Meisjes van 12
+7
Cow
Zora
Jeanette
mzcharlotte
TukTuk
Caramba
Bliss
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Meisjes van 12
Olijfje schreef:Ik heb even de tekst opgezocht (ik kan het liedje niet horen), en ik moest toch echt eerder lachen...
Ik heb een zusje die 12 is, maar ik trek dit me helemaal niet zoveel aan hoor..
Ik kende het nummer ook niet en heb het even geluisterd. Ik schoot ook zowat in de lach bij die laatste zin. Kon er niks aan doen, ik wist zelfs door dit topic dat hij kwam, maar toch, met dat deuntje eronder en dan dat 'bevallen niet' wat zo omhoog gaat. Ik vind het godverdomme ook niks toevoegen.
Dat neemt niet weg dat ik het drama niet heel erg vond. Verschrikkelijk voor het meisje en zulke dingen mogen gewoonweg niet gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je het je aantrekt als je dagelijks met kinderen van die leeftijd omgaat. Zelf trek ik het me niet echt aan, ook al werk ik met net iets oudere kinderen. Ik zie dat wel los van elkaar. Voornamelijk omdat ik het me gewoon niet voor kan stellen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Brennuss schreef:Ik vind het ook niet zo, herken het dan ook niet. Beetje jammer van dat 'godverdomme'. Ik had het mooier gevonden als ze het nummer op een andere manier die kracht hadden gegeven.
Ja ik snap ook niet waarom dat nou weer moet!
Gast- Gast
Ik heb het nummer ook niet gehoord maar wel even de tekst opgezocht. Vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Maar misschien moet ik de melodie erbij horen en dat het dan anders is.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: