Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Toen het sneeuwde waren de kussen weer prachtig schoon, sneeuw trekt het vuil eruit. Had ze toen binnen moeten halen...Eline schreef:Haha, het is het tuinset van m'n vriend, dus hij doet elke avond de kussens naar binnen. Maar jouw tuinset is waarschijnlijk wel schoner
Gast- Gast
Kunnen ze niet in de wasmachine? Ik moet eigelijk gewoon beginnen, denk dat ik met een kwartiertje klaar ben en m'n moeder komt straks op visite. Wel zo lekker als we dan buiten kunnen zitten.
Gast- Gast
Goeiemiddag!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, vast wel, en anders gewoon in een emmer bleekwater. Ze zijn toch wit. Of creme.Eline schreef:Kunnen ze niet in de wasmachine? Ik moet eigelijk gewoon beginnen, denk dat ik met een kwartiertje klaar ben en m'n moeder komt straks op visite. Wel zo lekker als we dan buiten kunnen zitten.
Gast- Gast
Nou hup! En dan wordt je nog door jezelf beloond dat je buiten kan zitten de rest van de middag:DEline schreef:Kunnen ze niet in de wasmachine? Ik moet eigelijk gewoon beginnen, denk dat ik met een kwartiertje klaar ben en m'n moeder komt straks op visite. Wel zo lekker als we dan buiten kunnen zitten.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Het is secetaressedag.. Hallow ben boekhouder Toch wel ontzettend lief
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Is het bij jullie ook bewolkt (met af en toe blauwe lucht)? Beetje jammer
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Is het bij jullie ook bewolkt (met af en toe blauwe lucht)? Beetje jammer
het is hier echt stralend weer! met vollop zon~!
Gast- Gast
Hier ook. En flink warm!Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:Is het bij jullie ook bewolkt (met af en toe blauwe lucht)? Beetje jammer
het is hier echt stralend weer! met vollop zon~!
Gast- Gast
Welnee, half juli beval ik al joh. Dus hoef niet de hele zomer door.Jade schreef:haha arme PM.. jij mag straks hoogzwanger de hittegolven doorstaan!
Gast- Gast
Ach ik mag eigenlijk niet zeuren, gisteren is het hier de hele dag mooi en wolk-loos geweest!
Chocolate Cookie- Ratel
maar dat zijn (afgaand op voorgaande jaren) wel de warmste maanden...ProudMama schreef:Welnee, half juli beval ik al joh. Dus hoef niet de hele zomer door.Jade schreef:haha arme PM.. jij mag straks hoogzwanger de hittegolven doorstaan!
Serena- Kletskop
ik ga morgenvroeg voor een lang weekend weg..
moet ik ook nog 'dikkere' kleding meenemen?
Gast- Gast
@ Jade: Kun je misschien wel voor de zekerheid doen. Voor als je in NL blijft
Chocolate Cookie- Ratel
Hoezo Reva? :o
Chocolate Cookie- Ratel
Tja... heb geen keus meer, kan niet meer terug!Serena schreef:maar dat zijn (afgaand op voorgaande jaren) wel de warmste maanden...ProudMama schreef:Welnee, half juli beval ik al joh. Dus hoef niet de hele zomer door.Jade schreef:haha arme PM.. jij mag straks hoogzwanger de hittegolven doorstaan!
Ach, ik beval al bij 36/ 37 weken, er zijn vrouwen die bijna 42 weken vol moeten maken. Al heb ik er dan wel 2 bij me.
Maar in 1x gelijk 2 kinderen ipv 2x 9 maanden zwanger, 2x bevallen enz... Toch nog niet zo slecht hoor!
Gast- Gast
Zou wel een truien of vestjes meenemen, de avonden zijn wel fris.Jade schreef:ik ga morgenvroeg voor een lang weekend weg..
Gast- Gast
Ik krijg een roze dildo met het logo van m`n werk erop, aldus m`n baas..loontjes-power schreef:Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Gast- Gast
Ik zeg: Foto!!_Donnaa schreef:Ik krijg een roze dildo met het logo van m`n werk erop, aldus m`n baas..loontjes-power schreef:Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik krijg een roze dildo met het logo van m`n werk erop, aldus m`n baas..loontjes-power schreef:Wauw.. !! Komt mijn baas net binnen met een mega boeket bloemen..
Nou als het daar niet mee lukt, waarmee dan wel!
CC: ja paar blz terug hier.
Gast- Gast
dit wou ik ook zeggenProudMama schreef:Zou wel een truien of vestjes meenemen, de avonden zijn wel fris.Jade schreef:ik ga morgenvroeg voor een lang weekend weg..
Serena- Kletskop
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: