Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebrandcreme hebben julie?

+12
Teddyaapje
Darius
duckie
PapillonRose
Flip Fluitketel
Mida4you
Mamsie
meisjesmama
Susan
Annie24
Petteflet
Bruintje Beer
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 23:05

Zonnebrandcremes voor volwassen gaan normaliter ook tot 50.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Teddyaapje di 19 apr 2011 - 23:44

Wij gebruiken voor T nivea factor 50+ ook speciaal voor kinderen.

De factor zegt trouwens niks over de bescherming maar over de duur van de bescherming. Als je normaal gesproken 10min in de zon kan zonder te verbranden, kun je met factor 10 10x10min in de zon zonder te verbranden, en met factor 50 50x10min. Smeer je factor 10 dus 5x en factor 50 1x geven ze dezelfde bescherming.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  duckie wo 20 apr 2011 - 0:11

smeren jullie dan savonds ook altijd nog after sun of dat niet?
en zo ja welke dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:01

Snoepy87 schreef:Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Garnier_ambre_solaire_kids_rapido_spf_50+_17465

Ik heb deze voor S. Vind hem heel fijn, beschermt goed, vlekt niet, smeert goed uit. Kortom, tevreden dus.



Ik ben toch voor deze gegaan.
Vond die andere echt schandalig duur en de apotheker hier zei dat het niet zoveel uitmaakt tussen de bekendere en duurdere merken. En het was op deze nu de 2e gratis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  mauwmauw di 26 apr 2011 - 21:57

ik zoek een zonnebrand voor mijn zoontje,hij heeft een heel gevoelig huidje vooral zijn gezicht,heb nu zwitsal maar heb het idee dat hij daar niet goed tegen kan,iemand een idee?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 21:59

Snoepy87 schreef:Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Garnier_ambre_solaire_kids_rapido_spf_50+_17465

Ik heb deze voor S. Vind hem heel fijn, beschermt goed, vlekt niet, smeert goed uit. Kortom, tevreden dus.



+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 22:20

Hema-zonnebrand is inmiddels gebruikt, smeert goed uit, blijft geen witte waas achter en vlekt niet. Spuitflacon van 200 ml, factor 50 voor €7.50

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  loesje di 26 apr 2011 - 22:21

ik heb Disney sun pals factor 50 (250 ml 10 euro)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:03

Hier biodermal factor 50,, 2 echt heeel blanke kids en tot op heden nog niet verbrand terwijl ze heerlijk in het water spelen en ook wel regelmatig in de zon te vinden zijn..

Al met al een tevreden klant angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 23:07

Ik meen vorig jaar maar dat weet ik even niet zeker meer, kwam de sun pals als beste uit de test. In ieder geval prijs kwaliteitverhouding was erg goed daarvan. Ik heb zelf nog de nivea kids staan, dus die gaat dit jaar gewoon weer gebruikt worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Linda di 26 apr 2011 - 23:22

Petra* schreef:Hier biodermal factor 50,, 2 echt heeel blanke kids en tot op heden nog niet verbrand terwijl ze heerlijk in het water spelen en ook wel regelmatig in de zon te vinden zijn..

Al met al een tevreden klant angel

+ 1

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Mida4you wo 27 apr 2011 - 0:01

Biodermal voor kinderen factor 30, en etos eigen merk factor 20 ( die zit in haar tasje voor op de kinderopvang )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  knets wo 27 apr 2011 - 9:28

loesje schreef:ik heb Disney sun pals factor 50 (250 ml 10 euro)

Die heb ik ook voor Jordan maar dan factor 30.. Jordan krijgt heel snel huidirritatie en hiervan niet..

Voor Jason ga ik die nieuwe uitproberen die ik laatst op een hara party gekocht heb.. Die hoef je ook maar 1x op te smeren voor de hele dag. Heb een klein beetje op m'n hand gesmeerd en het is volgens mij wel prettig spul.
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebrandcreme hebben julie? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebrandcreme hebben julie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum