Dagcafé
+24
Cow
Kaboutertje
Janelie
Lotus_
Oasis
May
Sweety
ladycat
MiKa
Zwerver
Minx
Jordana
Toet
Chocolate Cookie
Burn
Serena
Roze Roos
Suus
Moezie
VeryCherry
Lejow
Sjaantje
Caroow
Snoes
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Volgende week komen er vast wel foto`sChocolate Cookie schreef:Hahaha oke. Ik was gewoon nieuwsgierig
Gast- Gast
Ja dat hoor je ook wel eens idd.. Nouja ze had ze nodig voor een etentje ofzo, en ze draagt nooit laarsjes en ze kon niet mooie vinden in haar maat blabla..Purple schreef:Oh, hahaha. Nou, je hebt er vreemde snuiters bij zitten op Marktplaats hoor. Heb wel eens iets verkocht voor meer dan ik ervoor vroeg._Donnaa schreef:
Ze waren 15, ofzo..
Ben benieuwd of ze het ook daadwerkelijk overmaakt..
Gast- Gast
ben ook benieuwd donnaa haha, zou wel wat zijn voor 50 euro die laarsjes verkopen
Zo heb ik ook eens schoenen op MP gezet kreeg ik een mail terug van een man of dat ze echt gedragen waren en ook zo roken ... ieuw
Zo heb ik ook eens schoenen op MP gezet kreeg ik een mail terug van een man of dat ze echt gedragen waren en ook zo roken ... ieuw
Gast- Gast
Ja Lily, dat heb ik ook wel gehad..
Ik heb er ook een paar pumps op staan waarbij ik zulke reacties verwacht had, maar gelukkig helemaal niets!
Ik heb er ook een paar pumps op staan waarbij ik zulke reacties verwacht had, maar gelukkig helemaal niets!
Gast- Gast
Ik wou laarzen verkopen, dacht dat ik alles rond had, hij zou het geld overmaken (waren laarzen voor zijn vriendin) mailde hij nog even: oh, zou je er misschien een gedragen string bij willen doen?Lily schreef:
Gast- Gast
Ieuw...Purple schreef:Ik wou laarzen verkopen, dacht dat ik alles rond had, hij zou het geld overmaken (waren laarzen voor zijn vriendin) mailde hij nog even: oh, zou je er misschien een gedragen string bij willen doen?Lily schreef:
Gast- Gast
Purple schreef:Ik wou laarzen verkopen, dacht dat ik alles rond had, hij zou het geld overmaken (waren laarzen voor zijn vriendin) mailde hij nog even: oh, zou je er misschien een gedragen string bij willen doen?Lily schreef:
Heb je het gedaan?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dat had ik dus regelmatig iddProudMama schreef:Ieuw...Purple schreef:Ik wou laarzen verkopen, dacht dat ik alles rond had, hij zou het geld overmaken (waren laarzen voor zijn vriendin) mailde hij nog even: oh, zou je er misschien een gedragen string bij willen doen?Lily schreef:
Gast- Gast
ik gelukkig maar 1 keertje, wat ik overigens ook vervelend vind ik mensen die het willen kopen van je en vervolgens niks meer van zich laten horen.
Gast- Gast
't Zijn geen kinderen meer, de jongste is 20ProudMama schreef:Maple: Ik zou wel even toestemming vragen hoor, zou ik ook wel zo prettig vinden als iemand dat met foto's van mijn kinderen deed...
Maar eigenlijk durf ik geen toestemming te vragen, bang dat ze me een rare snuiter vinden ofzo. Ik zie ze 1-2x per jaar en dan zou ik inééns toestemming vragen om een foto van hun te gebruiken voor een fotowedstrijd. 't Is vast doodnormaal maar ik voel me er een beetje raar onder. Maargoed, dan laat ik het liever zitten en maak ik liever andere mooie foto's waarmee ik ooit mee kan doen
Gast- Gast
Oh, haha, ik dacht echt aan kinderen!Maple schreef:'t Zijn geen kinderen meer, de jongste is 20ProudMama schreef:Maple: Ik zou wel even toestemming vragen hoor, zou ik ook wel zo prettig vinden als iemand dat met foto's van mijn kinderen deed...
Maar eigenlijk durf ik geen toestemming te vragen, bang dat ze me een rare snuiter vinden ofzo. Ik zie ze 1-2x per jaar en dan zou ik inééns toestemming vragen om een foto van hun te gebruiken voor een fotowedstrijd. 't Is vast doodnormaal maar ik voel me er een beetje raar onder. Maargoed, dan laat ik het liever zitten en maak ik liever andere mooie foto's waarmee ik ooit mee kan doen
Kan je niet gewoon een mailtje sturen?
Gast- Gast
Haha, hmm... laat 't wel zitten denk ik. Straks willen ze nog meedelen in de prijs ook
Gast- Gast
Da's het risicoMaple schreef:Haha, hmm... laat 't wel zitten denk ik. Straks willen ze nog meedelen in de prijs ook
Wat doen ze eigenlijk met de winnende foto? Wordt die gepubliceert? Want dan is het lullig als je jezelf ineens tegen komt op een foto waarvan je niet wist dat die ingezonden was.
Zo niet... dan zou je het kunnen doen...
Gast- Gast
Alex schreef:Hoi vanuit een opgeruimde nette zonnige achtertuin!
wat lekker!!
hier hoi uit de woonkamer...
Gast- Gast
Hoi San
Ik ben zo trots op mezelf en op de tuin. Hij lijkt ineens 3x zo groot, en het is al zo'n groot stuk tuin. Het is nu in ieder geval verjaardagsproof, hopelijk groeit het onkruid niet te snel want ik vier mijn verjaardag pas 7 mei, haha.
Ik ben zo trots op mezelf en op de tuin. Hij lijkt ineens 3x zo groot, en het is al zo'n groot stuk tuin. Het is nu in ieder geval verjaardagsproof, hopelijk groeit het onkruid niet te snel want ik vier mijn verjaardag pas 7 mei, haha.
Laatst aangepast door Alex op ma 18 apr 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hmm.. eventjes bijhouden tot 7 mei voor de zekerheid.. wat heerlijk zeg!! ben je er vandaag mee bezig geweest?
Ik heb vanochtend wel heerlijk in de tuin (bij vriend) gezeten.. alleen de buren daar hebben een erg mooie bloesemboom.......
Gast- Gast
Ja, ik was er rond 12 uur mee begonnen, want ik zat in de tuin met A. te eten en ineens ergerde ik me rot aan al het onkruid en alle zooi. Na het eten gingen we zwemmen en daarna heb ik A. op bed gelegd en ben ik met de tuin bezig geweest. Van 15.15 uur tot nu net. Flinke klus, eigenlijk moet ik nog het stukje bij het huis maar daar heb ik nu geen zin meer in.
Gast- Gast
Dan heb je toch behoorlijk wat gedaan! andere stukje kan prima een andere dag dan toch?
Hoe oud is je dochtertje trouwens?
enne.. al wat van je 'baas' gehoord?
Hoe oud is je dochtertje trouwens?
enne.. al wat van je 'baas' gehoord?
Gast- Gast
Mijn dochter is 1 jaar, 7 maanden, 3 weken en 4 dagen Zie ticker
Ik ben toevallig net gebeld door mijn advocaat en hij gaat op 2 punten na akkoord met de overeenkomst. Alleen het stukje waarin staat dat hij een positief getuigschrift moet verstrekken en het stuk over het concurrentiebeding moet er wat hem betreft uit. Nu weet ik toch al dat ik niet terecht kan bij een ander makelaarskantoor in mijn woonplaats, daar heeft hij al voor gezorgd. En dat getuigschrift mag hij wat mij betreft in zijn hol steken. Dus er wordt nu een definitieve opzet gemaakt en die gaan we als het goed is deze week tekenen. Ik hoef in ieder geval niet meer te werken. Jeej! Doe mij dus maar meer van dit soort dagen, haha.
Ik ben toevallig net gebeld door mijn advocaat en hij gaat op 2 punten na akkoord met de overeenkomst. Alleen het stukje waarin staat dat hij een positief getuigschrift moet verstrekken en het stuk over het concurrentiebeding moet er wat hem betreft uit. Nu weet ik toch al dat ik niet terecht kan bij een ander makelaarskantoor in mijn woonplaats, daar heeft hij al voor gezorgd. En dat getuigschrift mag hij wat mij betreft in zijn hol steken. Dus er wordt nu een definitieve opzet gemaakt en die gaan we als het goed is deze week tekenen. Ik hoef in ieder geval niet meer te werken. Jeej! Doe mij dus maar meer van dit soort dagen, haha.
Gast- Gast
hihi.. o niet gezien sorry!
Dat is fijn dat het zo goed als rond is zeg.. en vrij zijn met zulk mooi weer is ook niet een straf toch?
Hoezo heeft hij er al voor gezorgd dat je nergens anders aan de bak komt?
Dat is fijn dat het zo goed als rond is zeg.. en vrij zijn met zulk mooi weer is ook niet een straf toch?
Hoezo heeft hij er al voor gezorgd dat je nergens anders aan de bak komt?
Gast- Gast
Hij heeft over mij zitten ouwehoeren bij collega-makelaars. Erg jammer. Ach, ik wil toch iets heel anders dan secretarieel werk, dus ik hoef niet erg in te zitten over dat concurrentiebeding.
Hoe is het met jou trouwens?
Hoe is het met jou trouwens?
Gast- Gast
Dat is niet erg professioneel zeg..:S
Hier alles goed hoor, vandaag lekker een dagje vrij:D mag wel na 4 dagen (hard) werken!
Hier alles goed hoor, vandaag lekker een dagje vrij:D mag wel na 4 dagen (hard) werken!
Gast- Gast
Dan is een dagje vrij zeker lekker! Morgen wel weer werken?
Mijn werkgever is gewoon een loser, ik kan er ook niets anders van maken.
Mijn werkgever is gewoon een loser, ik kan er ook niets anders van maken.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: