Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dode alien gevonden in Rusland...

+12
Dennenappel
Jeanette
TGR
Lady4
loura
Mida4you
Zora
Jerry
Minx
Elsje
Blond
Tullow
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dode alien gevonden in Rusland... - Pagina 2 Empty Re: Dode alien gevonden in Rusland...

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:59

Storm schreef:
Break Of Day schreef:Want het ís toch onvoorstelbaar dat er buitenaardse wezens op onze aardbol terecht komen? Toch? Question ...
Ik vind dat niet zo onvoorstelbaar eigenlijk. Waarom vind je dat?

Dat extra vraagteken, daarmee probeerde ik aan te geven dat ik daar zelf eigenlijk helemaal niet zo zeker van ben.
In 1e instantie heb ik zo iets van neeeee het bestaaaaaaaat niet! Maar inderdaad, waarom niet eigenlijk? Ten eerste denk ik dat het heel goed mogelijk is dat er op andere planeten in de ruimte leven is. Het kan ook op aarde, dus wat dat betreft.

Misschien denk ik te veel vanuit mijn eigen referentiekader. 'Wij' (lees 'de mensheid) zijn nog niet zo ontwikkeld wat ruimtevaart betreft. Zeker als je bedenkt hoe groot de ruimte is (oneindig?).

Het kan natuurlijk heel goed dat er op een andere planeet een veel hogere beschaving bestaat die op het gebied van ruimtevaart en ruimteverkenning al veel verder ontwikkeld is.

Dus als je het zo bekijkt, tuurlijk moet het kunnen.. Maar toch.. het is net alsof ik het niet wíl geloven. Als het echt zo is, zou ik het 't nieuws van de eeuw vinden en zou het een grote doorbraak betekenen wat betreft de studies naar de ruimte en buitenaards leven.

Edit: en de alien op het filmpje ziet er wel erg nep uit vind ik. Zoals ze er in films uit zien, Dus daarom denk ik dat dit filmpje nep is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dode alien gevonden in Rusland... - Pagina 2 Empty Re: Dode alien gevonden in Rusland...

Bericht  Jerry di 19 apr 2011 - 3:23

Elsje schreef:Nou geloof er niks van...

En waarom zouden alliens er persee zo uit moeten zien? dat zie je alleen in films. waarom niet ook gewoon mensen...

Wij zagen er vroegen toch ook niet zo uit Rolling Eyes

De aarde heeft toch een hele andere atmosfeer enzo dan bijvoorbeeld mars. Het zou echt súpertoevallig zijn als buitenaards leven er precies zo uit zou zien als de mens, dat zij precíes hetzelfde zijn geëvolueerd als wij...

Voor iedereen die zegt 'hij ziet er precies zou uit als in films': wat denk je hoe filmmakers hebben bedacht dat een aliën er zo uit moet zien? Veel mensen die zeggen te zijn ontvoerd door aliëns of er eentje hebben gezien, gaven zo'n soort omschrijving..!

btw: ik geloof níet dat 't filmpje echt is. Ik geloof ook niet dat 't een dier ofzo is. Ik geloof dat een groep mensen heel erg hun best heeft gedaan om een hele goeie grap te maken.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 3:25

Ik geloof ook echt niet dat het een dier is.
Dan nog eerder een lichaam van een mens dat aan het bergaan is. In een heel erg gevorderd stadium.

Of het is gewoon uber knap gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Zora di 19 apr 2011 - 5:25

Break Of Day schreef:E.T. did not make it home Sad

...

Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Mida4you di 19 apr 2011 - 5:44

Zal vast wel weer 1 of andere grap geweest zijn....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 6:01

Zora schreef:

...

Very Happy

+1 lol!

Gast
Gast

Bericht  Zora di 19 apr 2011 - 6:03

Tea-Leaf schreef:
Zora schreef:

...

Very Happy

+1 lol!

Zou wat zijn zeg :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  loura di 19 apr 2011 - 8:01

Als dit echt was dan zou het wereld nieuws zijn geweest. Ik had er nog niets van gezien. Ik zeg, vette nep smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 8:17

Marin schreef:Daarom Storm, hartstikke nep. Mocht er al leven zijn op andere planeten, dan zijn deze wezens vast totaal anders geevolueerd dan wij mensen. Maar ook dat is niet meer dan een gok. Vind dit beeld veel te erg op ons menselijke beeld gebaseerd.
Wij vallen toch ook niet zomaar van de aarde af, waarom zouden zij wel zo stom zijn.. Heel nep!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 8:39

I smell hoax. Het is ook echt geen mens.

Er zal best leven op een andere planeet zijn, maar dan geloof ik eerder dat dat micro-organismen zijn dan dat ze er zo uitzien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 9:15

Ik zou het wel leuk vinden, ik zou het te gek vinden als we andere bewoners van de kosmos tegen zouden komen smile of dit er een is weet ik niet, maar ik hoop stiekem van wel.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 19 apr 2011 - 10:03

Break Of Day schreef:
Storm schreef:
Break Of Day schreef:Want het ís toch onvoorstelbaar dat er buitenaardse wezens op onze aardbol terecht komen? Toch? Question ...
Ik vind dat niet zo onvoorstelbaar eigenlijk. Waarom vind je dat?

Dat extra vraagteken, daarmee probeerde ik aan te geven dat ik daar zelf eigenlijk helemaal niet zo zeker van ben.
In 1e instantie heb ik zo iets van neeeee het bestaaaaaaaat niet! Maar inderdaad, waarom niet eigenlijk? Ten eerste denk ik dat het heel goed mogelijk is dat er op andere planeten in de ruimte leven is. Het kan ook op aarde, dus wat dat betreft.

Misschien denk ik te veel vanuit mijn eigen referentiekader. 'Wij' (lees 'de mensheid) zijn nog niet zo ontwikkeld wat ruimtevaart betreft. Zeker als je bedenkt hoe groot de ruimte is (oneindig?).

Het kan natuurlijk heel goed dat er op een andere planeet een veel hogere beschaving bestaat die op het gebied van ruimtevaart en ruimteverkenning al veel verder ontwikkeld is.

Dus als je het zo bekijkt, tuurlijk moet het kunnen.. Maar toch.. het is net alsof ik het niet wíl geloven. Als het echt zo is, zou ik het 't nieuws van de eeuw vinden en zou het een grote doorbraak betekenen wat betreft de studies naar de ruimte en buitenaards leven.

Edit: en de alien op het filmpje ziet er wel erg nep uit vind ik. Zoals ze er in films uit zien, Dus daarom denk ik dat dit filmpje nep is.

Ik denk er zo'n beetje net zo over.

Mocht dit toch echt zijn, dan is in ieder geval bewezen dat ze stervelijk zijn. Hele opluchting, uitroeien is mogelijk!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  TGR di 19 apr 2011 - 20:10

Dijn82 schreef:I smell hoax. Het is ook echt geen mens.

Er zal best leven op een andere planeet zijn, maar dan geloof ik eerder dat dat micro-organismen zijn dan dat ze er zo uitzien.

Dat eerste sowieso. En als ze groter zijn dan micro-organismen (had bijna orgasmen getikt) dan zullen ze waarschijnlijk leven in een wereld die anders is dan de onze. Misschien veel kouder of veel warmer. Zonder zuurstof of zonder ov-filtering.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  TGR di 19 apr 2011 - 20:12

Lady4 schreef:

Mocht dit toch echt zijn, dan is in ieder geval bewezen dat ze stervelijk zijn. Hele opluchting, uitroeien is mogelijk!

Waarom zou je ze willen uitroeien?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jeanette di 19 apr 2011 - 21:30

_Chance schreef:Ik geloof niet in aliens. En al helemaal niet in aliens die er precies zo uitzien als wij ze afbeelden in een sf film of strip.

Whaha precies!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dennenappel di 19 apr 2011 - 21:37

Marin schreef:

Die kop ziet er best wel uit zoals wij aliens altijd voorstellen, met die gekke grote ogen. Lijkt me heeeel erg sterk dat 'ze' er ook daadwerkelijk zou uit zouden zien. Maar laat er eerst maar eens forensisch onderzoek op doen om te kijken wat voor materiaal en weefsel het is. Weet voor 99,99 % zeker dat het nep is.

Ik wilde dit eigenlijk precies zo zeggen. Het zou wel heeeeeel apart wezen als een alien eruit zou zien zoals wij hem bedacht hebben. Als je alleen al op de aarde kijkt hoeveel verschillende wezens er bestaan, op andere planeten zijn weer heel andere leefomstandigheden waardoor er weer andere mogelijkheden zijn.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sweety di 19 apr 2011 - 21:46

Tea-Leaf schreef:
Zora schreef:

...

Very Happy

+1 lol!
lol!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Linda di 19 apr 2011 - 22:34

Ik geloof ook niet zo dat dit echt is. Als het al zo zou zijn dan zou dat toch veel groter nieuws moeten zijn.

Lijkt me overigens best grappig als over tig jaar blijkt dat aliens wel "gewoon" bestaan. En dat onze achter achter achterkleinkinderen zeggen: "Haha, vroeger dachten ze dat aliens niet bestaan, wat stom!" Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 2:25

Ben ik de enige die gelooft dat dit best wel echt kan zijn?

We leven met zijn allen in een heelal met zonnestelsels die door ONS (nog) niet te bereiken zijn.
In die zonnestelsels kunnen planeten zijn die ongeveer net zo bewoonbaar zijn als de aarde.

Zijn wij superieur?
Nee.
Misschien zijn andere creaturen wel verder dan ons.

Waarom zouden ze niet op ons kunnen lijken?
Als er een planeet bestaat, die op de aarde lijkt, dan kunnen de creaturen toch gelijkend zijn?

Waarom zou dat beeld zo belachelijk zijn? Er zijn al eeuwen verhalen van ooggetuigen die juist zulke 'aliëns' omschrijven.

Dat is mijn mening.
Ik zeg overigens niet dat ik dit als absolute waarheid zie, maar wel als niet uit te sluiten waarheid.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 3:07

Oh ik geloof wel dat wij niet de enige zijn in het heelal/zonnestelsel. Maar het is zo apart dat hoe wij zeggen dat ze eruit zien er ook schijnbaar echt zo uit zien.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:09

Sweety schreef:Oh ik geloof wel dat wij niet de enige zijn in het heelal/zonnestelsel. Maar het is zo apart dat hoe wij zeggen dat ze eruit zien er ook schijnbaar echt zo uit zien.

Maar dat komt, lijkt mij, door de mensen die ze ooit gezien zouden hebben.
die ooit ontvoerd zouden zijn.....

Tja. En of dat dan weer waar is :P

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 3:13

Ja maar daar gaan ook verschillende verhalen over dacht ik. Je heb dus die aliens die lijken op wat er nu is gevonden. ( grote ogen, dun lijfje enz ) Maar ze zijn er ook die er uitzien zoals ons. Dus gewoon als mens.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:14

Oh is dat zo?
Hmmm, in mijn gedachte zien ze eruit zoals deze haha.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 20 apr 2011 - 3:18

Hazeltje?! Heb jij een ontmoeting gehad met een alien? Laughing

En ik bedenk me net, ET dan? Die is helemaal raar maar dat is ook een alien.
Ik dacht dat ik het eens op de radio had gehoord dat sommige aliens eruit zien als mensen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:21

Sweety schreef:Hazeltje?! Heb jij een ontmoeting gehad met een alien? Laughing

En ik bedenk me net, ET dan? Die is helemaal raar maar dat is ook een alien.
Ik dacht dat ik het eens op de radio had gehoord dat sommige aliens eruit zien als mensen.

Hahaha, ja al meerdere malen.
Nee, maar gewoon als het daar over gaat dan stel ik ze me wel zo voor.
Maar misschein heb ik vroeger te vaak naar The X Files gekeken :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: