Wel of geen Aerosleep (of variant)
+6
_Mashimaro_
mickey
Happydobby
Darius
Parisienne
yes1984
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of geen Aerosleep (of variant)
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Wel of geen Aerosleep (of variant)
Wij hebben voor N. een heel gewoon matrasje van de Ikea, wel een wat duurdere en dus dikkere, niet de goedkoopste bijvoorbeeld. Wij zijn hierover heel tevreden. Ik vind een Aerosleep niet nodig.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gewoon matrasje. Ik vind het eerlijk gezegd wat geldklopperij, zo'n aerosleep.
Ik moet dan wel weer zeggen dat ik wel een matrasje heb voor in de kinderwagenbak. Dat vind ik dan wel weer praktisch, als de baby dan spuugt of een spuitluier heeft, dan zit dit meteen in de gaatjes en dat vind ik dan wel weer hygienisch.....
Ik moet dan wel weer zeggen dat ik wel een matrasje heb voor in de kinderwagenbak. Dat vind ik dan wel weer praktisch, als de baby dan spuugt of een spuitluier heeft, dan zit dit meteen in de gaatjes en dat vind ik dan wel weer hygienisch.....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wat ik begreep is aerosleep bedoeld voor buikslapers en je weet toch van te voren niet of je kindje op de buik gaat slapen. Hier een gewoon matras gekocht.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een gewoon matrasje met daarop de earosleep . Hadden we des tijds bij Indy gekocht en tjsa ligt er nu bij Merle ook op. We hebben beide buikslapers gehad, vond het wel een fijn idee.
liefs
liefs
Gast- Gast
Wij hebben ook een gewoon matrasje gekocht (wel een goede). Maar twijfelen nu om er zo'n 'toplaag' die bovenop het matrasje kan van aerosleep voor te kopen of niet.
Ik vind het ook een beetje geldklopperij. Aan de andere kant.... het zal je maar gebeuren. Lastige afweging!
Ik vind het ook een beetje geldklopperij. Aan de andere kant.... het zal je maar gebeuren. Lastige afweging!
yes1984- Prater
Niet aanvallend bedoeld, maar werkt het dan wel? Als er een gewoon matras onder ligt? Als de werking al verloren gaat door andere hoeslakens te gebruiken (las ik in een ander topic), dan lijkt me dat het op deze manier ook niet voor 100% werkt.BeeGee schreef:Wij hebben een gewoon matrasje met daarop de earosleep . Hadden we des tijds bij Indy gekocht en tjsa ligt er nu bij Merle ook op. We hebben beide buikslapers gehad, vond het wel een fijn idee.
liefs
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar werkt het dan wel? Als er een gewoon matras onder ligt? Als de werking al verloren gaat door andere hoeslakens te gebruiken (las ik in een ander topic), dan lijkt me dat het op deze manier ook niet voor 100% werkt.BeeGee schreef:Wij hebben een gewoon matrasje met daarop de earosleep . Hadden we des tijds bij Indy gekocht en tjsa ligt er nu bij Merle ook op. We hebben beide buikslapers gehad, vond het wel een fijn idee.
liefs
Wij hebben beide geprobeerd wat het doet als je met je neus dan in je matras ligt. Je kunt gewoon door blijven ademen. In de winkel gaven ze aan dat je aan een topper genoeg hebt. Het is een extra laag boven op je matras waar een soort van laagje tussen zit.
ik heb ff een plaatje er bij gezocht. Die ruitjes zorgen ervoor dat er lucht blijft circuleren indien nodig dan he!
Gast- Gast
Dit is een los matje. Speciaal bedoeld voor op een gewoon matras. Hier moet je wel speciale hoeslakens bij kopen.
yes1984- Prater
inderdaad wij hebben het losse matje, en de verkoper zij des tijds (2007 ) dat het niet noodzakelijk is om er een speciaal hoeslaken bij te kopen.yes1984 schreef:Dit is een los matje. Speciaal bedoeld voor op een gewoon matras. Hier moet je wel speciale hoeslakens bij kopen.
Gast- Gast
Ok werd tegen ons wel gezegd. Maar ze hadden ook een ander merk, daarbij is niet nodig...
yes1984- Prater
BeeGee schreef:inderdaad wij hebben het losse matje, en de verkoper zij des tijds (2007 ) dat het niet noodzakelijk is om er een speciaal hoeslaken bij te kopen.yes1984 schreef:Dit is een los matje. Speciaal bedoeld voor op een gewoon matras. Hier moet je wel speciale hoeslakens bij kopen.
Wij hebben ook het losse matje en bij ons zeiden ze ook dat het niet hoefde.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
_Mashimaro_ schreef:BeeGee schreef:inderdaad wij hebben het losse matje, en de verkoper zij des tijds (2007 ) dat het niet noodzakelijk is om er een speciaal hoeslaken bij te kopen.yes1984 schreef:Dit is een los matje. Speciaal bedoeld voor op een gewoon matras. Hier moet je wel speciale hoeslakens bij kopen.
Wij hebben ook het losse matje en bij ons zeiden ze ook dat het niet hoefde.
Ik gok dat het hoeslaken idee ook geldklopperij is..
Gast- Gast
[quote="Darius"]Gewoon matrasje. Ik vind het eerlijk gezegd wat geldklopperij, zo'n aerosleep.
quote]
+1
Wij hebben een matrasje van de Leenbakker.
quote]
+1
Wij hebben een matrasje van de Leenbakker.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook die toplaag net als Beegee.
We hebben wel de hoeslakens die erbij horen.
Misschien is het geldklopperij, maar ik vind het wel een fijn idee..
We hebben wel de hoeslakens die erbij horen.
Misschien is het geldklopperij, maar ik vind het wel een fijn idee..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Het IS ook geldklopperij. Er is onderzoek naar gedaan en op wiegendood.nl staat bijvoorbeeld dat het effect van een Aerosleep zowat nihil is. Dus daarvoor hoef je 'm echt niet te kopen.
Gast- Gast
Ik vind het nuttig om te hebben. Ik heb hem natuurlijk zelf even getest en ademen door de matras heen is net zo makkelijk als gewoon ademen. Dat geeft me een veilig idee.
Gast- Gast
Wat ik me afvraag, als je echt gewoon door dat matras heen kan ademen, is het dan niet vreselijk moeilijk voor een kind om te wennen aan een gewoon matras? Je weet dan inmiddels toch niet meer beter dan dat je gewoon met je gezicht in je matras kan gaan liggen slapen, terwijl dat met een gewoon matras niet meer kan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
wij hadden er geen 1 maar sinds vorige maand kan ons dametje zich op dr buik draaien en valt zo ook wel eens in slaap en dan 9 van de 10x echt met dr hoofdje op dr handjes in t matras
heb hem toen direct aangeschaft vond het voor mezelf gewoon een fijn idee, anders draaide ik haar telkens weer op de rug met als gevolg dat ze weer wakker was en niet meer wou slapen en nu laat ik haar gewoon lekker slapen
heb hem toen direct aangeschaft vond het voor mezelf gewoon een fijn idee, anders draaide ik haar telkens weer op de rug met als gevolg dat ze weer wakker was en niet meer wou slapen en nu laat ik haar gewoon lekker slapen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Susan schreef:Wat ik me afvraag, als je echt gewoon door dat matras heen kan ademen, is het dan niet vreselijk moeilijk voor een kind om te wennen aan een gewoon matras? Je weet dan inmiddels toch niet meer beter dan dat je gewoon met je gezicht in je matras kan gaan liggen slapen, terwijl dat met een gewoon matras niet meer kan.
Ik denk niet dat een kindje zich dat snel aan zou wennen, want het slaapt nou eenmaal niet zo comfortabel met een geplette neus in de matras . Mijn dochter slaapt wel op de buik, maar dan met haar hoofd opzij, dus hier is het in ieder geval geen probleem.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: