Dagcafé
+26
Caroow
Toet
Jeanette
sonly
Merai
girli
ekiaam87
Serena
Lejow
Susan
Gigi_
May
Zininzon
Jordana
Lotus_
Snoes
Kqip
Chocolate Cookie
Burn
Lotus
Suus
Minx
VeryCherry
Tullow
Moezie
Sjaantje
30 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Ik merk het ook bij mij PM!
Hoe gaat het met je 2 toppertjes?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hellooo Sunshine's!
Zooo mijn nickname begint nog eens te kloppen ook, ben al aardig bruin aan het worden
Zooo mijn nickname begint nog eens te kloppen ook, ben al aardig bruin aan het worden
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nou meiden ik had het laatste half uur weer wat werk.. Pff nog 10 min kan ik weer gaan..
Dus ik ben hier alvast weg!
Fijne dag geniet nog van de zon!!
Dus ik ben hier alvast weg!
Fijne dag geniet nog van de zon!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
HEY CC! Ben je alweer lekker bruin aan het kleuren?
Bye LP!
Bye LP!
Burn- Lady Post-a-lot
@ Burn: Hey! Ja, heb er dan ook wel de tijd voor en lekker in de zon huiswerk gemaakt. Doet echt wonderen
Chocolate Cookie- Ratel
Hoi dames
ik ben thuis, ben kapot moe haha.
Hoef vanavond gelukkig niet op te passen dus kan vroeg naar bed.
ik ben thuis, ben kapot moe haha.
Hoef vanavond gelukkig niet op te passen dus kan vroeg naar bed.
Gast- Gast
Gaat goed, zijn lekker aan het schoppen.Burn schreef:Ik merk het ook bij mij PM!
Hoe voel jij je meis?
Gast- Gast
Heerlijk CC! Ik wou dat ik buiten in de zon huiswerk kon maken. Maar moet bezig op de laptop, en op de een of andere manier zie ik dan niets als ik buiten zit..
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Gaat goed, zijn lekker aan het schoppen.Burn schreef:Ik merk het ook bij mij PM!
Hoe voel jij je meis?
Heerlijk gevoel lijkt me dat!
Ik voel me eigenlijk wel hartstikke goed, ben druk bezig met van alles en nog wat! En ik sta wel achter mijn keuze van gister, dus denk dat dat het al een stuk makkelijker maakt..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Heerlijk CC! Ik wou dat ik buiten in de zon huiswerk kon maken. Maar moet bezig op de laptop, en op de een of andere manier zie ik dan niets als ik buiten zit..
Oh, ja dat is inderdaad dan wel een beetje balen! Ik ga nog even terug in het zonnetje Tot vanavond!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik ga er vandoor. Ga zo eten!
Tot later!
Tot later!
Burn- Lady Post-a-lot
Vond het trouwens echt super lief.
Vandaag was ik dus voor het eerst bij dat oppasgezin, en ze heeft 3x gebeld om te vragen of het goed ging enz.
En toen kwam ze net thuis, ze zei ik ben echt heel blij met je! de kinderen kijken blij, elke keer als ik belde hoorde ik ze niet huilen.
En vanaf het eerste moment dat je hier binnen stapte had ik al een goed gevoel bij je
En ik ben gebeld door de BSO waar ik gesolliciteerd ben, alleen ik was niet thuis(hadden op huistel gebeld) en ze hebben niet op mn mobiel gebeld en nu neemt er niemand op dus morgen nieuwe poging.
Vandaag was ik dus voor het eerst bij dat oppasgezin, en ze heeft 3x gebeld om te vragen of het goed ging enz.
En toen kwam ze net thuis, ze zei ik ben echt heel blij met je! de kinderen kijken blij, elke keer als ik belde hoorde ik ze niet huilen.
En vanaf het eerste moment dat je hier binnen stapte had ik al een goed gevoel bij je
En ik ben gebeld door de BSO waar ik gesolliciteerd ben, alleen ik was niet thuis(hadden op huistel gebeld) en ze hebben niet op mn mobiel gebeld en nu neemt er niemand op dus morgen nieuwe poging.
Gast- Gast
Anousch schreef:Vond het trouwens echt super lief.
Aah lekker zo een gezin geeft je dan weer lekker nieuwe motivatie enzo ! Hopen dat de BSO positief nieuws heeft..
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja ik half . Werk buiten dus heb tot 14 uur lekker in de zon gestaan. Thuis druk met huishouden geweest, maar morgen weer n nieuwe dag !
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
zo, weer eventjes terug.
Ik denk dat ik vanavond lekker een stukje ga fietsen... is wel lekker denk ik ik verveel me alleen altijd heel snel
Ik denk dat ik vanavond lekker een stukje ga fietsen... is wel lekker denk ik ik verveel me alleen altijd heel snel
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: