Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

+10
Printje
loesje
Susan
mama van Mila
Monte
Flip Fluitketel
Parisienne
meisje
Liadan
PapillonRose
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  PapillonRose di 27 sep 2011 - 22:55

Voor de verjaardag van A. mag ik van iemand uit de familie een wat duurder cadeau kopen. Ik zat nu te denken aan iets van Little People, omdat ik daar zoveel goede verhalen over lees.

Wat is bij jullie kindjes echt een hit? Er is namelijk zoveel te krijgen van Little People!

We hebben er nog niks van trouwens.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Liadan di 27 sep 2011 - 22:57

Yara kreeg de boerderij toen ze 1 jaar werd, daar heeft ze het meeste meegespeeld. Verder vond ze de dierentrein ook leuk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:01

De boederij, of de garage.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  meisje di 27 sep 2011 - 23:08

Hier ook de boerderij.
Het reuzenrad vindt ze ook erg leuk.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Parisienne di 27 sep 2011 - 23:13

N. is helemaal gek van de boerderij die ze van ons gekregen heeft voor haar verjaardag. De dierengeluidjes doet ze na, stopt de diertjes in de hokken, laat ze glijden van de glijbaan, etc. De boerderij is hier dus een heel groot succes!

Ze heeft ook het speelhuis, maar hier heeft ze nog minder mee. Ze snapt nog niet helemaal dat ze poppetjes op bed kan leggen, dat ze de baby in het wiegje kan leggen, dat de poppetjes op de stoelen aan tafel kunnen gaan eten, etc. Ik denk dan ook dat ze op deze leeftijd iets meer hebben met dieren dan met het 'naspelen' met poppetjes van een gezinsleven bijvoorbeeld. Denk dat het besef daarbij weer iets later komt.

Ik zou dus voor de boerderij gaan (maar dat komt misschien ook omdat ik hem zelf stiekem ook zo leuk vind :P)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:16

Hier hebben we een vliegtuig, bus en school meen ik.. Helaas staat het in een doos om op de zolder te zetten is alleen de eerste week na het krijgen mee gespeeld en daarna niet meer.
Misschien dat onze 3e het wel leuk gaat vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Flip Fluitketel di 27 sep 2011 - 23:20

Ik vind Little People ook erg leuk voor die kleintjes. J. krijgt voor haar verjaardag van mijn zus het vliegtuig. Ben benieuwd wat ze ervan vind als ze hem krijgt.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Monte di 27 sep 2011 - 23:20

Waarom geen playmobil dan? (vond ik zelf geweldig, en andere kindjes in mijn omgeving ook, vooral de dierentuin). Of is dat meer iets voor oudere kindjes?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:22

Playmobil is inderdaad meer voor oudere kindjes, die onderdelen zijn erg klein.

Hier hebben ze wat Little People op het kdv maar mijn kinderen vinden het niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  mama van Mila di 27 sep 2011 - 23:23

Hier ook de boerderij van LP voor haar eerste verjaardag... Ik vond het allemaal leuk Mila heeft er wel wat mee gespeeld maar niet veel.

Playmobile is echt nog niet geschikt voor 1 jarige kindjes zit zoveel klein spul bij. Mila wordt 6 en die gaat er nu mee spelen.

mama van Mila
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Woonplaats : Kaatsheuvel

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Susan di 27 sep 2011 - 23:25

Het huis met het paarse dak is hier het beste in de smaak gevallen. De boerderij is ook leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 23:28

Wij hebben hier een tractor, een circusoptocht en losse auto's, poppetjes en dieren, maar mijn kinderen vinden er niks aan. Die speelden er bijna niet mee.De oudste 2 spelen nu trouwens wel met playmobile, dat vinden ze beide erg leuk, maar dat is idd voor de wat oudere kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Susan di 27 sep 2011 - 23:35

Ezra vindt ook Playmobil leuker, maar dat is inderdaad nog niet zo geschikt voor zulke kleintjes, al heb je wel die setjes voor peuters.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  loesje di 27 sep 2011 - 23:38

alex krijgt de garage van zijn tante voor zijn verjaardag
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Printje di 27 sep 2011 - 23:44

Wij hebben heel veel van little people. Hij speelt er ook veel mee. Grootste hit daarvan is de boerderij en het kasteel. Daarnaast ook alle autototjes die we ervan hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Susan di 27 sep 2011 - 23:50

De speel-en-leerstraat is ook leuk, maar die is volgens mij niet meer te koop. Vroeger was er een site waarop je bijna alles van Little People kon bestellen, ook alle sets die uit het assortiment zijn en losse poppetjes enzo, maar die site kan ik niet meer vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Makamba wo 28 sep 2011 - 0:11

Boerderij!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 0:55

Printje schreef:Wij hebben heel veel van little people. Hij speelt er ook veel mee. Grootste hit daarvan is de boerderij en het kasteel. Daarnaast ook alle autototjes die we ervan hebben.
Wat jammer dat ze het kasteel niet meer hebben. Heb even gezocht.. die ziet er leuk uit! :shock:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Susan wo 28 sep 2011 - 0:56

Wij hebben het kasteel een keer met Koninginnedag op de vrijmarkt gekocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Printje wo 28 sep 2011 - 0:58

Parisienne schreef:
Printje schreef:Wij hebben heel veel van little people. Hij speelt er ook veel mee. Grootste hit daarvan is de boerderij en het kasteel. Daarnaast ook alle autototjes die we ervan hebben.
Wat jammer dat ze het kasteel niet meer hebben. Heb even gezocht.. die ziet er leuk uit! :shock:

Ja gaaf he..ik heb hem via Marktplaats gekocht en hij is geweldig leuk, best groot ook maar zo ontzettend leuk. Er zitten leuke muziekjes in en ik vind de poppetjes ook erg schattig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Bruintje Beer wo 28 sep 2011 - 1:00

Ik heb de kleine boederij met wat losse spulletjes zoals poppetjes en tractor erbij en de roze bus.
Hier is het echt een hit. Ze speelt met beide veel maar de bus is favoriet.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Printje wo 28 sep 2011 - 1:01

De bus is ook erg leuk, onze aap gaat er alleen de hele tijd op zitten en rijdt dan zo de kamer rond...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  holaagirl wo 28 sep 2011 - 2:35

Er zijn twee boerderijen?
Eén met geluiden (45,-) en een zonder (20,-)
Neem aan dat jullie de duurste boerderij bedoelen?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  sabje wo 28 sep 2011 - 2:58

M.ax heeft voor zijn eerste verjaardag ook de (grote) boederij gehad. Hij vind het nu vooral leuk om de hekjes open en dicht te doen. Ook loopt hij vaak rond met een van de dieren in zijn hand.

Hij heeft trouwens ook nog de brandweerwagen. Hier doet hij nog niet veel mee. Alleen op de voorkant duwen dat het geluidje komt.
De autowasstraat heeft hij ook gekregen, maar die zit nog in de doos.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Parisienne wo 28 sep 2011 - 4:17

holaagirl schreef:Er zijn twee boerderijen?
Eén met geluiden (45,-) en een zonder (20,-)
Neem aan dat jullie de duurste boerderij bedoelen?
Ja, inderdaad de duurste boerderij. Daar zitten de geluidjes bij en dat is juist hetgeen wat N. zo leuk eraan vindt. Als je hekjes opent hoor je het geluid van het diertje wat achter het hekje hoort. De haan kan je verschuiven.. naar de ene kant maakt 'ie het "kukelekuu" geluid en naar de andere kant hoor je een leuk melodietje. Die boerderij zonder geluid is volgens mij weer een uitbreiding op de grote boerderij.

Edit: anders komt (jouw) N. een keer hier spelen met (mijn) N.'s boerderij.. kan je gelijk zien of hij het leuk vindt! Is weer tijd voor een date tussen onze twee N.'tjes dacht ik zo! Wink


Laatst aangepast door Parisienne op wo 28 sep 2011 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Little People, wat is leuk om mee te beginnen? Empty Re: Little People, wat is leuk om mee te beginnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum