Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:
Hahaha, ik spaar nu wat ik aan m`n huisje kwijt ben straks he, dus ik ben voorbereid.. Ik val straks niet ineens in een financieel zwart gat omdat ik ineens tekort kom ofzo!
Je zal nu onderhand wel rijk zijn zolang moet je al wachten haha
Dat is wel beter dat je goed bent voorbereid!
* ik ga weer even een kwartiertje/half uur zonnen/lezen*
Gast- Gast
Even uit de zon, anders ben ik bang dat ik zo meer op een kreeft lijk..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Even uit de zon, anders ben ik bang dat ik zo meer op een kreeft lijk..
dat heb ik ook maar gedaan
Gast- Gast
Blegh, ik heb echt geen zin meer! Het zonnetje wordt hem helaas niet denk ik.. Moet zo ook nog werken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pas op dat je niet verbrand, inderdaad! haha!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben gister al verbrand, het meeste is gelukkig weg getrokken!
Heb me nu wel ingesmeerd en waar het nog een beetje rood is heb ik bedekt.
Heb me nu wel ingesmeerd en waar het nog een beetje rood is heb ik bedekt.
Gast- Gast
Hoi! Ik zit weer in de tuin, in het zonnetje. Dochter is thuis vandaag, ze kreeg vanmorgen een vaccinatie (hepatitus A) en toen was ze verdrietig (maar ze heeft niet gehuild, hoe stoer!) en ze kreeg een ijsje en ze mocht thuis blijven van schooltje. Nu zit ze in het badje en ze heeft dikke pret. Heerlijk om naar te kijken.
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi! Ik zit weer in de tuin, in het zonnetje. Dochter is thuis vandaag, ze kreeg vanmorgen een vaccinatie (hepatitus A) en toen was ze verdrietig (maar ze heeft niet gehuild, hoe stoer!) en ze kreeg een ijsje en ze mocht thuis blijven van schooltje. Nu zit ze in het badje en ze heeft dikke pret. Heerlijk om naar te kijken.
Jou dochter heeft vandaag de ideale dag (op de prik na)
Lekker ijs en thuis mogen blijven en dan ook nog in het badje mogen spelen!
Soms wil ik wel weer jong zijn haha.
En hoe gaat het nu met jou?
Gast- Gast
Alex, wat lief!! Mijn zus heeft toevallig gisteren ook die prik gehaald (en B) en vond het behoorlijk zeer doen, dus je kleine draakje is zeker stoer!!
Gast- Gast
ligt er denk ik ook aan hoe hoog je pijngrens is ik vind een prikje niet pijn doen mja.
En alex, je dochtertje heeft een ideale dag zo
Gast- Gast
De dame van de GGD vroeg nog of ze hep B ook gelijk moest doen, maar dat heb ik niet gedaan.
We zaten op de fiets naar huis en A. zei: mama, auw. Dus ik zei: doe je armpje maar omhoog (deed ze) en weer omlaag (deed ze ook). Nu niet meer zeer? Nee. En toen zat ze elke keer haar arm omhoog en omlaag te doen hahaha, ik lag dubbel
We zaten op de fiets naar huis en A. zei: mama, auw. Dus ik zei: doe je armpje maar omhoog (deed ze) en weer omlaag (deed ze ook). Nu niet meer zeer? Nee. En toen zat ze elke keer haar arm omhoog en omlaag te doen hahaha, ik lag dubbel
Gast- Gast
YESYES!
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:ligt er denk ik ook aan hoe hoog je pijngrens is ik vind een prikje niet pijn doen mja.
Ligt ook wel erg aan de zetter hoor. Vind dat je behoorlijk verschil voelt met bloed afnemen bij de ene of de ander. En zoals de mex.griep inenting, de eerste keer vond ik het niet zeer doen, de tweede keer wel. Die dame kwam -bij wijze van- echt vanaf de andere kant van de kamer aanrennen en wierp 'm als een soort speer in mn arm
Gast- Gast
Helaas nog niet klaar! Moet de hele engelse presentatie nog!
Ik had vanmorgen een toets, en die had ik niet goed geleerd, en dacht echt dat ik er een 3 op zou halen. Maar het is een 6,2! Nu heb ik lekker volgende week nog vakantie! Als ik geen herkansing heb!
Ik had vanmorgen een toets, en die had ik niet goed geleerd, en dacht echt dat ik er een 3 op zou halen. Maar het is een 6,2! Nu heb ik lekker volgende week nog vakantie! Als ik geen herkansing heb!
Burn- Lady Post-a-lot
aaah oke, nah wel weer een hele erge meevaller met je punt
En alex, ja misschien ben ik er gewend aan geraakt, de afgelopen jaren zoveel bloedgeprikt e.d.
En alex, ja misschien ben ik er gewend aan geraakt, de afgelopen jaren zoveel bloedgeprikt e.d.
Gast- Gast
Oh, nu komt heerlijk de zon op ons balkonnetje En over een uurtje zijn de werklui ook weer uit mijn zicht verdwenen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hoi allemaal!
Wat een weer he? Hoop dat het zo blijft, zodat ik er ook nog van kan genieten komend weekend
Wat een weer he? Hoop dat het zo blijft, zodat ik er ook nog van kan genieten komend weekend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VeryCherry schreef:Oh, nu komt heerlijk de zon op ons balkonnetje En over een uurtje zijn de werklui ook weer uit mijn zicht verdwenen.
Eindelijk weer rust dus!
Burn- Lady Post-a-lot
het blijft zo nog tot zondag, dan wordt het minder. Meer bewolking enzo maar nog wel lekker qua temperatuur
Gast- Gast
VC! Bedenk me nu dat ik helemaal geen antwoord op je pm heb gegeven Maar nee, dat heb ik niet
Gast- Gast
Burn schreef:VeryCherry schreef:Oh, nu komt heerlijk de zon op ons balkonnetje En over een uurtje zijn de werklui ook weer uit mijn zicht verdwenen.
Eindelijk weer rust dus!
Whahahaha ja, voor vandaag wel
En morgen komen ze om 9 uur al dat kastje installeren, stonden net al voor de deur, maar toen heb ik gezegd dat ik weg moest
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Lily schreef:aaah oke, nah wel weer een hele erge meevaller met je punt
Je bedoelt Reva ik zei er niks over (maar ben het er wel mee eens haha).
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: