Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
En dan zou het nog de vraag zijn: Chihuahua kruising met...
Doe dan maar sharpei, lijkt me wel grappig. Mini hondjes die struikelen over hun eigen rimpels
Doe dan maar sharpei, lijkt me wel grappig. Mini hondjes die struikelen over hun eigen rimpels
Gast- Gast
het is opgelost jeeeeeej haha ben nu zo trots. Maar als ik nu eens wist wat ik had gedaan haha
Gast- Gast
Lily schreef:het is opgelost jeeeeeej haha ben nu zo trots. Maar als ik nu eens wist wat ik had gedaan haha
Goed zo!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Beetje late reactie, maar het is een mooie stoel, Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
ProudMama schreef:En dan zou het nog de vraag zijn: Chihuahua kruising met...
Die kwijlen echt onwijs. Mijn ex had er 5, mijn broek was telkens zeiknat van de kwijl haha, echt ranzig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Thanks.. Ik ben zo benieuwd haha.. Ga uit m`n werk echt direct erheen!Suus schreef:Beetje late reactie, maar het is een mooie stoel, Donnaa!
@Lily, good job!
Gast- Gast
Straks even een jurkje aantrekken. Mijn benen kunnen wel wat kleur gebruiken, al word ik minimaal bruin. Maar nu geven ze zowat licht, dus er moet wel wat kleur op komen.
Ik heb ook een jurkje aan ^^ Een hele leuke Maar misschien trek ik zo nog mijn luipaardprintjurkje aan, die draag ik niet zoveel.
Nou, ik kom net uit mijn slaapdienst, dus loop nog wat versuft rond haha.
Whahahaha arme jij.
Jeanette schreef:Straks even een jurkje aantrekken. Mijn benen kunnen wel wat kleur gebruiken, al word ik minimaal bruin. Maar nu geven ze zowat licht, dus er moet wel wat kleur op komen.
ik had ook altijd benen als melkflessen zo wit dat ik eigenlijk nooit korte broekjes e.d. aandeed, Afgelopen jaar naar turkije geweest en dat heeft toch wel geholpen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Whahahaha arme jij.
Ik zit hier wel met blote benen op mijn werk, maar heb er net een warme trui bij aangetrokken; het is koud hier binnen! Ben blij als het pauze is, kan ik even buiten opwarmen
Suus- Lady Post-a-lot
Lily schreef:Jeanette schreef:Straks even een jurkje aantrekken. Mijn benen kunnen wel wat kleur gebruiken, al word ik minimaal bruin. Maar nu geven ze zowat licht, dus er moet wel wat kleur op komen.
ik had ook altijd benen als melkflessen zo wit dat ik eigenlijk nooit korte broekjes e.d. aandeed, Afgelopen jaar naar turkije geweest en dat heeft toch wel geholpen.
Hmmm, snel maar eens een reisje boeken!
Maar zijn je benen daar nu nog bruin van dan, Lily?
Suus- Lady Post-a-lot
Hoi Eline!
PM, whhahaahaha!
PM, whhahaahaha!
Beter zoeken naar een geschikte tent, dan dat je moet zoeken naar een geschikte vent in je kast PM
Suus schreef:Maar zijn je benen daar nu nog bruin van dan, Lily?
nah ze zijn niet meer melkfleswit haha, ze hebben een tintje, maar wel een tintje dat ik nu korte broekjes aan ga doen Ik merkte het eigenlijk vorig weekend pas toen ik buiten in de zon zat en m`n broek oprolde ik zo van hey ze hebben nog een tintje haha.
Gast- Gast
Altijd fijn om te merken Dat heb ik helaas nog nietLily schreef:Suus schreef:Maar zijn je benen daar nu nog bruin van dan, Lily?
nah ze zijn niet meer melkfleswit haha, ze hebben een tintje, maar wel een tintje dat ik nu korte broekjes aan ga doen Ik merkte het eigenlijk vorig weekend pas toen ik buiten in de zon zat en m`n broek oprolde ik zo van hey ze hebben nog een tintje haha.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb m`n slippers en bikini van vorig jaar nog 'in' m`n lijf staan..Suus schreef:Maar zijn je benen daar nu nog bruin van dan, Lily?
Gast- Gast
Bij mij is dat altijd na een paar maanden helemaal verdwenen..._Donnaa schreef:Ik heb m`n slippers en bikini van vorig jaar nog 'in' m`n lijf staan..Suus schreef:Maar zijn je benen daar nu nog bruin van dan, Lily?
Suus- Lady Post-a-lot
VeryCherry schreef:Beter zoeken naar een geschikte tent, dan dat je moet zoeken naar een geschikte vent in je kast PM
hahahhahahaha ja met een vent die uit de kast moet komen kom je niet ver op gebied van relatie
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
nah het scheelt denk ik dat we in oktober op vakantie zijn geweest, is toch wat later
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: