Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
ik zou ook wel een auto willen, alleen bij ons voor zijn ze het parkeren zo erg aan het inperken, dat we eerst ruim 10 min moeten lopen voor een parkeerplaats...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er alleen maar op vooruit qua PK`s dus dat scheelt weer haha..Jordana schreef:
Ja inderdaad, En waar ik ook van baal ik dat ik moet gaan inleveren op het aantal pk's.
Maja, Helaas moet het maar en als ik wil scheuren pak ik die van mijn vriend wel.
Maar wat jij zegt moet ik ook hebben hoor. En ik heb nou climat control en het liefste wil ik dat in de volgende auto ook maar dat gaat hem denk ik ook niet worden.
@Patriesje.. Ik wil gewoon een wat luxere auto en ik ben ook uitgekeken op die ik nu heb.. Maar het is ook wel weer zonde, want deze heeft weinig op de teller, net alles nieuw erop en erin en ik ga nooit zoveel krijgen als dat ik zou willen..
Gast- Gast
Mijne kopen haha?Patriesje schreef:
Ik heb mijn oude autootje weg moeten doen omdat ik er altijd ellende mee had.
En waar ik nu in rijd voelt niet als ´mijn´ auto, en voel me er ook niet altijd veilig in.
Gast- Gast
Whaha wat heb je voor een auto donna?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Mijne kopen haha?Patriesje schreef:
En waar ik nu in rijd voelt niet als ´mijn´ auto, en voel me er ook niet altijd veilig in.
Ik mag geen polo
Want vriend mag geen golf van mij.
Gast- Gast
Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Een polo is echt een leuke wagen.. Mijn vriend heeft een polo gti uit 2000 en dat loopt..
125 pk's en dat voor een lichte wagen
125 pk's en dat voor een lichte wagen
Moezie- Kletskop
Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Gast- Gast
Hahaha.. Ik wil een Golf hebbenPatriesje schreef:_Donnaa schreef:Mijne kopen haha?Patriesje schreef:
Ik mag geen polo
Want vriend mag geen golf van mij.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Ik een 1.6 en de auto's die ik leuk vind hebben 1.2 haahaha
Jordana- Ratel
Hahaha.. Ik wil het liefst een 2 liter Golf 4, maarja..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik wil het liefst een 2 liter Golf 4, maarja..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Die kosten ook 2 liter haha
Moezie- Kletskop
De prijs valt opzich wel mee, maar ze zijn bijna niet te vinden.. Niet zoals ik ze wil in ieder geval.. Dus dan zal het wel een 1.4 16klepper worden..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik wil het liefst een 2 liter Golf 4, maarja..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Gast- Gast
Jaaa, maar dat is een Golf 3 haha..Patriesje schreef:@ Donnaa, die mooie roze staat nog steeds te koop
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, maar dat is een Golf 3 haha..Patriesje schreef:@ Donnaa, die mooie roze staat nog steeds te koop
Maar hij is roze
Gast- Gast
_Donnaa schreef:De prijs valt opzich wel mee, maar ze zijn bijna niet te vinden.. Niet zoals ik ze wil in ieder geval.. Dus dan zal het wel een 1.4 16klepper worden..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik wil het liefst een 2 liter Golf 4, maarja..Jordana schreef:_Donnaa schreef:Gewoon een 1.4.. Niks bijzonders dus..Jordana schreef:Wat voor motor heb jij er nou inliggen Don?
Ah dat is dan wel een verschil he wat motor betreft.. Lastig he als je iets wilt en je vind het niet..
Ik wou graag een Seat Arosa 1.6 en wou er graag bepaalde dingen op hebben.. Helaas nu rij ik ook in een 1.4
Gelukkig is hij gewoon een 2de auto en rijden we meestal met de polo
Moezie- Kletskop
Goedemiddag dames!!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Een golf 2 cabrio zijn ook leuk
Jordana- Ratel
Hahaha en ik wil er dood nog niet in gevonden worden.. Verschrikkelijk dingPatriesje schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, maar dat is een Golf 3 haha..Patriesje schreef:@ Donnaa, die mooie roze staat nog steeds te koop
Maar hij is roze
Gast- Gast
1 bedoel je.. 2 heeft geen cabrio`sJordana schreef:Een golf 2 cabrio zijn ook leuk
Gast- Gast
_Donnaa schreef:1 bedoel je.. 2 heeft geen cabrio`sJordana schreef:Een golf 2 cabrio zijn ook leuk
1 ja
Jordana- Ratel
Wie haalt mij heel even van mijn roze wolkje af?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
HihiJordana schreef:_Donnaa schreef:1 bedoel je.. 2 heeft geen cabrio`sJordana schreef:Een golf 2 cabrio zijn ook leuk
1 ja
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: