Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 0:51

.


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 0:52

Heb je geen vaatwasser? Dat zou ik eerder doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  TukTuk ma 6 jun 2011 - 0:54

Ik zou het gewoon in een grote teil doen met Dettol er in, denk dat het niet zo goed is voor je wasmachine om het er in te doen?
Weet alleen niet of er electronica in die garage zit? Volgens mij hebben mijn oppaskindjes de boerderij van Little People, en als ik me niet vergis zitten daar muziekjes in.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  loesje ma 6 jun 2011 - 0:56

ja ik heb heel veel tweedehands speelgoed ik stop de zachte dingen gewoon in de wasmachine en de rest was ik af met een sopje of stop het in de vaatwasser gaat prima Very Happy
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 1:06

Vaatwasser heb ik in dit huis helaas niet. Maar in een grote wasmand met dettol of iets idd ook een goed idee, wellicht beter zelfs. :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  PapillonRose ma 6 jun 2011 - 1:11

Ik zou ook voor de Dettol gaan denk ik, erg goed spul! En ik koop heel soms tweedehands speelgoed, heb bijvoorbeeld een speelkleed van Tiny Love tweedehands gekocht en toen ik een boxzak zocht vond ik alleen een leuke die inclusief een berg speelgoed was. Verder koop ik het meeste nieuw.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 3:36

Ik was tweedehands speelgoed in een sopje met dettol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 4:12

plastic speelgoed kun je rustig in een dichtgeknoopte kussensloop of waszak wassen in de wasmachine!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:13

Ik koop nooit tweedehands eigenlijk smile Maar al zou ik dat inderdaad doen, dan zou ik ook gaan voor een sopje met desinfectie middel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:21

Idd in een sopje met dettol. Daarna eventueel alcohol 70% erover gieten en laten drogen. Alles weer fris en fruitig.

Super schattig van je neefje trouwens I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 5:47

Dromertje schreef:plastic speelgoed kun je rustig in een dichtgeknoopte kussensloop of waszak wassen in de wasmachine!

Dat doe ik ook.
hier gaat regelmatig al het speelgoed de wasmachine in. Duplo, knipbeestjes, badeendjes etc etc.

Alleen de delen waar batterijen in gaan zou ik niet doen Cool
at zou ik gewoon met een sopje en met dettol goed afpoetsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan Little People speelgoed in de wasmachine? Empty Re: Kan Little People speelgoed in de wasmachine?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum