Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil naar huuuuuuuuuuiiisss.
Alex, goed nieuws. Wat een loser idd. Heb je niks meer gehoord over het brummen en internetten?
Alex, goed nieuws. Wat een loser idd. Heb je niks meer gehoord over het brummen en internetten?
Gast- Gast
Alex schreef:Dan is een dagje vrij zeker lekker! Morgen wel weer werken?
Mijn werkgever is gewoon een loser, ik kan er ook niets anders van maken.
respect knopje voor jou haha
Nee morgen heb ik een dag school
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil naar huuuuuuuuuuiiisss.
Brummen?
Nee, ik heb er niets meer over gehoord. Had ook zinloos geweest, want ik wist niet dat het niet mocht, heeft hij me nooit verteld.
Gast- Gast
Wat heeft ie gedaan dan? Overal verteld over jou ofzo?Alex schreef:Nu weet ik toch al dat ik niet terecht kan bij een ander makelaarskantoor in mijn woonplaats, daar heeft hij al voor gezorgd.
Edit: Staat er al zie ik
Laatst aangepast door ProudMama op ma 18 apr 2011 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar goed dat ze niet bij mij in de buurt woont.Reva schreef:Lily, was het lekker?
Gast- Gast
Purple schreef:Maar goed dat ze niet bij mij in de buurt woont.Reva schreef:Lily, was het lekker?
hoezo?
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, brummen. Ken je dat niet? Das autocorrect voor forummen.
Whahaha, oh dus toch
PM, had je je zusje nog gesproken over meneer R. ?
Gast- Gast
Reva, je twee topfavorieten in anderhalve minuut: 'afgewerkt' en 'ik ben er weg van'.
Jouw dag kan niet meer stuk.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva, je twee topfavorieten in anderhalve minuut: 'afgewerkt' en 'ik ben er weg van'.
hahaha
Gast- Gast
Die "ik ben er weg van" snap ik al helemaal niet.Alex schreef:Reva, je twee topfavorieten in anderhalve minuut: 'afgewerkt' en 'ik ben er weg van'.
Gast- Gast
Purple schreef:Die "ik ben er weg van" snap ik al helemaal niet.Alex schreef:Reva, je twee topfavorieten in anderhalve minuut: 'afgewerkt' en 'ik ben er weg van'.
nou gewoon, dat je weg bent..
Gast- Gast
Dat snap ik wel maar ik snap niet waarom zo'n zin zo wordt gebruikt.Sannie89 schreef:nou gewoon, dat je weg bent..
Gast- Gast
Hallo!
Ik moet donderdag naar het ziekenhuis, allerlei dingen ondergaan om alles uit te sluiten waardoor ik inmiddels 2x 'out' gegaan ben.
Ik moet donderdag naar het ziekenhuis, allerlei dingen ondergaan om alles uit te sluiten waardoor ik inmiddels 2x 'out' gegaan ben.
Laatst aangepast door Anousch op ma 18 apr 2011 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Purple schreef:Dat snap ik wel maar ik snap niet waarom zo'n zin zo wordt gebruikt.Sannie89 schreef:nou gewoon, dat je weg bent..
betrap me er zelf ook wel eens op, eerlijk gezegd. weet niet waarom
Gast- Gast
Hoooooooooooooooi!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaaannnbannnaaaannnn: Hoe is het?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goeoeoed! Sjaan heeft weer bruine haartjes ipv bruin-met-grijs me so happy
Edit: hoe ist hier?
Edit: hoe ist hier?
Laatst aangepast door Sjaantje op ma 18 apr 2011 - 5:17; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: