Hoe lang heb jij gestudeerd?
+41
Tsjip
smooch
Pancake
Zonnetje
Shadowfax
Flippin' Bitch
Parisienne
Fearie
nina
Kqip
Lavendel
Caramba
Caro
Toet
minoessepoes
Oasis
Serena
Joli86
Xanna
Atelier Madame
Sterre
Error
teletascha
Dennenappel
Suus
TNMN
Rouxxxe
Jeanette
Cheesegirl
Benthe
Nietjuuh
Monte
Sanne
Beachgirl
Zora
BJA
Jente10
Zininzon
ekiaam87
Phileine
Blond
45 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe lang heb jij gestudeerd?
TNMN schreef:Ik heb 4 jaar op het MBO gestudeerd, daarna 1 jaar HBO en zit nu in mijn 2e jaar van WO studie. Heb nog minimaal 2 jaar te gaan voor mijn Bachelor met bijvakken en wil daarna nog een master doen. Als ik klaar ben heb ik dus minimaal 10 jaar gestudeerd. Klinkt lang zeg
Klinkt lang, maar straks is het elke cent waard dat je verder bent gaan studeren als je een goede baan hebt!
Ik ben iig blij dat ik nu nog een studie op het WO erachteraan hebt geplakt...
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben nu bijna 4 jaar bezig, en zit in m'n 4e studiejaar. Of ik ook binnen die 4 jaar afstudeer weet ik niet, ik ben nu bezig met mn scriptie maar er staan ook nog toetsen open die ik overnieuw moet doen.
(Bij mij op school is heel gek, kan dus zijn dat je scriptie gehaald hebt maar dat je vertraging hebt omdat je toetsen overnieuw moet doen)
(Bij mij op school is heel gek, kan dus zijn dat je scriptie gehaald hebt maar dat je vertraging hebt omdat je toetsen overnieuw moet doen)
Gast- Gast
In totaal 7,5 jaar. In 4,5 jaar mijn eerste universitaire studie afgerond (was nog het oude systeem, dus voor de bachelor-master structuur) en daarna in 3 jaar nog een bachelor.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
4.5 jaar, hbo studie, met een halfjaar vertraging vanwege ziekte.
Zou zo weer willen leren als het kan!
Zou zo weer willen leren als het kan!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb 5.5 jaar gedaan over de universiteit (was een 5-jarige studie). Daarna nog 4 jaar PhD er achter aan geplakt.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Volgens vele hier op het forum heb ik niet gestudeerd, want ik heb MBO gedaan. En daar heb ik 4,5 jaar over gedaan. Ik heb een half jaar thuis gezeten ivm met gezondheid.
Gast- Gast
Het is eigenlijk schandalig, maar ik krijg woensdag mijn HBO diploma en dat is 8,5 jaar nadat ik ben begonnen met studeren
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hiervoor drie andere studies (WO) heb uitgeprobeerd waar ik niks aan bleek te vinden. Mijn laatste studie heb ik in 3,5 jaar afgerond. En dat terwijl ik 2 kinderen heb gekregen in die tijd. Dus mijn uiteindelijke diploma heb ik heel snel gehaald.
Beetje jammer alleen van de voorgaande 5 jaren...
Gast- Gast
4 jaar tot nu toe (MBO) Maar ben wel van plan volgend jaar met HBO te starten.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb ruim 6,5 jaar gedaan over mijn studie (normaal 3 jarige bachelor en 1 jarige master). In die 6,5 jaar heb ik één jaar niet gestudeerd omdat ik toen een fulltime bestuursjaar heb gedaan voor een studentenvereniging. Verder heb ik commissiewerk gedaan, wat gelanterfant, gezondheidsproblemen gehad en liep mijn afstudeeronderzoek uit omdat de campagne die ik evalueerde vertraging had. Tjsa . Ik heb een leuke, leerzame tijd gehad!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 3,5 jaar gedaan over mijn bachelor (waar 3 jaar voorstaat)
En ben nu sinds september met mijn master bezig (waar 1 jaar voorstaat) waarvoor ik 1,5-2 jaar verwacht nodig te hebben.
Dus naar verwachting zal ik 6 jaar doen over een 4 jarige studie
En ben nu sinds september met mijn master bezig (waar 1 jaar voorstaat) waarvoor ik 1,5-2 jaar verwacht nodig te hebben.
Dus naar verwachting zal ik 6 jaar doen over een 4 jarige studie
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb mijn HBO in 4 jaar afgerond en ben nu bezig met mijn 2e jaar op het WO. Ik doe een verkorte bachelor in 2 jaar, dus hoop mijn BA in de zomer of in januari af te ronden.
Ondertussen wil in september te starten met mijn 1 jarige master (even afhankelijk van het aantal studiepunten en voorwaardelijke vakken), dat zal dan mijn 7e studiejaar worden. Ik hoop dan toch echt na 7-7,5 jaar eindelijk een keertje klaar te zijn!
Ondertussen wil in september te starten met mijn 1 jarige master (even afhankelijk van het aantal studiepunten en voorwaardelijke vakken), dat zal dan mijn 7e studiejaar worden. Ik hoop dan toch echt na 7-7,5 jaar eindelijk een keertje klaar te zijn!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
3 jaar mbo...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Als ik de laatste 3 vakken haal heb ik in juli mijn diploma, en dan heb ik 4 jaar gestudeerd. Ben er eigenlijk ook wel klaar mee,
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik zal naar verwachting in februari afstuderen, dus dan heb ik 4,5 jaar gedaan over een 4-jarige HBO opleiding. Ik wil hierna eigenlijk nog een andere studie doen, maar door de plannen van het kabinet schuif ik dat even op de lange baan vrees ik..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
6.5 jaar. Eerst HBO en daarna nog een master.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
4 jaar hbo - afgerond
En vanaf September weer een hbo studie van 3 a 4 jaar.
En vanaf September weer een hbo studie van 3 a 4 jaar.
Gast- Gast
Ik moet nog beginnen Zit nu in het laatste jaar van mijn MBO en als het goed is ga ik in september diplomeren, dan hoop ik in februari met HBO te kunnen starten, wat sowieso nog 4 jaar gaat duren.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
7 jaar. Eerst HBO waar ik een half jaar uitloop heb gehad. Daarna heb ik een premaster en een master gedaan. In het premaster jaar heb ik één vak moeten herkansen maar dat werd pas een half jaar later weer gegeven. Dus toen heb ik fulltime gewerkt..
Laatst aangepast door Caro op ma 18 apr 2011 - 2:38; in totaal 1 keer bewerkt
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
8 jaar over verschillende opleidingen MBO.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Als ik in augustus klaar ben (dan moet ik nu wel echt gaan beginnen aan mijn scriptie ) dan heb ik 6 jaar gestudeerd en 2 wo masters behaald.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Eerst 3,5 jaar MBO gedaan en daarna verkort HBo waar ik uiteindelijk ook 3,5 jaar over deed door vertraging met mijn scriptie. Werken bevalt me iig veel beter dus ben niet van plan ooit nog te gaan studeren!
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Eerst 4 jaar een voltijdstudie, toen een jaar werken en nu sinds sept. met een deeltijdstudie begonnen. Deze hoop ik in 3 jaar af te ronden dus nog 2 jaar en een beetje. (10 weken ofzo)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ben in september 2005 begonnen en was in januari 2010 klaar, 4.5 jaar dus
Ben in het laatste half jaar van mijn studie gaan werken en afstuderen tegelijk, met als voordeel dat ik nu al aan mijn 3e contract zit
Ben in het laatste half jaar van mijn studie gaan werken en afstuderen tegelijk, met als voordeel dat ik nu al aan mijn 3e contract zit
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben nu bezig met mijn 5e jaar HBO (een jaar ertussenuit geweest i.v.m. zwangerschap), hoop in juli klaar te zijn!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Eerst een half jaar gestudeerd + gestopt.
4 jaar mijn huidige studie gedaan, maar niet gehaald op 1 vak en scriptie.
Vervolgens moest ik dus nog een jaar, omdat ik geen goed scriptieonderwerp had in 4e jaar (bleek in zomervakantie na 4e jaar) en dus met de huidige 4e jaars mee moest doen qua afstuderen. Zelf ook vrijwillig dat ene vak opnieuw gevolgd en gehaald. Dus in totaal 5,5 jaar, al voelt dit schooljaar niet meer als studeren: ik ben al sinds september aan het werk en heb slechts af en toe contact met school.
4 jaar mijn huidige studie gedaan, maar niet gehaald op 1 vak en scriptie.
Vervolgens moest ik dus nog een jaar, omdat ik geen goed scriptieonderwerp had in 4e jaar (bleek in zomervakantie na 4e jaar) en dus met de huidige 4e jaars mee moest doen qua afstuderen. Zelf ook vrijwillig dat ene vak opnieuw gevolgd en gehaald. Dus in totaal 5,5 jaar, al voelt dit schooljaar niet meer als studeren: ik ben al sinds september aan het werk en heb slechts af en toe contact met school.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij gestudeerd?
» Wie heeft er Spaans gestudeerd?
» SPH en/of orthopedagogiek gestudeerd - welk werk doe je nu?
» Hoe lang hou jij het vol?
» Hoe lang...
» Wie heeft er Spaans gestudeerd?
» SPH en/of orthopedagogiek gestudeerd - welk werk doe je nu?
» Hoe lang hou jij het vol?
» Hoe lang...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: