Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere Empty Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere

Bericht  Julia di 20 dec 2011 - 23:27

Hebben jullie ervaring met deze foundations?
Ik twijfel namelijk heel erg. De Chanel schijnt echt super goed te zijn, maar kost wel 30 euro meer dan de Bourjois :shock: Maarja, als die echt zooveel beter is...
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere Empty Re: Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere

Bericht  Blond di 20 dec 2011 - 23:36

Ik zou je een derde willen aanraden:
Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere 1629864

Dior: Diorskin Forever.

Mijn zusje had altijd wat goedkopere foundation (Lóreal, Rimmel), en nu heeft ze deze. Echt een verschil. Ze krijgt van de Dior foundation zo'n mooie huid. Helemaal geen pancake effect. Versmelt met de huid ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere Empty Re: Bourjois flower perfection of Chanel perfection lumiere

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:26

Als ik dan ook nog even wat mag aanraden haha. Ik gebruik een foundation van MAC en daarvan hebben ze wel 50 verschillende tinten, dus altijd een die bij de kleur van je huid past. Ze hebben ook verschillende soorten voor een droge, vette, gecombineerde huid.

Wil je glimmend of matte? Wil je dekkend, halfdekkend of een vleugje etc. etc.

Op hun website kun je alvast je voorkeuren aangeven wat je wil dat een foundation doet, en daar komt dan een soort foundation uit. De kleur kun je dan laten bepalen bij een MAC shop in shop in de Bijenkorf ofzo.. Of in een MAC winkel (amsterdam).

Hij is duurder dan Bourjois maar goedkoper dan Chanel.

Dit is de link naar de 'foundation founder' (ohja als je je geluid aanzet krijg je uitleg!)

http://www.maccosmetics.com/product/158/13055/Foundation-Finder/index.tmpl

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:51

Ik ga wel voor Chanel. De enige die ik tot nu toe heb gevonden die precies mijn kleur is. Ik heb nogal een gevoelige huid en Chanel werkt voor mij prima (ik gebruik het overigens maar zelden, meestal gebruik ik alleen poeder, ook van Chanel).
Ik zou als ik jou was van beide een tester vragen bij bv Ici paris, dan kun je zelf testen welke voor jou het beste is. De duurste hoeft niet altijd de fijnste/mooiste te zijn voor jouw huid.
Ik vind de Perfect Match van Loreal (geloof ik) ook fijn, maar daar heb ik alleen de poeder van, dus weet niet of de foundation ook fijn is.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: