Taarten Topique
+72
Gigi_
vlinder-2011
love
Minx
flower
Phileine
SarahKey
Xanna
Tazz
_Muppit
RioolSpook
kletskousje
Barbabella
duckie
Curious
JustMeDaan
Stitch
Caresses
joyce0606
Monte
lyke
Try
Primrose
sonly
PapillonRose
Lilou
_Femme
Ella
Rosa
Antibes
Zora
Merai
Mamasapje
Lady4
ProudMom
poppetje
Mamsie
xxjojootjexx
TukTuk
SoezieQ
Bosjesvrouw
Arwyn
ixis
Janelie
Sjaantje
Zwoesj
snapple
sunnygirl
Pien
Angela_1986
Burn
Prosecco
Raindrop
ekiaam87
Nathalie
*Lookie*
TNMN
Jerry
Mida4you
Coccinelle
Summerlovin
Laquisia
Caesar
Aagje!
CCC
Luthien
Rebecca
Zwerver
Highway
Elsje
Lejow
PiP
76 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Taarten Topique
De cricut schijn je ook te kunnen gebruiken voor fondant.......................
ik heb de silicinonen pearl mold van 12 en 14 mm.
Uitstekers van letters vind ik het makkelijkst, met tappits moet je echt leren werken.
Kijk eens op de site van patchshopgirl.nl die heeft veel uitstekers, ook leuke letters en cijfers
ik heb de silicinonen pearl mold van 12 en 14 mm.
Uitstekers van letters vind ik het makkelijkst, met tappits moet je echt leren werken.
Kijk eens op de site van patchshopgirl.nl die heeft veel uitstekers, ook leuke letters en cijfers
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Klopt, heb ik ook geprobeerd, maar vond het wel een gedoe.
Je moet elke keer die machine goed schoonmaken en als je hem wel weer voor papier wil gebruiken moet je de rolletjes weer goed doen.
Nou ja, hij stond me in de weg en ik had zoiets van ik kan voor dat geld ook wel wat taartspulletjes halen
Je moet elke keer die machine goed schoonmaken en als je hem wel weer voor papier wil gebruiken moet je de rolletjes weer goed doen.
Nou ja, hij stond me in de weg en ik had zoiets van ik kan voor dat geld ook wel wat taartspulletjes halen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik dacht dat jullie die ''kettingen'' om een taart altijd gewoon van allemaal gedraaide marsepeinen bolletjes maakten. Maar er is dus iets voor om het te maken! Weer wat geleerd haha!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Voor het afscheid van een collega; ik had liever het poppetje eraf maarja klant is koning
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway schreef:Voor het afscheid van een collega; ik had liever het poppetje eraf maarja klant is koning
Wow, super mooie taart!
Summerlovin- Kletskop
Bedankt voor de complimenten
Highway- Ratel
Mooie taart Highway, ziet er heel goed uit!
Hier op het moment even geen taarten maar suikerbloemen. Heb gisteren de 2e les van PME2 gehad, nu superveel huiswerk, dus flink aan de bak!
Hier op het moment even geen taarten maar suikerbloemen. Heb gisteren de 2e les van PME2 gehad, nu superveel huiswerk, dus flink aan de bak!
Wow, supermooi!!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Hij is gaaf Highway!
Ik heb een druk weekend voor de boeg, twee stapeltaartjes.
1 met een poppetje boven op en wil een bloemen waterval maken, en 1 voor een meisje dat 1 jaar wordt met vrolijke slingers en alles
Ik heb een druk weekend voor de boeg, twee stapeltaartjes.
1 met een poppetje boven op en wil een bloemen waterval maken, en 1 voor een meisje dat 1 jaar wordt met vrolijke slingers en alles
Lejow- Lady Post-a-lot
@ pip Ik heb deze: werkt heel fijn! ( gekocht bij leukstetaarten shop voor 21.50 )
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ja die impressie matten zijn echt geweldig, helaas alleen heel duur!
Zo, mijn taartjes van dit weekend. Wat nou fitnessen voor spierballen, gewoon taarten gaan bekleden!!! Pfoei!
Livia werd 1 jaar
En Vonne 20!
Zo, mijn taartjes van dit weekend. Wat nou fitnessen voor spierballen, gewoon taarten gaan bekleden!!! Pfoei!
Livia werd 1 jaar
En Vonne 20!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, je hoeft het niet te zeggen als je het niet wilt hoor maar wat vraag je nou ongeveer voor zo'n taart?
Gast- Gast
1,50 pp, onderstaande is voor 35 personen = 52,50
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuke taartjes lejow; vooral die roze met groen! Vind die kleuren zo leuk samen!
Highway- Ratel
Net de taart weggebracht en de reactie van de jarige was echt geweldig!!
Wow..... wat is hij gaaaaaaaaaaaaaf.... wat is hij moooooooooi... woooww.....
Wow..... wat is hij gaaaaaaaaaaaaaf.... wat is hij moooooooooi... woooww.....
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind jullie taarten er altijd zo leuk uitzien en sinds ik een tijdje terug een workshop heb gevolgd lijkt het me helemaal leuk om er zelf ook wat mee te gaan doen.
Nu heb ik 'even' op de leukstetaarten site gekeken en (voor mijn gevoel) een soort startersset in mijn winkelwagentje gelegd. En daarnaast nog een aantal plungers natuurlijk Maar ik zit nu gewoon al op een bedrag van 185 euro. Dat vind ik nogal wat, maar aan de andere kant is het meeste wel voor hergebruik. Denken jullie dat het ergens anders goedkoper te krijgen is, of zijn dit wel de gangbare prijzen? Hieronder mijn lijst
Wilton Comfort Grip Spatula Hoek 11 cm
€ 5,75
FunCakes Suikerbakkerspoeder 1 kg
€ 2,95
JEM Petal Glue -Eetbare Lijm- 60gr.
€ 1,95
FunCakes Mix voor Botercrème 1 kg.
€ 5,25
Wilton EU Icing Color Kit 8 x 28gr.
€ 13,95
FunCakes Rolfondant Vanillesmaak Wit - 5 kg -
€ 25,00
FunCakes Mix voor Biscuit 5 kg
€ 18,95
Städter Mini plunger cutter Hartjes set/3 (20-05)
€ 8,95
PME Star mini plunger cutter set/3
€ 6,50
PME Flower Blossom Plunger Cutter set/4
€ 13,95
FM Professional Taartbodem zaag 34cm
€ 4,95
Städter Metaal Uitstekers Bloem set/6
€ 7,95
Städter Metaal Uitstekers Mini Assorti set/15
€ 14,50
FMM Straight frill cutters no. 1
€ 5,50
FMM Alphabet & Numbers tappits Upper Case
€ 5,95
Wilton -Perfect Height- Rolling Pin 22,5cm
€ 6,95
Städter Marsepein Modelleer set/15
€ 24,95
Wilton Easy Glide Fondant Smoother
€ 5,95
Wilton Decorator Preferred Square Pan 20x20x5cm
€ 11,95
Wat vinden jullie ervan als ervaren taartenmaaksters? Heb ik overbodige dingen (behalve de leuke dan ) of mis ik juist nog iets? Dan ga ik er ook nog even over nadenken
Nu heb ik 'even' op de leukstetaarten site gekeken en (voor mijn gevoel) een soort startersset in mijn winkelwagentje gelegd. En daarnaast nog een aantal plungers natuurlijk Maar ik zit nu gewoon al op een bedrag van 185 euro. Dat vind ik nogal wat, maar aan de andere kant is het meeste wel voor hergebruik. Denken jullie dat het ergens anders goedkoper te krijgen is, of zijn dit wel de gangbare prijzen? Hieronder mijn lijst
Wilton Comfort Grip Spatula Hoek 11 cm
€ 5,75
FunCakes Suikerbakkerspoeder 1 kg
€ 2,95
JEM Petal Glue -Eetbare Lijm- 60gr.
€ 1,95
FunCakes Mix voor Botercrème 1 kg.
€ 5,25
Wilton EU Icing Color Kit 8 x 28gr.
€ 13,95
FunCakes Rolfondant Vanillesmaak Wit - 5 kg -
€ 25,00
FunCakes Mix voor Biscuit 5 kg
€ 18,95
Städter Mini plunger cutter Hartjes set/3 (20-05)
€ 8,95
PME Star mini plunger cutter set/3
€ 6,50
PME Flower Blossom Plunger Cutter set/4
€ 13,95
FM Professional Taartbodem zaag 34cm
€ 4,95
Städter Metaal Uitstekers Bloem set/6
€ 7,95
Städter Metaal Uitstekers Mini Assorti set/15
€ 14,50
FMM Straight frill cutters no. 1
€ 5,50
FMM Alphabet & Numbers tappits Upper Case
€ 5,95
Wilton -Perfect Height- Rolling Pin 22,5cm
€ 6,95
Städter Marsepein Modelleer set/15
€ 24,95
Wilton Easy Glide Fondant Smoother
€ 5,95
Wilton Decorator Preferred Square Pan 20x20x5cm
€ 11,95
Wat vinden jullie ervan als ervaren taartenmaaksters? Heb ik overbodige dingen (behalve de leuke dan ) of mis ik juist nog iets? Dan ga ik er ook nog even over nadenken
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Je hebt wel grote hoeveelheden. Van de fondant, kleurstof, mix enz. Je kunt beter mnder kopen en kijken wat je prettig vindt werken. Ook kom je er dan achter welke kleuren je vaak zult gebruiken en wat je lekker vindt. Zo voorkom je daarnaast dat je straks met 4kg mix zit, omdat het er nooit van komt.
Ik koop mijn spullen altijd bij taartendecoratie, prijzen zijn ongeveer hetzelfde. Je kunt natuurlijk voor de leuke dingen vergelijken, wat je het allerleukst vindt!
Ps. Heb je op die workshop fondant gekleurd? Ik vind dat heel lastig! Koop gewoon kleurtjes, vind ik mooier.
Ik koop mijn spullen altijd bij taartendecoratie, prijzen zijn ongeveer hetzelfde. Je kunt natuurlijk voor de leuke dingen vergelijken, wat je het allerleukst vindt!
Ps. Heb je op die workshop fondant gekleurd? Ik vind dat heel lastig! Koop gewoon kleurtjes, vind ik mooier.
Gast- Gast
Chipp schreef:Je hebt wel grote hoeveelheden. Van de fondant, kleurstof, mix enz. Je kunt beter mnder kopen en kijken wat je prettig vindt werken. Ook kom je er dan achter welke kleuren je vaak zult gebruiken en wat je lekker vindt. Zo voorkom je daarnaast dat je straks met 4kg mix zit, omdat het er nooit van komt.
Bedankt voor je tips! Op de workshop heb ik inderdaad fondant gekleurd, ik vond dat wel prettig werken. Voor mijn gevoel is het ook goedkoper dan een heleboel kleuren fondant in huis halen, klopt dat? Je hebt gelijk over de grote hoeveelheden mix etc. Daar moet ik nog maar even goed over nadenken, maar aan de andere kant is het dan juist ook een stok achter de deur om het wel vaak te doen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Vandaag in Almere in een grote hobbywinkel geweest en begon helemaal te stuiteren, zoveel leuke bakspullen (nog nergens anders gezien dan op internet...)
Heb me ingehouden en een kilo marsepein gekocht en 4 uitstekertjes voor bloemetjes
Heb me ingehouden en een kilo marsepein gekocht en 4 uitstekertjes voor bloemetjes
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zou inderdaad voor kleinere hoeveelheden gaan, daarnaast vind ik marshmellow fondant lekkerder dan vanille, Maak ik botercreme zonder de mix (1op1 dus 250 gram bertoli boter en 250 gram poedersuiker) , en gebruik ik gewoon poedersuiker uit de winkel.
Lejow- Lady Post-a-lot
doe je dan vloeibare boter met poedersuiker?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:doe je dan vloeibare boter met poedersuiker?
ze bedoeld betolli met een blauwe wikkel, het is gewone boter net als blue band enzo, maar dan staat er iets op in de trant van: speciaal voor de zoete keuken.
Summerlovin- Kletskop
Ik gebruik ook gewone roomboter en poedersuiker, maar niet 1 op 1, ik meng 5 op 3, dus 250 gr boter en 150 gr suiker.
Je kunt ook iets minder uitstekertjes kopen, elke keer één setje uitzoeken. Zo bouw je een collectie op. Ook leuk om als cadeautjes te vragen.
Ik heb trouwens geen taartzaag en smeermes, dat doe ik met mijn broodmes, gaat ook prima.
Je kunt ook iets minder uitstekertjes kopen, elke keer één setje uitzoeken. Zo bouw je een collectie op. Ook leuk om als cadeautjes te vragen.
Ik heb trouwens geen taartzaag en smeermes, dat doe ik met mijn broodmes, gaat ook prima.
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Jerry schreef:doe je dan vloeibare boter met poedersuiker?
ze bedoeld betolli met een blauwe wikkel, het is gewone boter net als blue band enzo, maar dan staat er iets op in de trant van: speciaal voor de zoete keuken.
Ja die inderdaad, en die is echt heerlijk! Heeft lekkere smaak.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
» Taarten Topique
» Taarten Topique
» Koekjes Topique
» Taarten decoreren (nieuw tijdschrift!)
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: