Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelgoed van Little People

+6
Bruintje Beer
moepie
Dora
Darius
Susan
Parisienne
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 6:35

Mijn dochter heeft het reuzenrad van LP en een heleboel losse poppetjes en wat auto'tjes.
Ze snapt heel goed wat ze moet doen, ze kan alleen de poppetjes nog niet zo goed aandrukken zodat ze goed in de mandjes blijven zitten. Ze knikkert ze er dus allemaal los in en gaat dan draaien aan het rad haha. Hierdoor loopt ie weleens "vast" en moet mama `m komen maken :P

Ik vind het echt heel leuk en degelijk speelgoed.
Het is leuk uit te breiden en mocht het dadelijk aan de kant gezet worden ook nog eens heel goed te verkopen op MP.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne ma 18 apr 2011 - 9:28

@ Hazeltje (en de rest ook natuurlijk): is het ook echt al leuk vanaf een jaar oud? Ze kunnen dan natuurlijk nog niet echt met fantasie spelen en zullen net als H. sommige dingen nog niet snappen, maar ze kunnen wel al leuk met de poppetjes spelen enzo?!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 9:33

Dingen die geluidjes maken zijn al vanaf jonge leeftijd leuk, bijvoorbeeld het huis (wit huis met een lila dak), de postbestelbus, de recyclebus, de trekker. De garage is ook leuk omdat je daar autootjes vanaf kunt laten rijden en de boerderij is leuk om alle diertjes die erbij horen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne ma 18 apr 2011 - 10:40

Annie24 schreef:Aanstaande zaterdag 23 april krijg je bij Bart Smit 50% korting op het vliegtuig, de tractor of de schoolbus. Normaal 25 Euro en nu 12,50 Euro.

Is dat écht goedkoop of zijn er vaker van die aanbiedingen?

Ik heb trouwens even op Google gekeken maar daar zie ik dat het juist bij Toys XL is, ook alleen op zaterdag 23 april. Of is het bij Bart Smit ook?!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 19:51

Parisienne schreef:@ Hazeltje (en de rest ook natuurlijk): is het ook echt al leuk vanaf een jaar oud? Ze kunnen dan natuurlijk nog niet echt met fantasie spelen en zullen net als H. sommige dingen nog niet snappen, maar ze kunnen wel al leuk met de poppetjes spelen enzo?!

Ja, H speelt er echt al mee vanaf dat ze het kreeg. Niet precies zoals het hoort natuurlijk maar ze kan er echt lang mee bezig zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 19:56

Ja mijn zoontje speelt er heel veel mee ( die is net 1).
Hij stopt de dieren in de boerderij en haalt ze er weer uit enzv.. hij doet de muziekjes aan en de hekjes open om de geluidjes te horen. Hij kan zich er al een best mee vermaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 3:02

FoolishSam schreef:
Annie24 schreef:Aanstaande zaterdag 23 april krijg je bij Bart Smit 50% korting op het vliegtuig, de tractor of de schoolbus. Normaal 25 Euro en nu 12,50 Euro.

Is dat écht goedkoop of zijn er vaker van die aanbiedingen?

Thnks voor de tip smile

Heb de tractor en schoolbus gekocht! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Annie24 za 23 apr 2011 - 3:14

Ik het vliegtuig (want die vond mijn vriend zó leuk Wink ) Wilde ze het liefst alle 3 kopen, maar er komen vast nog wel meer leuke aanbiedingen straks rond sinterklaas en kerst en aangezien hij nu pas 3 maanden is en little people pas vanaf 1 jaar hebben we nog wel ff angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne za 23 apr 2011 - 3:24

Oh meiden.. ik ben het helemaal vergeten! Dom! Was vandaag nog in de stad. Hoop dat er binnenkort nog een aanbieding gaat komen. Zullen we elkaar op de hoogte houden?! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 3:48

Ja zeker! Dit was wel echt de moeite waard hoor! Very Happy De jongen in de winkel zei ook dat hel heeeel hard ging smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 21:32

S. krijgt van zijn opa en oma de boerderij van Little People voor zijn 1e verjaardag. Ik heb hier al een traktor liggen die hij met kerst heeft gekregen van zijn tante. Hij zit alleen nog in de verpakking want nu doet hij er denk ik nog niks mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Lindsya za 23 apr 2011 - 23:07

De Wibra moet je ook in de gaten houden, daar hadden ze vorige keer de postbode wagen te koop voor 12,50.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan za 23 apr 2011 - 23:31

Oh ja, je hebt gelijk, dat was niet de Zeeman maar de Wibra.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:33

Razz_ schreef:S. krijgt van zijn opa en oma de boerderij van Little People voor zijn 1e verjaardag. Ik heb hier al een traktor liggen die hij met kerst heeft gekregen van zijn tante. Hij zit alleen nog in de verpakking want nu doet hij er denk ik nog niks mee

Oh hier word het volop gebruikt hoor Wink al snapt ie het doel nog niet zeg maar. Wink

Ik heb voor zn verjaardag de garage en hellingbaan gekocht. Van tante krijgen we de boerderij, dus we zijn aardig op weg (Hebben nu de schoolbus, tractor, autowasstraat)

Ik (en J) vind het zulk leuk speelgoed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:21

M.ara heeft met haar eerste verjaardag ook wat little people gekregen, de manege, de schoolbus, de speeltuin en wat losse poppetjes en auto's, ze speelt er veel mee maar het meeste speelt ze toch met duplo blokjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne zo 24 apr 2011 - 11:38

Mama_van2 schreef:M.ara heeft met haar eerste verjaardag ook wat little people gekregen, de manege, de schoolbus, de speeltuin en wat losse poppetjes en auto's, ze speelt er veel mee maar het meeste speelt ze toch met duplo blokjes.

Duplo lijkt me ook erg leuk om voor N. te gaan verzamelen. Wij zitten te denken om haar voor haar verjaardag het huis te geven.. die vind ik zo leuk! Dit komt dus op N.'s verlanglijstje te staan: Duplo en Little People. En het leuke is dat je van Duplo elk jaar weer wat nieuws kan vragen. Aangezien het vrij prijzig is is het leuk om van iedereen iets 'kleins' te krijgen, zodat je toch een bak vol hebt! smile Hetzelfde geldt eigenlijk voor Little People.

Ik weet dat ik met mijn zusjes ook veel met Duplo heb gespeeld. Een hele zaterdag zaten wij in onze kamer (deelden met z'n 3-en een kamer bij onze vader) en bouwden huizen en speelden hele verhalen. Geweldig! Heb dit echt nog een hele lange tijd gedaan, denk wel tot een jaar of 10.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:53

Ik heb duplo van Winnie the pooh voor J zijn verjaardag gekocht smile ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:57

Jeetje wat krijgt J. veel op z'n verjaardag van jullie zeg ! Very Happy Die kan dadelijk een speelgoedwinkel beginnen hihi

Het enige wat S. van ons krijgt van zijn eerste verjaardag is een houten loopwagentje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne zo 24 apr 2011 - 21:01

Ja FoolishSam.. jullie hebben al veel voor J. gekocht voor zijn verjaardag! Wink

N. krijgt van ons waarschijnlijk een houten poppenwagen en iets van Duplo of van Little People. Van mijn moeder & stiefvader krijgt N. een loopauto.. helemaal lichtroze, van Prinses Lillifee. Ik vind die zo geweldig!

Deze:
Speelgoed van Little People - Pagina 2 565b03b03e

Zelf geven we N. denk ik het huis van Duplo. Vind het daarna denk ik wel genoeg! Wink Ik zou van alles voor haar willen kopen.. maar we moeten bij een bepaald bedrag toch stop zeggen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:02

Duplo is leuk en blijft ook echt leuk, en het blijft z'n waarde houden. Wij hebben hier echt ontzettend veel duplo, S.enna vraagt het al vanaf haar 2e verjaardag dus nu al 3 jaar achter elkaar en ze heeft echt een mega curver kist vol met duplo, ze speelt er nu nog dagelijks mee. M.ara speelt ook met duplo, natuurlijk nog niet bouwen etc. maar ze slaat de blokjes tegen elkaar of 'aait' de dieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:08

Ja wij hebben wel veel gekocht voor J zn verjaardag ja Embarassed Een garage, hobbelpaard, loopauto, duplo, nijntje stoeltje, en wss de boerderij van little people nog, maar dan kan ie er wel weer even tegenaan Wink

Ik wil eerst kijken of hij duplo straks echt leuk vind voordat ik er meer van koop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:10

Wow waarom zoveel ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne di 26 apr 2011 - 3:38

Ja, ben ik ook benieuwd naar FoolishSam! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 6:42

Sja....waarom niet Wink Ik bedoel...heb er geen reden voor smile Vind het gewoon leuk om speelgoed voor 'm te kopen en of ik nu veel koop voor zn verjaardag of tussendoor van alles smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne di 26 apr 2011 - 7:43

Ik snap het wel hoor, FoolishSam. Ik ben ook geneigd om nu al af en toe iets voor N.'s verjaardag te kopen, maar ik kan me tot nu toe nog inhouden. Het liefst geef ik N. ook alle dingen die ik nu leuk voor haar vind, zoals het Little People huis en de kermis, het huis van Duplo, een poppenwagen, een mooie pop, dingetjes van Princess Lillifee. Ik kan nog wel even doorgaan! Wink Maar ik weet dat ik me gewoon echt in moet houden.. Sinterklaas en Kerst komen er ook nog aan!

Wij geven N. denk ik drie cadeaus voor haar verjaardag. Daar laten we het bij! Wink We vieren haar verjaardag ook drie keer, dus komt mooi uit zo!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People - Pagina 2 Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum