Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Taarten Topique
Mijn kunsten van dit weekend!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Lejow, lekker vrolijk en vind je cupcakes super!
Ik ben ook weer aan het taarten, heb iets ingewikkeld uitgezocht om te maken, dus moet nog even afwachten hoe dat uitpakt!
Ik ben ook weer aan het taarten, heb iets ingewikkeld uitgezocht om te maken, dus moet nog even afwachten hoe dat uitpakt!
ProudMama schreef:Geweldig Lejow! Kan je mij niet een workshop geven?
Ja hoor, kan ik
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk, leuk, leuk Lejow!! Dat schaapje is cute!
Jerry: Ik haal mijn Marsepein bij de Bakzolder, misschien woon je in de buurt van Elburg (of 1 van de verkooppunten)?
6,- per kilo. (1:3)
Wat betalen jullie eigenlijk?
Jerry: Ik haal mijn Marsepein bij de Bakzolder, misschien woon je in de buurt van Elburg (of 1 van de verkooppunten)?
6,- per kilo. (1:3)
Wat betalen jullie eigenlijk?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
na die foto's durf ik mijn cupcakes niet te tonen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Gewoon doen Jerry!!
Wellicht hebben meiden nog tips voor je Lejow heeft dit ook niet in 1 dag geleerd (ik weet niet hoe lang je 'al' bezig bent?
Ik vind het erg leuk om jullie creaties te zien, ze zijn ook allemaal verschillend qua stijl Krijg er wel trek van!
Wellicht hebben meiden nog tips voor je Lejow heeft dit ook niet in 1 dag geleerd (ik weet niet hoe lang je 'al' bezig bent?
Ik vind het erg leuk om jullie creaties te zien, ze zijn ook allemaal verschillend qua stijl Krijg er wel trek van!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ja Jerry, gewoon doen! Ben wel benieuwd wat je gemaakt hebt!
Ik heb ook weer een taart klaar, een sprookjesboom. Ben niet helemaal tevreden (vergelijk mijn kunsten teveel met het plaatje uit het boek, vergeet soms dat ik nog maar een beginner ben!) de verhoudingen kloppen niet allemaal, en vind de ogen niet zo...in het voorbeeld hebben ze gebruik gemaakt van eetbare stift, maar die heb ik niet, dus maar gewoon balletjes gedraaid...had er misschien wat wit onder moeten doen, maar goed, dat is dan weer voor een volgende keer!
Ik heb ook weer een taart klaar, een sprookjesboom. Ben niet helemaal tevreden (vergelijk mijn kunsten teveel met het plaatje uit het boek, vergeet soms dat ik nog maar een beginner ben!) de verhoudingen kloppen niet allemaal, en vind de ogen niet zo...in het voorbeeld hebben ze gebruik gemaakt van eetbare stift, maar die heb ik niet, dus maar gewoon balletjes gedraaid...had er misschien wat wit onder moeten doen, maar goed, dat is dan weer voor een volgende keer!
Leuk Rebecca! Ik heb een keer een workshop gevolgd bij magical cake studio (http://www.cakestudio.nl/home.html) en daar veel geleerd over hoe je die boom het beste aan kunt pakken. Misschien iets voor jou?
Het zit in Soest.
Het zit in Soest.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
O Wauw, mooie taarten maakt zij! En Soest is dichtbij! Ik zie alleen nergens op de site iets staan over workshops?
...
(heb nog heel veel marsepein over, ga zo roosjes maken denk ik )
Jerry- Ratel
Mooi hoor Jerry!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Gaaf rebecca!!!
En jerry, leuke CC'tjes!
En jerry, leuke CC'tjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
Rebecca schreef:O Wauw, mooie taarten maakt zij! En Soest is dichtbij! Ik zie alleen nergens op de site iets staan over workshops?
Ik heb zelf ook even gekeken.. maar lees via een andere site dat ze met zwangerschapsverlof gaat en pas eind 2011 weer zal beginnen met het geven van workshops. Maar het is zeker de moeite waard!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik hou het in gedachte, want geloof zeker dat het de moeite waard is!
Ben nu bezig met cupcakes, maar wat ik wil lukt niet echt.
Ik wil uit fondant rondjes van diverse maten uitsteken, die je dan in elkaar legt als het ware, zodat er een klein rondje in het midden zit, en dan enkele cirkels daaromheen zitten.
het mooi uitrollen en uitsteken lukt prima, maar zodra ik dan deze cirkels wil optillen van mijn placemat lubbert het als het ware uit, waarna dus die kleinere cirkel er niet meer in past.
Heeft 1 van jullie tips?
Ben nu bezig met cupcakes, maar wat ik wil lukt niet echt.
Ik wil uit fondant rondjes van diverse maten uitsteken, die je dan in elkaar legt als het ware, zodat er een klein rondje in het midden zit, en dan enkele cirkels daaromheen zitten.
het mooi uitrollen en uitsteken lukt prima, maar zodra ik dan deze cirkels wil optillen van mijn placemat lubbert het als het ware uit, waarna dus die kleinere cirkel er niet meer in past.
Heeft 1 van jullie tips?
De cirkel eerst op de cupcake leggen en dan het kleinere rondje er pas uitsteken misschien? en dit zo steeds met een maatje kleiner doen?
Hier de CC's voor G. van Mamsie!
Het zijn Ninjago's (iets nieuws van lego geloof ik)
Hier de CC's voor G. van Mamsie!
Het zijn Ninjago's (iets nieuws van lego geloof ik)
Lejow- Lady Post-a-lot
Goed gelukt!
Jerry- Ratel
Ja tis met botercreme.. Kreeg het alleen niet zo hard rood en blauw als ik wilde.
Lejow- Lady Post-a-lot
whooohoo m'n zus en ik zijn een worteltjestaart aan het bakken!
Drie lagen op elkaar, met frosting er tussen, en er boven natuurlijk een dikke laag, echte lekkere creamcheese frosting. Ben zo benieuwd hoe ie wordt. Laag 2 staat nu in de oven. En ik heb net al worteltjes geboetseerd uit marsepein. Ik heb dat even in de koelkast gezet, omdat het in de keuken zo warm is met dit weer, dat is toch goed toch?
Drie lagen op elkaar, met frosting er tussen, en er boven natuurlijk een dikke laag, echte lekkere creamcheese frosting. Ben zo benieuwd hoe ie wordt. Laag 2 staat nu in de oven. En ik heb net al worteltjes geboetseerd uit marsepein. Ik heb dat even in de koelkast gezet, omdat het in de keuken zo warm is met dit weer, dat is toch goed toch?
Gast- Gast
Waar je nu wel kans op hebt is als je het uit de koelkast haalt dat het dan gaat zweten/plakkerig wordt, door het temperatuurverschil. Maar ik ben geen echte prof, dus wie weet zeggen Lejow of Highway wel weer iets heel anders!
Nou ja het is toch voor ons zelf en voor vandaag en morgen, dus echt erg is het niet.
Dit zijn ze nu, betere foto op taart volgt uiteraard als 't klaar is. Taart 3 staat nu in de oven.
Dit zijn ze nu, betere foto op taart volgt uiteraard als 't klaar is. Taart 3 staat nu in de oven.
Gast- Gast
Rebecca schreef:Waar je nu wel kans op hebt is als je het uit de koelkast haalt dat het dan gaat zweten/plakkerig wordt, door het temperatuurverschil. Maar ik ben geen echte prof, dus wie weet zeggen Lejow of Highway wel weer iets heel anders!
Klopt, als ik een taart maak en het is dit weer zet ik de koelkast ook altijd ietsjes zachter. Of zorg ik dat ik iets maak wat niet in de koelkast hoef.
In principe hoeft marsepein niet in de koelkast namelijk!
En ik ben ook geen prof hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk je Ninjagos Lejow...nog nooit van gehoord trouwens! Enne...voor mij ben jij al heel prof hoor Ik ben pas net 3 maanden bezig!
Ik heb jouw maniertje gebruikt...perfect gelukt is het niet :s
Hier zijn mijn cupcakes:
Ik heb jouw maniertje gebruikt...perfect gelukt is het niet :s
Hier zijn mijn cupcakes:
Ik vind ze leuk Rebecca!
Vooral die aardbei boven op Ik hou van aardbeien
En Marin, leuk die wortels, ben benieuwd naar de hele taart!
Vooral die aardbei boven op Ik hou van aardbeien
En Marin, leuk die wortels, ben benieuwd naar de hele taart!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh.mijn.god. dat ding was lekker.
En ik ben zo misselijk nu!
Zooo lekker, maar zooo machtig!
En ik ben zo misselijk nu!
Zooo lekker, maar zooo machtig!
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: