Meisjes speelgoed
+4
Susan
duckie
Liadan
Puk
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Meisjes speelgoed
He meiden,
Morgen ga ik met 2 oud studiegenootjes kraamschudden bij een ander oud studiegenootje;-) Toen we vroegen wat ze wilden hebben als cadeau zei ze: meisjes speelgoed. Maar voor mijn gevoel is babyspeelgoed tot 1 jaar ofzo hetzelfde voor zowel jongens als meisjes? Hebben jullie tips? Ze hebben al een jongetje, dus speelgoed genoeg voor jongens...
Gr!
Morgen ga ik met 2 oud studiegenootjes kraamschudden bij een ander oud studiegenootje;-) Toen we vroegen wat ze wilden hebben als cadeau zei ze: meisjes speelgoed. Maar voor mijn gevoel is babyspeelgoed tot 1 jaar ofzo hetzelfde voor zowel jongens als meisjes? Hebben jullie tips? Ze hebben al een jongetje, dus speelgoed genoeg voor jongens...
Gr!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Meisjes speelgoed
Ik vind het speelgoed van Lamaze erg leuk, je hebt daar ook poppen van die je aan de maxicosi/kinderwagen kan hangen.
En anders misschien iets voor als ze wat ouder is, van little people heb je bijv. een roze bus of vliegtuig.
En anders misschien iets voor als ze wat ouder is, van little people heb je bijv. een roze bus of vliegtuig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
misschien qua kleur kun je wat onderscheid maken... soms hebben ze bepaalde dingen voor babys ook wel echt in het roze
bijv
bijv
Laatst aangepast door duckie op ma 16 jul 2012 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Van merken als Lilliputiens en Haba heb je ook wel babyspeelgoed in meisjeskleuren. En ook wel gewoon bij de Hema en Prenatal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
SarahKey schreef:Of je geeft een poppenwagentje. Vind ik echt iets meisjesachtigs.
a.lex speelt ook met een roze buggy met pop vind hij geweldig maar hij is toch echt een jongen.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:SarahKey schreef:Of je geeft een poppenwagentje. Vind ik echt iets meisjesachtigs.
J.a.lexspeelt ook met een roze buggy met pop vind hij geweldig maar hij is toch echt een jongen.
+1
Gast- Gast
Evy schreef:loesje schreef:SarahKey schreef:Of je geeft een poppenwagentje. Vind ik echt iets meisjesachtigs.
J.a.lexspeelt ook met een roze buggy met pop vind hij geweldig maar hij is toch echt een jongen.
+1
Ik vind het wel echt iets voor meisjes, zou zelf nooit zoiets kopen voor mijn zoon, maar goed dat is puur persoonlijk
(en al kocht ik er wel 1 met pop, prima maar dan abosluut geen roze)
moet het echt speelgoed zijn? Anders zou je ook een logeerkoffertje met schoentjes kunnen geven, vrouwen hebben natuurlijk nooit genoeg tassen en schoenen Eventueel aangevuld met roze duplo, little people, haarknipjes en dergelijke.
Gast- Gast
Wat wij voor N. hebben gekregen (overigens wel voor haar eerste verjaardag, maar nu is ze er helemaal dol op!) is een setje met elfenvleugels en een toverstafje. Bij de H&M geloof ik. Jullie zouden daarmee een meidenpakket samen kunnen stellen, met voor elke leeftijd weer wat nieuws aan speelgoed.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Het theeservice van Little People is hier wel een groot succes. Nichtjes van 7 maanden zijn er ook erg druk mee geweest. En ik vind het net zo leuk om van kraamvisite wat spulletjes voor over een paar maand/jaartje te krijgen. Vaak heb je zelf ook al heel veel voor de beginperiode.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja, dat theeservies is hier ook een groot succes!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nois schreef:Het theeservice van Little People is hier wel een groot succes. Nichtjes van 7 maanden zijn er ook erg druk mee geweest. En ik vind het net zo leuk om van kraamvisite wat spulletjes voor over een paar maand/jaartje te krijgen. Vaak heb je zelf ook al heel veel voor de beginperiode.
IK heb deze gekocht!!! Hij viel supergoed in de smaak:-) Alleen werd ik gek van dat muziekje in de auto, elke bocht, elke keer dat ik remde ging het muziekje af, haha! Bedankt voor het meedenken meiden!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: