Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HBO pedagogiek

Ga naar beneden

HBO pedagogiek Empty HBO pedagogiek

Bericht  Shanna di 19 apr 2011 - 2:50

Hallo,
Ik ben vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding hbo pedagogiek.Ik ben bij mijn oude baan blijven hangen in de gehandicaptenzorg op mbo niveau, met geen salarisveranderingen na het behalen van diploma.Wel wat meer extra taken gekregen. Er is mij toen die tijd beloofd dat er binnenkort hbo taken binnen de locatie vrij komen. Nu is het voorstel van het hoofd om mij die taken te laten doen voor een half jaar en dan pas mijn contract om te zetten naar deze hbo functie. Dus ik blijf minimaal nog half jaar hetzelfde salaris krijgen, maar wel op hbo niveau werken en heel wat extra taken erbij. Ik ben er eigenlijk niet zo mee eens, heb ik geen recht om dan ook meer salaris te krijgen? Of is dit nou gek? Of moet ik blij zijn met dit aanbod omdat ik zo meer werkervaring krijg, dan heb ik wel 1,5 jaar mijn hbo diploma behaald.

Ik ben wel op zoek naar een andere baan. Wil graag in de jeugdhulpverlening maar het is erg moeilijk binnenkomen zonder werkervaring. Wel 4 jaar werkervaring met jongeren/gezinnen met een beperking. Ik weet ook niet meer zo goed waar ik kan solliciteren. De opleiding toedertijd kwamen heel wat bedrijven langs maar als je er nu solliciteert nemen ze je niet aan vanwege te weinig werkervaring....

Heeft iemand deze opleiding ook afgerond en waar ben je aan het werk gegaan? Ik vind het zonde om namelijk op mbo niveau te blijven werken....

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum