Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben wel benieuwd wie nu meelezen, maar niets 'durven' te posten omdat ze bang zijn er niet tussen te komen..
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:Ik ben wel benieuwd wie nu meelezen, maar niets 'durven' te posten omdat ze bang zijn er niet tussen te komen..
Gast- Gast
Klinkt goed Reva
Ik zit met een dik vest aan binnen. Er schijnt nog geen zon op het balkon en er lopen de hele tijd mensen de trap op en af en dan ga ik echt niet op de galerij een kopje koffie zitten drinken.
Ik zit met een dik vest aan binnen. Er schijnt nog geen zon op het balkon en er lopen de hele tijd mensen de trap op en af en dan ga ik echt niet op de galerij een kopje koffie zitten drinken.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jullie mogen mijn tosti hebben hoor. Willen jullie ook het nummer van de tandarts voor afspraak voor passen van een kunstgebit?
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vraag kunnen deze schoenen
onder een witte drie kwart broek?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik ben wel benieuwd wie nu meelezen, maar niets 'durven' te posten omdat ze bang zijn er niet tussen te komen..
haha nou ik post nu weer wat mee dus ik nu niet iig
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Zo moeilijk is zelf verven toch niet? Steiger kan je voor niet al te veel zo huren...Alex schreef:Oooooh TOSTI
Hoi dames! Het gaat wel, ik ben net een uurtje naar de sportschool geweest. Nu heb ik hongerhongerhonger, echt m'n hele lijf smeekt om eten.
Ik heb de vaststellingsovereenkomst op mijn schoot liggen, ik lees hem even goed door en zet dan mijn krabbel. Daarna ga ik even langs bij mijn werkgever zodat hij de overeenkomst ook kan tekenen, zodat ik er daarna vanaf ben.
Vanmiddag komt iemand van Feenstra om de juiste afvoer op de cv-ketel te zetten en er komt een schilder om te kijken wat het moet kosten om de buitenboel te laten verven. Die laatste komt waarschijnlijk voor niks, we hebben toch geen geld daarvoor, haha.
Gast- Gast
Jordana schreef:Goedemorgen,
woow coole schoenen! past wel denk ik hoor, maar is het een strake broek? dat past een stuk beter dan een 'wijde' driekwart broek.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Goed zo!!! We zijn niet eng hoorSerena schreef:_Donnaa schreef:Ik ben wel benieuwd wie nu meelezen, maar niets 'durven' te posten omdat ze bang zijn er niet tussen te komen..
Gast- Gast
Dat was ook de bedoeling van m`n reactie, haha !Serena schreef:_Donnaa schreef:Ik ben wel benieuwd wie nu meelezen, maar niets 'durven' te posten omdat ze bang zijn er niet tussen te komen..
Gast- Gast
Jordaan: ik zeg nee, maar mijn gevoel voor fashion is net zo goed als mijn Russisch.
Gast- Gast
Serena schreef:Jordana schreef:Goedemorgen,
woow coole schoenen! past wel denk ik hoor, maar is het een strake broek? dat past een stuk beter dan een 'wijde' driekwart broek.
Ja het is een strakke driekwarts broek.
Het zijn heerlijk schoenen deze.
Jordana- Ratel
Over driekwartsbroek gesproken, ik zou mijn 'streef broek' gaan passen..
Vandaag maar even doen dan!
Vandaag maar even doen dan!
Gast- Gast
Jordana: Gave schoenen!!
Het kan wel denk ik, maar zou er zelf niet zo snel voor kiezen...
Het kan wel denk ik, maar zou er zelf niet zo snel voor kiezen...
Gast- Gast
Ik durf geen uitspraak te doen over de schoenen eigenlijk, al vind ik ze wel erg leuk! Maar of het past... ik weet het niet!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Of zal ik deze er onder doen?
Jordana- Ratel
Die lijken me er veel beter bij passen, Jordana!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb bwt wel deze kleur schoenen
Jordana- Ratel
Ik vind die hoge schoenen een beetje te grof onder een witte, zomerse broek. Dan zou ik kiezen voor simpele pumps of ballerina's.
Gast- Gast
hallo ik ben er weer zou voor het tweede paar kiezen dat je gepost hebt jordana, eerste vind ik "te zwaar" voor onder een witte 3kwartbroek.
Gast- Gast
Mogge! Heb vannacht toch over jou liggen dromen!!Anousch schreef:Goedemorgen dames!!
Gast- Gast
Mooi keuze gemaakt, Want ja kan het hier wel aan de muren vragen maar die geven ook geen antwoord zeg....
Het wordt keuze 2
Anousch: Hoe gaat het?
Het wordt keuze 2
Anousch: Hoe gaat het?
Jordana- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: