Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Taarten Topique
Mama_van2 schreef:*Kijkt heel lief * omdat ik het weet dat ik het hier niet mag vragen maar Lejow wil je Senna haar verjaardags taart straks maken ? Het duurt nog even een tijdje maar dan kan ik nadenken hoe en wat. Je woont in R.otterdam toch hé ? Half uurtje rijden dan kom ik hem ophalen.
Jep je bent er zo!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mooie taart + kleurencombi Rebecca, dat scheuren bij de randjes van de impressie heb ik ook steeds; super irritant. Heb de oplossing ook nog niet gevonden.. (behalve dan dikker uitrollen maar dat doe ik niet graag)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Mama_van2 schreef:*Kijkt heel lief * omdat ik het weet dat ik het hier niet mag vragen maar Lejow wil je Senna haar verjaardags taart straks maken ? Het duurt nog even een tijdje maar dan kan ik nadenken hoe en wat. Je woont in R.otterdam toch hé ? Half uurtje rijden dan kom ik hem ophalen.
Tuurlijk wil ik dat
Pm me even, dan reserveer ik t vast in mn agenda
Inderdaad, Rdam it is!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Highway schreef:Mooie taart + kleurencombi Rebecca, dat scheuren bij de randjes van de impressie heb ik ook steeds; super irritant. Heb de oplossing ook nog niet gevonden.. (behalve dan dikker uitrollen maar dat doe ik niet graag)
Op het deleukstetaarten forum raden ze me aan er een lik crisco doorheen te mengen, dat ga ik dan maar uitproberen de volgende keer, eens zien of dat uitmaakt.
Mamsie schreef:Mama_van2 schreef:*Kijkt heel lief * omdat ik het weet dat ik het hier niet mag vragen maar Lejow wil je Senna haar verjaardags taart straks maken ? Het duurt nog even een tijdje maar dan kan ik nadenken hoe en wat. Je woont in R.otterdam toch hé ? Half uurtje rijden dan kom ik hem ophalen.
Jep je bent er zo!
Jij hebt de cupcakes voor G. ook opgehaald denk ik hé ? Rotterdam is inderdaad maar een half uurtje rijden is goed te doen. We vieren een verjaardag toch altijd pas vanaf 13.00 dan kan ik de taart mooi in de ochtend ophalen. Ik ga je zo even pm'en Lejow.
Gast- Gast
Is goed hoor Mv2!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dank je Mv2!!!
Funcake mix is voor biscuit, dit is iets anders dan cake, veel luchtiger en zachter. Als je er ook marsepein en vulling op en in gaat doen, is biscuit lekkerder. Cake is heel machtig.
Bedankt voor je antwoord
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Piraatje Thomas
Gevuld met aardbeienkwark en aardbeienvlaai
(foto helaas gemaakt bij avondlicht)
Gevuld met aardbeienkwark en aardbeienvlaai
(foto helaas gemaakt bij avondlicht)
Lejow- Lady Post-a-lot
Rebecca schreef:
Ik heb ook laatst een taartje gemaakt met ''sprieten'' alleen dan met balletjes, maar die zakten iedere keer naar beneden, iemand tips??
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
poppetje schreef:
Ik heb ook laatst een taartje gemaakt met ''sprieten'' alleen dan met balletjes, maar die zakten iedere keer naar beneden, iemand tips??
Een klein beetje lijm gebruiken en dan eerst liggend laten drogen (in de hoop dat je balletjes niet vervormen)? Dat is het enige dat ik zou kunnen bedenken.
Waarschijnlijk staat het antwoord op mijn vraag ergens in dit topic, maar er staat zoveel info in, dat kan ik niet allemaal doorlezen in zo'n korte tijd Maar waar kun je het beste marsepein kopen? Ik wil voor mijn verjaardag cupcakes bakken, dat recept heb ik al (en uitgeprobeerd), nu wil ik zo nog leuk versieren met marsepein. Ik las hier dat dr oetker marsepein erg duur is?
Gast- Gast
M1918 schreef:Waarschijnlijk staat het antwoord op mijn vraag ergens in dit topic, maar er staat zoveel info in, dat kan ik niet allemaal doorlezen in zo'n korte tijd Maar waar kun je het beste marsepein kopen? Ik wil voor mijn verjaardag cupcakes bakken, dat recept heb ik al (en uitgeprobeerd), nu wil ik zo nog leuk versieren met marsepein. Ik las hier dat dr oetker marsepein erg duur is?
Erg duur en het is weinig. Daarbij vond ik de kleuren ook niet heel erg mooi. Ik bestel marsepein op taartenmaken.com en haal het dan op bij de zaak zelf ( ik woon er dichtbij dus ik betaal geen verzendkosten.) Maar je kan het ook bestellen en wel op laten sturen. Zo zijn er nog meer webwinkels te vinden op internet.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
- www.deleukstetaarten.nl en dan de webshop
- www.taartendecoratie.nl
- www.spullenvoorjetaart.nl
makro
pipoos (duuuuurrrr)
sommige Jamins
- www.taartendecoratie.nl
- www.spullenvoorjetaart.nl
makro
pipoos (duuuuurrrr)
sommige Jamins
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet niet of je de mijne mooi genoeg vindt?xxjojootjexx schreef:Iemand in omgeving Kampen die zulke mooie taarten maakt?
Ik maak ze niet zo vaak als de anderen, omdat ze ook op moeten, maar vind het erg leuk om te doen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik haal alles bij de Bakzolder, deze zit in Elburg, maar hebben ook veel verkooppunten.
Hier hebben ze vaak alleen de mixen, maar op bestelling kan je ook andere spullen laten komen.
Hier hebben ze vaak alleen de mixen, maar op bestelling kan je ook andere spullen laten komen.
PiP- Ratel
voor marsepein: je zou ook de plaatselijke (banket)bakker kunnen proberen!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Leuk topic!
Ik ga over 2 maanden voor het eerst een workshop volgen. (basisworkshop taart maken en bekleden)
Hierna wil ik nog een ''puzzel plaatje'' workshop gaan doen, en hoop het dan (na veel oefenen) een beetje onder de knie te krijgen, en HOPELIJK ooit zelf een mooie taart te kunnen maken.
Voor de 1e en 2e verjaardag van mijn zoontje heb ik de taarten bij iemand besteld, en ze waren prachtig hoor, dat zeker. Maar toch ook best veel geld. En omdat ik zelf ook altijd bezig ben met muffins, brownies, appeltaarten enz. te bakken, leek het me heel erg leuk om dit te gaan proberen.
Al zal dit vast en zeker een heel stuk moeilijker zijn, haha. Maar ik ga het proberen, en heb er nu al heel veel zin in.
Ik vroeg me alleen af.. Moet ik, na die 2 workshops, nog meer workshops volgen? Of zou ik na 2 workshops al aan de slag kunnen gaan om het thuis te proberen? Of moet ik dan nog veel meer leren, en heb je na 2 workshops echt nog geen idee waar je mee bezig bent? hahaha Zoals jullie merken heb ik er echt nog geen verstand van.
Ook vroeg ik me af welke materialen ik allemaal nodig heb.
Ik heb eens goed rondgekeken op internet, maar als ik bij ''gereedschap en materialen'' kijk, dan staat er zoveel bij.
En ik heb geen idee wat nu echt de basis spullen zijn om aan zo'n taart te beginnen.
Hebben jullie tips voor me, welke spullen ik echt in huis moet halen?
Mijn ''doel'' is om voor de 3e verjaardag van m'n zoontje (in februari) zelf een mooie taart te kunnen maken.
Is dit haalbaar, denken jullie? Ik ben namelijk nog wel echt een beginner.
Ooh, bij het zien van jullie prachtige taarten kan ik niet wachten om ermee te beginnen.
Bedankt alvast!
Ik ga over 2 maanden voor het eerst een workshop volgen. (basisworkshop taart maken en bekleden)
Hierna wil ik nog een ''puzzel plaatje'' workshop gaan doen, en hoop het dan (na veel oefenen) een beetje onder de knie te krijgen, en HOPELIJK ooit zelf een mooie taart te kunnen maken.
Voor de 1e en 2e verjaardag van mijn zoontje heb ik de taarten bij iemand besteld, en ze waren prachtig hoor, dat zeker. Maar toch ook best veel geld. En omdat ik zelf ook altijd bezig ben met muffins, brownies, appeltaarten enz. te bakken, leek het me heel erg leuk om dit te gaan proberen.
Al zal dit vast en zeker een heel stuk moeilijker zijn, haha. Maar ik ga het proberen, en heb er nu al heel veel zin in.
Ik vroeg me alleen af.. Moet ik, na die 2 workshops, nog meer workshops volgen? Of zou ik na 2 workshops al aan de slag kunnen gaan om het thuis te proberen? Of moet ik dan nog veel meer leren, en heb je na 2 workshops echt nog geen idee waar je mee bezig bent? hahaha Zoals jullie merken heb ik er echt nog geen verstand van.
Ook vroeg ik me af welke materialen ik allemaal nodig heb.
Ik heb eens goed rondgekeken op internet, maar als ik bij ''gereedschap en materialen'' kijk, dan staat er zoveel bij.
En ik heb geen idee wat nu echt de basis spullen zijn om aan zo'n taart te beginnen.
Hebben jullie tips voor me, welke spullen ik echt in huis moet halen?
Mijn ''doel'' is om voor de 3e verjaardag van m'n zoontje (in februari) zelf een mooie taart te kunnen maken.
Is dit haalbaar, denken jullie? Ik ben namelijk nog wel echt een beginner.
Ooh, bij het zien van jullie prachtige taarten kan ik niet wachten om ermee te beginnen.
Bedankt alvast!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik heb nog nooit een workshop gevolgd. Heel veel gelezen en gekeken op internet. En toen zelf gaan proberen. Nu ben ik ook wel heel creatief ingesteld, dus dat is wel in mijn voordeel.
De piratentaart staat hier nog wel ergens denk ik, en die heb ik dus 'nagemaakt' gewoon door te proberen.
Succes en veel plezier!
De piratentaart staat hier nog wel ergens denk ik, en die heb ik dus 'nagemaakt' gewoon door te proberen.
Succes en veel plezier!
Gast- Gast
Ja hoor Proudmom; dat is echt wel te doen! Zoals hiervoor al gezegd werd; gewoon nadoen en oefenen
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Naar 'basismateriaal' ben ik ook wel benieuwd... Kan me voorstellen dat je, als je 'alles' in een keer koopt, je veel geld kwijt bent... Hebben jullie dat zo gedaan, of langzaam maar zeker dingen aangeschaft? Wat dan als eerst?!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik koop steeds dingetjes erbij. Als eerste vond ik het handigst om te hebben de grote bureaumat van ikea (kun je goed marsepein op uitrollen), een goede (deeg)roller, kleurstof voor de marsepein en wat uitstekers.
Heb er vanmorgen weer twee bloemen uitstekers bij gekocht!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ik koop steeds dingetjes erbij. Als eerste vond ik het handigst om te hebben de grote bureaumat van ikea (kun je goed marsepein op uitrollen), een goede (deeg)roller, kleurstof voor de marsepein en wat uitstekers.
Wat is het grote voordeel van een bureaumat van de ikea? Je kan marsepein toch ook gewoon op het aanrecht of op een tafelzeil uitrollen?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ja tafelzeil kan ook, ik vond dit wel makkelijk, het blijft goed op zn plaats, je kunt hem overal neerleggen en het is zo schoon! Ik pak het ook pas als ik mijn taart ga bekleden, daarvoor heb ik de aanrecht voor andere dingen nodig.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoi Meiden,
Ik heb mijn Cricut verkocht (doe niks meer met scrappen) en mag nu van mezelf van dat geld een paar dingen kopen voor het taarten maken.
Ik wil graag:
- Een Beadmal (noem je dat zo?)
- Een mooi Alphabeth (evt. incl. cijfers)
- Een structuurmat.
Hebben jullie tips/plaatjes?
Welke maat Bead/Pearl is het meest gebruikt, er is bijvoorbeeld een set van 6-8-10 en 12-14mm.
Ook zag ik 1 van Siliconen en 1 van harder kunstof, wat is het verschil, behalve de prijs?
Ik zie ook verschillende soorten manieren om letters te maken, tapp-its, uitstekers, moulds, etc.
Wat is nou handig/fijn?
En dan wat voor soort structuurmat is het fijnst?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb mijn Cricut verkocht (doe niks meer met scrappen) en mag nu van mezelf van dat geld een paar dingen kopen voor het taarten maken.
Ik wil graag:
- Een Beadmal (noem je dat zo?)
- Een mooi Alphabeth (evt. incl. cijfers)
- Een structuurmat.
Hebben jullie tips/plaatjes?
Welke maat Bead/Pearl is het meest gebruikt, er is bijvoorbeeld een set van 6-8-10 en 12-14mm.
Ook zag ik 1 van Siliconen en 1 van harder kunstof, wat is het verschil, behalve de prijs?
Ik zie ook verschillende soorten manieren om letters te maken, tapp-its, uitstekers, moulds, etc.
Wat is nou handig/fijn?
En dan wat voor soort structuurmat is het fijnst?
Alvast bedankt voor de reacties!
PiP- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: