Vtech V-smile spelcomputer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vtech V-smile spelcomputer
Wie heeft er een voor de kids en wat vinden ze er van?
Welke spellen heb je/welke zijn leuk?
En wie weet er vanaf welke leeftijd het is?
Ik kan er van iemand een overkopen maar ik twijfel of het voor straks leuk is voor S.
Ik krijg er dan 2 spellen bij (Winnie the Pooh en Nemo) en de spelcomputer is 4 jaar oud
Zijn er dan nog spellen te koop als de spelcomputer al zou oud is?
Welke spellen heb je/welke zijn leuk?
En wie weet er vanaf welke leeftijd het is?
Ik kan er van iemand een overkopen maar ik twijfel of het voor straks leuk is voor S.
Ik krijg er dan 2 spellen bij (Winnie the Pooh en Nemo) en de spelcomputer is 4 jaar oud
Zijn er dan nog spellen te koop als de spelcomputer al zou oud is?
Gast- Gast
Re: Vtech V-smile spelcomputer
Ik ben echt anti spelcomputers voor jonge kinderen, buitenspelen/gewoon binnenspelen vind ik veel belangrijker. Ik heb een kleuterklas en verbaas me er soms over hoeveel kinderen alleen maar op zo'n ding spelen.
We hebben een Wii en als hij ouder is zal ik echt wel spelletjes voor hem kopen maar bijv alleen in het weekend.
Overigens snap ik wel heel goed dat het erg nuttig en leerzaam is voor bijv. autistische kinderen.
We hebben een Wii en als hij ouder is zal ik echt wel spelletjes voor hem kopen maar bijv alleen in het weekend.
Overigens snap ik wel heel goed dat het erg nuttig en leerzaam is voor bijv. autistische kinderen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
O maar Printje dat vind ik ook veel belangrijker hoor. Maar je kan er dan natuurlijk idd je eigen "regels" bij maken. Bijv. alleen een uurtje op zondag computeren oid
Laatst aangepast door Razz_ op wo 28 maa 2012 - 8:41; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Printje schreef:Ik ben echt anti spelcomputers voor jonge kinderen, buitenspelen/gewoon binnenspelen vind ik veel belangrijker. Ik heb een kleuterklas en verbaas me er soms over hoeveel kinderen alleen maar op zo'n ding spelen.
Ja, je koopt alleen spelletjes op zaterdag of zondag voor m??
Ik vind het wel leuk, mits het inderdaad afgewisseld wordt met buitenspelen en andere activiteiten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Printje schreef:Ik ben echt anti spelcomputers voor jonge kinderen, buitenspelen/gewoon binnenspelen vind ik veel belangrijker. Ik heb een kleuterklas en verbaas me er soms over hoeveel kinderen alleen maar op zo'n ding spelen.
Ja, je koopt alleen spelletjes op zaterdag of zondag voor m??
Ik vind het wel leuk, mits het inderdaad afgewisseld wordt met buitenspelen en andere activiteiten.
hahaha flauw ding.. Maar dat het idd iets speciaals is dat alleen in het weekend mag.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Over de spelcomputer weet ik niks Razz, sorry. Maar het lijkt mij wel een leuk ding voor kinderen. Ik ben van mening dat ze toch wel opgroeien met spelcomputers/computers/laptops/iPads, dus zie ook niet heel erg in dat het het normale spelen van kinderen dusdanig kan beïnvloeden dat het schadelijk is (mits het in bepaalde mate wordt gebruikt). Je bent er als ouder zelf bij en kan er goede afspraken over maken.
Ik denk dat wij voor N. ook misschien ooit zoiets aan zullen schaffen. Ik denk dat het tegen die tijd bijna een 'vereiste' van mijn vriend is, zodat N. in ieder geval van zijn Playstation afblijft
Ik denk dat wij voor N. ook misschien ooit zoiets aan zullen schaffen. Ik denk dat het tegen die tijd bijna een 'vereiste' van mijn vriend is, zodat N. in ieder geval van zijn Playstation afblijft
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nog meer meiden die 'm kennen of hebben voor hun kids?
Ik moet vanavond namelijk beslissen of ik 'm wel of niet wil namelijk en ik twijfel nog steeds
Ik moet vanavond namelijk beslissen of ik 'm wel of niet wil namelijk en ik twijfel nog steeds
Gast- Gast
Ik zou het zelf denk ik niet doen, vier jaar is best oud voor een spelcomputer, dus ik denk dat er op een gegeven moment niet zoveel spellen meer voor zijn en dat de spellen die er zijn al snel gedateerd zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
De spellen die er zijn schijnen wel erg leuk en leerzaam te zijn. En bij sommige winkels/website's zijn de spellen nog te koop. De spelcomputer is overigens ook nog gewoon te koop. En op marktplaats bieden ze ook diverse spellen aan. Daarom twijfel ik nog. De spelcomputer is van kenissen van ons en die hebben 'm te koop staan voor 25 euro. Nu wil mijn tante die alvast wel kopen voor S. zijn verjaardag. Dus eigenlijk krijg ik 'm dus voor niks. Maar toch twijfel ik nog haha
Gast- Gast
Wij hebben een vtech op de bso met 4 spellen. De kinderen vinden het geweldig. En ik vind ze persoonlijk erg leerzaam en het is makkelijk te bedienen voor die kleintjes.
Ik was even aan het zoeken of ik hier iets kon vinden over de vtech vsmile, maar niet echt ervaringen dus. Hij is nu in de aanbieding bij intertoys, dus morgen maar even kijken of t wat is
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: