Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Speelgoed van Little People

+6
Bruintje Beer
moepie
Dora
Darius
Susan
Parisienne
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne zo 17 apr 2011 - 9:40

Ik hoor heel veel meiden hier over het speelgoed van Little People. Zo te lezen wordt het ook veel gegeven/gevraagd voor een eerste verjaardag. Vinden jullie kindjes dit echt heel leuk? En spelen ze er lang mee of vonden ze het op een gegeven moment niet leuk meer? Tot welke leeftijd is het echt leuk?

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:48

Mijn kinderen hebben er nooit wat aangevonden. Mijn ouders hadden wat gekregen maar ze hebben er allebei niet mee gespeeld. Hangt van je kind af denk ik... mijn zoon houdt van auto's en die moeten er zo echt mogelijk uit zien en mijn dochter houdt van knuffels en daarin heeft ze ook weer een hele specifieke voorkeur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 9:51


Onze oudste vind het (nog steeds) helemaal geweldig. Ze heeft een speeltuintje met schommel en driewieler en bedenkt er hele verhalen mee. Ze praat dan ook tegen de poppetjes en gebruikt echt haar fantasie, daar kan ze helemaal in opgaan. En dat is best bijzonder, want normaal gesproken heeft ze een korte spanningsboog haha. Maar hiermee kan ze zo een halfuur zoet zijn!

Ben benieuwd wat de jongste ervan gaat vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 9:57

Wij hebben er vrij veel van, zowel nieuw als tweedehands, en het ene slaat hier meer aan dan het andere. Het kasteel, de piratenboot en de dierentuin zijn favoriet, het huis en de speeltuin ook wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 10:13

Susan schreef:Wij hebben er vrij veel van, zowel nieuw als tweedehands, en het ene slaat hier meer aan dan het andere. Het kasteel, de piratenboot en de dierentuin zijn favoriet, het huis en de speeltuin ook wel.

:shock: Dat klinkt als een Little People Paradijs Laughing !

Ik ben jaloers (en Fenne ook denk ik!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:08

J.esper heeft de boerderij, de paardenstal en een brandweer auto. Allemaal vindt ie ze geweldig!!
Het zijn wel periodes dat ie er mee speelt, maar dat is met alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Darius zo 17 apr 2011 - 19:26

Laurens heeft de boerderij en heeft nu net een maandje dat hij het fantasiespel een beetje aan het ontwikkelen is, dus nu geeft hij de beesten eten en drinken, zet de dieren in hun juiste hokje adh van het stickertje en is hij de dieren bij elkaar aan het groeperen, dus varkens bij varkens. Overigens krijgt hij wel eens van de plastic boerderijdiertjes van oma, die doen we er gewoon bij. Hij vindt het wel leuk om mee te spelen, maar het idd bij vlagen. Ben wel blij dat ik het cadeau voor zijn eerste verjaardag heb gekocht, dat was de aanschaf wel waard.

Tip: wij hebben hier een speel-o-theek en daar kun je ook heel veel speelgoed lenen, waaronder LP. Kun je het even uitproberen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 19:26

Mijn zoontje heeft de vliegtuig, brandweerauto, boerderij, kinderboerderij, wasstraat, speeltuin en dierentuin. Ik wissel het af maar hij vind het allemaal even leuk, hij kan een hele tijd er mee spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Dora zo 17 apr 2011 - 19:36

Geweldig spul!
Hier heeft ze gisteren de boederij gekregen met d'r verjaardag en iets nog iets met dieren!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  moepie zo 17 apr 2011 - 19:48

Mijn dochtertje heeft de bus en de boerderij. Beiden voor haar eerste verjaardag gekregen en al heel veel mee gespeeld. Diertjes erin en eruit, deurtje open en deurtjes dicht. Ze kon er heel lang mee spelen. Nu heb ik het even boven gezet omdat ze op het moment meer met ander speelgoed speelt. Maar over een poosje haal ik het weer naar beneden, dan speelt ze zelf ook weer op een andere manier en vind ze het denk ik weer heel erg leuk.
Er komt denk ik nog wel meer bij.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Bruintje Beer zo 17 apr 2011 - 20:21

moepie schreef:Mijn dochtertje heeft de bus en de boerderij. Beiden voor haar eerste verjaardag gekregen en al heel veel mee gespeeld. Diertjes erin en eruit, deurtje open en deurtjes dicht. Ze kon er heel lang mee spelen.
Er komt denk ik nog wel meer bij.
+1

Hier speelt ze er vrij vaak mee. Wil straks ook nog meer ervan kopen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Lindsya zo 17 apr 2011 - 20:26

Mijn zoontje heeft het ook gehad de piratenboot en de racebaan en hij vond het geweldig, vooral de racebaan omdat die helemaal gek is van auto's. Hij was anderhalf jaar toen die het kreeg en hij heeft er lang mee gespeeld. Nu is die vier jaar en hij speelt er niet meer mee.

Op de psz speelde die er ook best vaak mee maar die hadden heel veel dus daar kon die zich ook lang mee vermaken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 21:00

Minneke schreef:

Ik ben jaloers (en Fenne ook denk ik!).

Haha ze hebben ook nog de garage en de boerderij + hooiwagen en wat losse setjes. Op het medisch kinderdagverblijf hebben ze een heel gaaf ding, een soort speel- en leerstad, die wil ik ook hebben, maar die is niet meer zo makkelijk te krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  PapillonRose zo 17 apr 2011 - 21:21

Ik moet zeggen dat ik het zelf niet echt mooi speelgoed vind om te zien.. Maar als de kindjes er zo enthousiast over zijn dan moet het vast wel leuk zijn! Dus misschien gaan we het hier dan ook wel voor de verjaardag vragen bijvoorbeeld. Ik hoef er zelf toch niet mee te spelen Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan zo 17 apr 2011 - 21:28

Nee, houten speelgoed is wel mooier, maar ik vind Little People dan wel weer mooier dan bijvoorbeeld speelgoed van V-tech.

Ik was trouwens nog de postbestelbus, de recyclebus, de kerststal en de kersttrein vergeten, die hebben we ook nog. Pff, het is écht Little People Paradise inderdaad. :shock:
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  PapillonRose zo 17 apr 2011 - 21:31

Susan schreef:Nee, houten speelgoed is wel mooier, maar ik vind Little People dan wel weer mooier dan bijvoorbeeld speelgoed van V-tech.

Ik was trouwens nog de postbestelbus, de recyclebus, de kerststal en de kersttrein vergeten, die hebben we ook nog. Pff, het is écht Little People Paradise inderdaad. :shock:

Ja, ik vind houten speelgoed inderdaad wel het mooist. En in plastic speelgoed heb je ook nog wel gradaties natuurlijk. Ik vind Little People ook niet echt heel lelijk verder, maar ook niet supermooi.

Zo, dat klinkt echt als een Little People Paradise dan, denk dat er vast veel kindjes ook graag zo'n paradijs willen Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Dolphinne zo 17 apr 2011 - 22:21

Mijn zoontje heeft de stal, een kiepauto, een brandweerauto en een garage (de laatste 2 zijn al wel een stukje ouder en van vrienden met 2 zoontjes overgenomen).
Mijn zoontje is vooral op de garage helemaal gek. Daar staat ook zijn verzameling auto's in en op. Die moet ook wel (bijna) dagelijks van de kast af zodat hij ermee kan spelen. De 'toeta' is ook een tijd favoriet geweest, maar speelt hij nu iets minder mee.

De stal was in het begin wel leuk, maar de laatste maanden staat die er alleen maar. Hij ging toen ook de paardjes laten eten en drinken en ze steeds weer goed neerzetten achter de raampjes etc.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  moepie zo 17 apr 2011 - 22:31

niet te vergeten; het is ook heel degelijk speelgoed dat echt tegen een stootje kan!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Annie24 ma 18 apr 2011 - 3:41

Aanstaande zaterdag 23 april krijg je bij Bart Smit 50% korting op het vliegtuig, de tractor of de schoolbus. Normaal 25 Euro en nu 12,50 Euro.

Is dat écht goedkoop of zijn er vaker van die aanbiedingen?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 4:03

Op zich is het wel goedkoop, maar je moet ook winkels als het Kruidvat en de Zeeman in de gaten houden. Ik heb bijvoorbeeld bij de Zeeman de postbestelbus voor de helft van de prijs gekocht. Vroeger zat er bij mijn ouders in de buurt een winkel genaamd Prijsmepper, daar hadden ze ook vaak spullen van Little People voor weinig, helaas is die winkel nu weg, maar op andere plaatsen zitten nog wel filialen. Ze hebben daar sowieso vaak leuke spullen - veel speelgoed - voor heel weinig geld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne ma 18 apr 2011 - 4:13

Bedankt voor de tip Annie24! Ik ga zaterdag denk ik maar even kijken!

Susan, ik ga ook eens bij zulke winkels kijken en in de gaten houden. Ik loop stage midden in de stad (R'dam) en in mijn pauze doe ik altijd even een rondje stad. Genoeg (speelgoed)winkels en winkels als de Prijsmepper, Zeeman, etc. Ik ga woensdag eens even kijken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Susan ma 18 apr 2011 - 4:20

Ja, behalve Little People hebben ze bij de Prijsmepper ook heel veel ander leuk speelgoed, houten puzzels, Duplo, Nopper, opblaasbadjes, maar ook bijvoorbeeld schoonmaakspullen, snoep, electronische apparatuur. Ik vond het een heel leuke winkel om rond te snuffelen en af en toe flink in te slaan, echt jammer dat ie weg is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:04

Annie24 schreef:Aanstaande zaterdag 23 april krijg je bij Bart Smit 50% korting op het vliegtuig, de tractor of de schoolbus. Normaal 25 Euro en nu 12,50 Euro.

Is dat écht goedkoop of zijn er vaker van die aanbiedingen?

Thnks voor de tip smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 5:06

@ Parisienne: De prijsmepper zit daar richting de markt toch? Bij xenos enz? smile

Edit: @ de hoogstraat zie ik al smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Parisienne ma 18 apr 2011 - 5:10

FoolishSam schreef:@ Parisienne: De prijsmepper zit daar richting de markt toch? Bij xenos enz? smile

Edit: @ de hoogstraat zie ik al smile

Ja, volgens mij wel. Op de Hoogstraat
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Speelgoed van Little People Empty Re: Speelgoed van Little People

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum