Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aerosleep hoeslakens?

+3
Annie24
Pien
red rose
7 plaatsers

Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Aerosleep hoeslakens?

Bericht  red rose zo 17 apr 2011 - 23:59

Onze kleine meid ligt nu nog in een wiegje op onze slaapkamer. We wilen binnenkort gaan oefenen met slapen in het ledikantje in de babykamer. We hebben daarop een aerosleep matrasje liggen, we hebben daar nu 2 hoeslakentjes voor, dat is natuurlijk niet genoeg. Ik hoorde van het weekend dat je ook een jersey hoeslakentje kan gebruiken op een aerosleep matrasje, klopt dit? En doen jullie dit? Ik vraag me af of het effect van de aerosleep niet minder wordt?
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:03

Ja, het effect wordt er minder van. Die gaatjes zijn bedoeld dat het Aerosleep-systeem optimaal kan functioneren, want ander laat de matras wel lucht goed door, maar het hoeslaken niet en dan schiet je er nog niks mee op.

Ik heb er zelf ook twee en da's nooit lastig geweest. Als je twee keer in de week verschoond is die andere allang weer uit de was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  red rose ma 18 apr 2011 - 0:07

Ik dacht ookal dat het effect minder zou zijn. Wat ik me ook afvraag, als ze wat spuugt dan loopt dat natuurlijk gelijk in de aerosleep, die kan ik natuurlijk niet na elke keer spugen in de was doen, hoe doen jullie dat?
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Pien ma 18 apr 2011 - 0:08

ik heb nog geen ervaring aangezien de kleine nog veilig in mn buik zit, wel hebben wij een aerosleep gekocht met bijbehorende hoeslakens, ook wij hebben er 2. mocht ik dat uiteindelijk te weinig vinden, koop ik gewoon een bijbehorende hoeslaken erbij. ga niet het risico lopen en een ander hoeslaken gebruiken vanwege het prijsverschil o.i.d.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:10

Ik heb altijd maar 2 hoeslakens gehad. Zodra de nieuwe erop ging zorgde ik dat ik de oude meteen ging wassen. Ik heb het maar 1 keer gehad dat ie beide hoeslakens vies had gemaakt...

De aerosleep deed ik in de was tussen zijn slaapjes door. Zoveel mogelijk op zonnige dagen dat ie snel weer droog was en anders even kort in de droger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:10

Ja, bij spugen loopt het inderdaad lekker de matras in clown . Maar de matras is gewoon uitwasbaar (dat moet dan ook wel) en dan doe ik hem daarna in de droger en kan ze er weer op slapen als ze naar bed gaat. De kwaliteit van de matras blijft perfect ondanks wassen en drogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  red rose ma 18 apr 2011 - 0:16

Dan hou ik het voorlopig gewoon bij de twee aerosleep hoeslakens en als ik er meer wil, dan koop ik aerosleep erbij. Ze spuugt steeds minder dus dan hoop ik dat ik de aerosleep niet zo vaak hoef te wassen.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Annie24 ma 18 apr 2011 - 3:08

Die hoeslakens zijn zoooooo snel droog dat je het vast wel red met 2 Very Happy En mocht je kindje ziek zijn en veel spugen oid dan kan je uit pure nood altijd éénmalig een anders hoeslakentje gebruiken.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  kletskousje ma 18 apr 2011 - 3:42

Hier ook maar 2 en dat is geen probleem.
Mijn dochter heeft veel gespuugd, maar ze zijn idd heel snel droog nadat ze uitgewassen zijn.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Roos ma 18 apr 2011 - 6:18

Wij hebben er ook twee, en ook nog maar één keer meegemaakt dat ze beide vies waren.
Ik heb zelf gezien dat een ander hoeslakentje niet werkt. Dan heeft het geen zin om een aerosleep erop te leggen.

Goed om te weten trouwens dat dat ding gewoon in de droger kan nerd...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  duckie ma 18 apr 2011 - 6:26

ik heb hem hier liggen met een gewoon hoeslaken erop Embarassed maar dan werkt het dus niet?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:54

duckie schreef:ik heb hem hier liggen met een gewoon hoeslaken erop Embarassed maar dan werkt het dus niet?

Dan werkt het minder goed, maar gezien de leeftijd van je baby zal dat tot nu toe geen probleem zijn geweest. Ze kan zich vast nog niet omdraaien smile, dus nog tijd genoeg om even hoeslakentjes te halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  duckie ma 18 apr 2011 - 6:58

Twellie schreef:
duckie schreef:ik heb hem hier liggen met een gewoon hoeslaken erop Embarassed maar dan werkt het dus niet?

Dan werkt het minder goed, maar gezien de leeftijd van je baby zal dat tot nu toe geen probleem zijn geweest. Ze kan zich vast nog niet omdraaien smile, dus nog tijd genoeg om even hoeslakentjes te halen.

ze kan zich al bijna een maand omdraaien en ligt nu regelmatig op dr buik te slapen en dan echt met er hoofd op dr handjes in t matras zeg maar.... regelmatig als ze wakker word dat er hoofje rode ligplekken heeft en af en toe zelfs de honingraatstructuur van de aerosleep

dan maar even gauw 2 hoeslakentjes halen dus... had et zo getest en vond het zo al aardig ademend maar dus met die hoeslakens nog beter begrijp ik
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 7:20

duckie schreef:
Twellie schreef:
duckie schreef:ik heb hem hier liggen met een gewoon hoeslaken erop Embarassed maar dan werkt het dus niet?

Dan werkt het minder goed, maar gezien de leeftijd van je baby zal dat tot nu toe geen probleem zijn geweest. Ze kan zich vast nog niet omdraaien smile, dus nog tijd genoeg om even hoeslakentjes te halen.

ze kan zich al bijna een maand omdraaien en ligt nu regelmatig op dr buik te slapen en dan echt met er hoofd op dr handjes in t matras zeg maar.... regelmatig als ze wakker word dat er hoofje rode ligplekken heeft en af en toe zelfs de honingraatstructuur van de aerosleep

dan maar even gauw 2 hoeslakentjes halen dus... had et zo getest en vond het zo al aardig ademend maar dus met die hoeslakens nog beter begrijp ik

Wow, da's wel heel vroeg of niet? Dan is het inderdaad wel handig om even de goede lakentjes te halen. Ik weet niet of je ook voor tweedehands zou willen gaan, maar ik heb ze wel eens op Marktplaats zien staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  duckie ma 18 apr 2011 - 7:24

Twellie schreef:
duckie schreef:
Twellie schreef:
duckie schreef:ik heb hem hier liggen met een gewoon hoeslaken erop Embarassed maar dan werkt het dus niet?

Dan werkt het minder goed, maar gezien de leeftijd van je baby zal dat tot nu toe geen probleem zijn geweest. Ze kan zich vast nog niet omdraaien smile, dus nog tijd genoeg om even hoeslakentjes te halen.

ze kan zich al bijna een maand omdraaien en ligt nu regelmatig op dr buik te slapen en dan echt met er hoofd op dr handjes in t matras zeg maar.... regelmatig als ze wakker word dat er hoofje rode ligplekken heeft en af en toe zelfs de honingraatstructuur van de aerosleep

dan maar even gauw 2 hoeslakentjes halen dus... had et zo getest en vond het zo al aardig ademend maar dus met die hoeslakens nog beter begrijp ik



Wow, da's wel heel vroeg of niet? Dan is het inderdaad wel handig om even de goede lakentjes te halen. Ik weet niet of je ook voor tweedehands zou willen gaan, maar ik heb ze wel eens op Marktplaats zien staan.

ja ze is er behoorlijk vroeg bij Sad helaas... maar ja doe er weinig tegen. meestal slaapt ze wel op dr rug maar toch af en toe op dr buik dus toen ze dat begon te doen zijn we direct naar prenatal gegaan en hebben een aerosleep gekocht. dan durfde ik haar gewoon te laten liggen, anders draaide ik haar weer op dr buik met als gevolg dat ze weer wakker was en niet meer sliep en dus jengelig werd dus nu durf ik haar tenminste gewoon op dr buik te laten slapen als ze zo ligt en kijk ik gewoon af en toe even om n hoekje Very Happy

kan daar ook wel eens kijken ja... had laatst al een 2e aerosleep via MP gekocht voor in t bedje bij mn ouders, voordeel is dat je ze kunt wassen dus dan durf ik dat wel aan.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  mirrie ma 18 apr 2011 - 8:55

duckie ik heb hier nog 3 aerosleep overtrekken liggen die mag je wel van me overnemen. zien er nog prima uit. pm me maar als je interesse hebt.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  duckie ma 18 apr 2011 - 10:27

bedankt voor je aanbod, heb helaas net via MP gekocht
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aerosleep hoeslakens? Empty Re: Aerosleep hoeslakens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum