Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Kun je misschien wel voor de zekerheid doen. Voor als je in NL blijft
ik ga naar Oost Duitsland..
maar volgens mij hangt de auto zowat op zn kont van alle gewicht
Gast- Gast
Leuk Jade! Waar ga je heen?
En inderdaad, zou wel iets warmers meenemen, in ieder geval voor de avonden.
En inderdaad, zou wel iets warmers meenemen, in ieder geval voor de avonden.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, lees het al
Suus- Lady Post-a-lot
hallo allemaal, ik ben er weer. Pfff het is goed warm buiten zeg. Ben weer wat verkleurd
Gast- Gast
Ik heb net ook heerlijk in het park een broodje gegeten maar hierbinnen is het echt koud, heb een dikke trui aangetrokken
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb 3 kwartier in de zon gezeten, toen had ik het wel gezien.. Warm zeg, maar wel lekker natuurlijk!
Gast- Gast
@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
haha schijnbaar..
ik ben sinds 19 maart aan de man
Gast- Gast
Oh really. Shame on me! Wat leuk!Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
haha schijnbaar..
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Oh really. Shame on me! Wat leuk!Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
haha schijnbaar..
ja ik vind het ook weg leuk!
ik moest er nog even flink aan wennen.. maar ben enorm verliefd en geniet er echt van!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik krijg een roze dildo met het logo van m`n werk erop, aldus m`n baas..loontjes-power schreef:Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Het is secetaressedag.. Hallow ben boekhouder Toch wel ontzettend lief
Whahah meen je niet
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Daar ben ik weer, ben net lekker naar het bos geweest
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oeh Jade maar daar moet je ook echt van genieten!!!
Moezie- Kletskop
Fijn om te horen! Geniet dit weekend er ook maar lekker van! Hopelijk kan ik over een tijdje hier ook zeggen dat ik een vriend hebJade schreef:Chocolate Cookie schreef:Oh really. Shame on me! Wat leuk!Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
haha schijnbaar..
ik moest er nog even flink aan wennen.. maar ben enorm verliefd en geniet er echt van!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik denk ook niet dat m`n baas het meentloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik krijg een roze dildo met het logo van m`n werk erop, aldus m`n baas..loontjes-power schreef:Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Het is secetaressedag.. Hallow ben boekhouder Toch wel ontzettend lief
Whahah meen je niet
Gast- Gast
Hoe is het met die ene hunk?? CC
Moezie- Kletskop
Chocolate Cookie schreef:Fijn om te horen! Geniet dit weekend er ook maar lekker van! Hopelijk kan ik over een tijdje hier ook zeggen dat ik een vriend hebJade schreef:Chocolate Cookie schreef:Oh really. Shame on me! Wat leuk!Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Vriend? Wat heb ik gemist?!
haha schijnbaar..
dankjewel
heb je een leuke date gehad dan?
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Hoe is het met die ene hunk?? CC
Ja, nou van het weekend kwam hij naar mij toe en heb even met hem staan praten (weet niet of je dat hebt gelezen hier?). Kon wel aan hem zien dat hij het eng vond En mijn vader stond naast me en die stond even voor me te observeren, haha. En die zei: nou jij hebt honing aan je kont. Dus dat moet wel wat zeggen Verder heb ik hem 2 dagen haast, voor zijn doen, non-stop gesproken. Nu is het weer een tijdje stil. Maar als het goed is zie ik hem vanavond op de volleybal
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ook... Ik moet alleen heel snel afleren negatief te denken. En van mijn zangdocente hoorde ik dat hij echt heel erg verlegen is. Dus ja, ik kies gelijk slim want ben zelf net zo
Ze wilt zich er bijna mee bemoeien omdat ze gek van me word (in positieve zin:P).
Ook echt heel droog uit t niets zegt ze zo: Is T. niet wat voor jou? Ik vind dat nou écht iets voor jou!!
Dus ja ik kon me er moeilijk onderuit lullen dat ik m niet leuk vind want begin al te lachen als iemand het over m heeft
Ze wilt zich er bijna mee bemoeien omdat ze gek van me word (in positieve zin:P).
Ook echt heel droog uit t niets zegt ze zo: Is T. niet wat voor jou? Ik vind dat nou écht iets voor jou!!
Dus ja ik kon me er moeilijk onderuit lullen dat ik m niet leuk vind want begin al te lachen als iemand het over m heeft
Chocolate Cookie- Ratel
Oeh wat leuk CC!! Ik hoop voor je dat dt wat word.. Hij ziet er wel Wauwie uit
Moezie- Kletskop
Reva schreef:Gaan mensen nu ook al lopen janken als ze niet gequote worden? De tering zeg.
Precies mijn gedachte.
Ooh wacht, ik geloof dat ik weg was.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Gaan mensen nu ook al lopen janken als ze niet gequote worden? De tering zeg.
Precies mijn gedachte.
Ooh wacht, ik geloof dat ik weg was.
Oh bedoelde je deze tering?
Gast- Gast
dames ik heb jullie hulp (weer) nodig wij hebben volgende week kamp en het thema is wetenschap nu heet er al iemand James Watt en gaa heel het kamp watt roepen, we hebben een eureka en een madame curie en die gaat het hele kamp met een curryfles rondlopen. Nu zoek ik nog een vrouwelijke uitvindster waar je ook zoiets bij kan doen maar ik kom niet ver. Weten jullie iets?
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: