Fret gevonden.
3 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Fret gevonden.
Nou, dat hebben wij weer. Mijn vriend roept net hard vanuit de tuin: Schat kom eens kijken, er zit een wezel of bunzing in de tuin! Dus ik kijk en zie allemaal bosjes bewegen dus ik ben bang dat we een grote muskusrat hebben
Ga ik kijken, blijkt het een jong fretje te zijn! Geprobeerd te vangen, maar hij beet van schrik mijn vriend
Dus nu hebben we hem de schuur ingelokt en daar hangt hij nu in de bagagedrager van de fiets.
Amivedi en dierenambulance al gebeld. Komen hem halen maar duurt nog wel even.. Geen tijd. Ga zo denk ik zelf maar ff rondje vragen, of iemand hem kwijt is. Moet haast wel bij ons uit de tuinblok komen.
Ga ik kijken, blijkt het een jong fretje te zijn! Geprobeerd te vangen, maar hij beet van schrik mijn vriend
Dus nu hebben we hem de schuur ingelokt en daar hangt hij nu in de bagagedrager van de fiets.
Amivedi en dierenambulance al gebeld. Komen hem halen maar duurt nog wel even.. Geen tijd. Ga zo denk ik zelf maar ff rondje vragen, of iemand hem kwijt is. Moet haast wel bij ons uit de tuinblok komen.
Gast- Gast
Re: Fret gevonden.
Ja maar niemand is thuis of kent de fret.
Net van achterburen een kattenbench mogen lenen en daar heb ik hem nu in kunnen lokken. Ligt hij nu in te slapen.
Heel de schuur staat intussen op z'n kop, want hij heeft alles omgegooid wat ie op z'n weg tegen kwam.. Incl bierflessen, potjes en dozen
Net van achterburen een kattenbench mogen lenen en daar heb ik hem nu in kunnen lokken. Ligt hij nu in te slapen.
Heel de schuur staat intussen op z'n kop, want hij heeft alles omgegooid wat ie op z'n weg tegen kwam.. Incl bierflessen, potjes en dozen
Gast- Gast
Ohhh, en die beesten stinken zo vreselijk. Of is dat pas als ze 'volwassen' zijn?
Gast- Gast
Lekker ruiken ze idd niet. Dus Salomo deken uit die bench de vuilnisbak in.
Maar ga dat beest ook niet los laten lopen, ook zo zielig.
Maar ga dat beest ook niet los laten lopen, ook zo zielig.
Gast- Gast
In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...
Waarschijnlijk zijn er hier een heleboel fretten los gelaten.
Gast- Gast
Purple schreef:In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...
Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Gast- Gast
Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Gast- Gast
Purple schreef:Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Wat een k*t antwoord...
Gast- Gast
Purple schreef:Lize schreef:[Wat een k*t antwoord...
Maar ik had eigenlijk ook niet anders van jou verwacht, aangezien jij altijd zo reageert op haar..
Gast- Gast
En goh, aan wie zou dat nou liggen?Lize schreef:Purple schreef:Lize schreef:[Wat een k*t antwoord...
Maar ik had eigenlijk ook niet anders van jou verwacht, aangezien jij altijd zo reageert op haar..
Gast- Gast
Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Gast- Gast
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Gast- Gast
Lize, wil je even een post van mij opzoeken waar ik op haar gereageerd heb???
Dat wil je wel maar kun je helaas niet want ik reageer nooit in haar topics!
Laatst aangepast door Purple op zo 10 jul 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inderdaad zoiets.Francaise_ schreef:
Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.
Gast- Gast
Purple schreef:Tja, ik geef nou eenmaal niet zoveel om beesten als jij...Caribbeanlover schreef:Nou als ik jou was had ik de dierenbescherming allang gebeld, want die beesten overleven het niet zo gauw aangezien ze gewend zijn met de hand gevoerd te worden.
Nou je zou er best moeite voor kunnen doen, goh wat erg zeg!
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Waar slaat dat nou weer op! Net alsof dieren die geen kat of hond zijn minder zijn ofzo. Zou wat wezen als ze bij de dierenberscherming zeggen ''nou het is maar een eend hoor die redden we niet alleen honden en katten'' tssss!
Gast- Gast
Purple schreef:Lize, wil je even een post van mij opzoeken waar ik op haar gereageerd heb???
Hoe oud ben je nou?
Gast- Gast
Purple schreef:In mijn woonplaats zie ik sinds een paar weken elke weer wel een fred en bijna iedereen met mij...
Fred kan zich toch prima redden op straat? Ik zag 'm vandaag nog lopen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou toch even amivedi/dierenbescherming of st. de fret bellen. (www.fret.nl)
Ze kunnen het redelijk redden, maar zijn te tam. Ik heb mee gemaakt dat ze bv wel een paar kippen doden en dan een paar happen nemen. Ipv 1 kip en dan helemaal opeten....
Fretten horen niet in de natuur, en kunnen beter worden opgevangen. En als ze een tijdje rond lopen, verwilderen ze en dan kan je helemaal niks met ze beginnen.
Ze kunnen het redelijk redden, maar zijn te tam. Ik heb mee gemaakt dat ze bv wel een paar kippen doden en dan een paar happen nemen. Ipv 1 kip en dan helemaal opeten....
Fretten horen niet in de natuur, en kunnen beter worden opgevangen. En als ze een tijdje rond lopen, verwilderen ze en dan kan je helemaal niks met ze beginnen.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Goh, ik dacht laat ik eens kijken of de fret inmiddels alweer thuis is, maar wat en eh.. gezellige wending heeft dit topic gekregen.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Een kat ? Die leven voortaan toch allemaal buiten? Die leven zowat op straat dus daar hoef je echt geen dierenbescherming of wat dan ook voor te bellen lijkt me...
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10
Annoek schreef:Francaise_ schreef:Ik zou niet eens weten hoe zo'n ding eruit ziet en daarnaast zou ik al helemaal niet weten dat zo'n beest zich niet zou kunnen redden (wat mij trouwens nogal overdreven lijkt). Als het nou om een kat of hond ging dan zou haar antwoord inderdaad onzin zijn maar in dit geval lijkt me dat toch niet.Megara schreef:Ik vind in dit geval de reactie van Purple gewoon onzin. Als je een dier ziet ronddwalen waarvan je weet dat het zich niet lang zo kan redden dan is het toch een kleine moeite om even ergens heen te bellen en een melding te maken. Lijkt me ook een hele normale zaak. Ook voor mensen die niet zo dol zijn op dieren.
Een kat ? Die leven voortaan toch allemaal buiten? Die leven zowat op straat dus daar hoef je echt geen dierenbescherming of wat dan ook voor te bellen lijkt me...
En als het huiskatten zijn? Of zieke........ Pffffffffff
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: