgen al gepost en waren er rond de 70
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik stuur er ongeveer twintig..
Bij iedereen probeer ik er een wens in te zetten..
Bij iedereen probeer ik er een wens in te zetten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee...nog maar even goed zoeken. En ja, die ene komt goed! Haha!Pippa schreef:Haha, muts! En je hebt het niet op de computer staan ook? Je hebt 1 adres iig
Gast- Gast
Ja, ik stuur ook elk jaar kerstkaarten, Heb dit jaar hele leuke bij de zeeman gekocht en bij de action.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ja, meestal wel. Naar de mensen die dicht bij me staan, een stuk of twintig. Vaak zet ik er een mooie spreuk of een gedichtje op dat over kerst/Jezus/leven gaat.
Gast- Gast
Ja, wij sturen kerstkaarten. Ik denk dat we er een kleine 50 sturen. We hebben kaarten van Hallmark.
Gast- Gast
Wij sturen kerstkaarten, ik weet zo niet hoeveel, ik denk een stuk of 15. We hebben ze nog niet gekocht, doe ik altijd pas na Sinterklaas.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Pippa schreef:60? Zoveel mensen ken ik niet eens, haha! Dat is veel! Of heb je een grote familie?
60 is toch niet zoveel?
Ik stuur dit jaar geen kerstkaarten. Wij sturen al geboortekaartjes als onze uk is geboren, dus dat wordt al duur genoeg. We hebben een lijst gemaakt en ik denk dat we een kleine 100 kaartjes gaan versturen (vriend wil ook al zijn collega's een kaartje sturen, en dat zijn er al een stuk of 30).
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ja wij sturen een kerstkaartje, we hebben een hele mooie foto van N. bij de fotograaf laten maken en die versturen we (heb ze bewerkt en er staat nu een kerstvenstertje omheen). Ik denk dat ik alleen onze namen erachterop zet.
Ik heb er 40 besteld, ging per 20 de aanbieding... Stuur de foto trouwens alleen anar mensen die dicht bij ons staan, ga niet zomaar iedereen een foto van N. sturen.
Ik heb er 40 besteld, ging per 20 de aanbieding... Stuur de foto trouwens alleen anar mensen die dicht bij ons staan, ga niet zomaar iedereen een foto van N. sturen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Bimbam schreef:Pippa schreef:60? Zoveel mensen ken ik niet eens, haha! Dat is veel! Of heb je een grote familie?
60 is toch niet zoveel?
Ik stuur dit jaar geen kerstkaarten. Wij sturen al geboortekaartjes als onze uk is geboren, dus dat wordt al duur genoeg. We hebben een lijst gemaakt en ik denk dat we een kleine 100 kaartjes gaan versturen (vriend wil ook al zijn collega's een kaartje sturen, en dat zijn er al een stuk of 30).
Ja, maar ik vind kerstkaart en geboortekaartje wel anders. Ik stuur niet naar familie meer waar we toch niks van terugkrijgen en bijna nooit zien, dat vind ik verspilde moeite. Alleen naar familie/vrienden kom ik nu op 30 mensen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten
» "Ik stuur je een pm" in verkooptopics
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: